Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat mis je nou nog?

Pagina's : [1] 2

mismarok
05-01-2004, 14:46

1) een goeie en goedkope catering 2) een goeie en goedkope negefa 3) een winkel die alles verkoopt bv taksitat, kaftans, sieraden goedkoop! 4) een goeie marokaanse restaurant 5) een marokaanse snackbar waar je die lekkere sandwiches kan halen

beppie_truus
05-01-2004, 14:50
de laatste 3 :D

xxxHannan
05-01-2004, 15:24
laatste 2

ladyoumaima
05-01-2004, 18:01
hier in Amsterdam heb je alles en hoezo marokkaanse snackbar zolang het maar islamitisch is komt het op hetzelfde neeer. Maar sandwidich dat hebben ze hier in amsterdam niet wel een islamitiche (dus halal) snackbar maar geen sandwich. IS toevallig ook van een marokkaan dus ik zal het ff voorleggen aan de eigenaren misschien dat het ook mensen trekt. Nee heb ik JA kan ik krijgen. Oke ik praat nu alleen maar onzin. Weetje wat ik hier echt mis. EEn goede eerlijke Marokkaanse Moslimse MAN

lalla_fatima147
05-01-2004, 19:32

een man!

rozendaal
05-01-2004, 23:57
:regie: MANNEN HIERHEEN :hihi:

power_flower
06-01-2004, 09:01
Een goeie goedkope catering :goedzo:

wardaroosje
06-01-2004, 09:03
EEn goede eerlijke Marokkaanse Moslimse MAN [/B][/QUOTE] kijk die mis ik nou ook............ bestaan ze niet meer of kom ik ze gewoon niet tegen:(

naima_f
06-01-2004, 09:07
De laatste 2: die hebben we hier in België genoeg hoor! Haha Maar een goedkope en goeie catering, daar mag eens werk van gemaakt worden hier in België. Misschien komt het omdat er nog niet zovéél mensen het doen, ik weet het niet. Maar het is wel moeilijk om ervaren mensen te vinden. Tenzij je Belgen gaat vragen, maar dat is beter te vermijden! Een leuke Marokkaanse winkel die niet peperduur is, dat mag ook wel komen. Er zijn genoeg winkels in de Rue De Brabant maar echt goedkoop zijn ze niet hé. En een goeie Moslimman, die heb ik al. haha Beslamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :zwaai: :zwaai: :zwaai:

nadoria_zinador
06-01-2004, 10:35
Geen een alles is hier goed waar ik woon en goedkoop!!!

maghrebgirl20
06-01-2004, 21:38
de 4e.............. maar die ga ik later beginnen als ik veel geld heb :D

Sabra1976
13-01-2004, 21:25
Ik zou kiezen voor meer winkels waar marokaanse kleding verkocht wordt, dat niet te prijzig is. En waar je terecht kan om marokaanse kleding te laten maken door een ervaren kleermaker naar je eigen design. Ik zou zelf later graag feestdecoratie verzorgen, lijkt me erg leuk. En in Belgie heb je er niet veel die dit doen, en anders zijn ze erg duur. Groetjesss Sabra

Damelza
03-02-2004, 21:09
een limo. :rolleyes:

ramses
15-12-2004, 15:16
De eerste twee. Mijn keuze voor catering wordt denk ik Zohour uit Ede. Neggafa zit ik nog te twijfelen. Dat is echt moeilijk, elke keer die reacties dan weet ik het niet meer.

supersoesje
16-12-2004, 00:44

:o mensen wat wij nu echt nodig hebben is een catering die goed werk levert en waar je niet bang voor bent dat je voedselvergiftiging oploopt of eten koud wordt geleverd. Heb gehoord van bepaalde cateringbedrijven waar dat is voorgevallen?:maf: Dus mensen, graag een betrouwbare catering die je niet einde van de avond 200 euro extra oplegt om te betalen:kwaad: Heb dat zo vaak meegemaakt en gehoord. Hetzelfde geldt voor dakka marrakchia, er mag wel even een dakka komen die niet zo veel geld vraagt. tegenwoordig zit je al op E600 euro voor een avondje waar ze amper optreden, jah oke 3 keer of so:maf: Anyway:D

Pagina's : [1] 2