Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een gedichtje voor....

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Cina
25-09-2002, 17:09

Zin 'n Midar!!!! Hoewel ik je nog nooit heb gezien En ik niet eens weet wie je bent Voelt jouw vriendschap zo vertrouwd Alsof mijn hart de jouwe al jaren kent In zo'n korte tijd ben je uitgegroeid Tot iets onmisbaars in mijn leven Als enige wist jij mij Deze unieke vriendschap te geven Love ya girl!!! Dikke kus, Cina

SweetRose
25-09-2002, 19:37
Origineel gepost door Cina Zin 'n Midar!!!! Hoewel ik je nog nooit heb gezien En ik niet eens weet wie je bent Voelt jouw vriendschap zo vertrouwd Alsof mijn hart de jouwe al jaren kent In zo'n korte tijd ben je uitgegroeid Tot iets onmisbaars in mijn leven Als enige wist jij mij Deze unieke vriendschap te geven Love ya girl!!! Dikke kus, Cina CINA Jouw vriendschap is goud waard je bent een lief eerlijk meisje ik geef je een taart :D khoop je eeuwig te mogen kennen je bent echt schattig als je praat :D en dit meen ik nou maar je komt op msn zo laat :( kwil je zo veel zeggen meid jij als vriendin is alles wat ik wou nou ga ik je laten khoop dat je beseft dat je een deel van mijn vriendschapskring bent je bent de liefste....:D Cina...je bent één van mijn beste vriendinnen...ook al is het maar via het internet..Luv ya forever girl...:D xxx

Cina
25-09-2002, 19:40
Origineel gepost door zin 'n midar CINA Jouw vriendschap is goud waard je bent een lief eerlijk meisje ik geef je een taart :D khoop je eeuwig te mogen kennen je bent echt schattig als je praat :D en dit meen ik nou maar je komt op msn zo laat :( kwil je zo veel zeggen meid jij als vriendin is alles wat ik wou nou ga ik je laten khoop dat je beseft dat je een deel van mijn vriendschapskring bent je bent de liefste....:D Cina...je bent één van mijn beste vriendinnen...ook al is het maar via het internet..Luv ya forever girl...:D xxx Ik dacht al...wanneer ga je nou reageren? Haha, maar je hebt het goedgemaakt hoor....Ik wist trouwens niet dat je kon dichten...:goedzo: Kus kus kus kus, Cientje! Love ya toooooooooooooo lieverd!!!

SweetRose
25-09-2002, 19:44
Origineel gepost door Cina Ik dacht al...wanneer ga je nou reageren? Haha, maar je hebt het goedgemaakt hoor....Ik wist trouwens niet dat je kon dichten...:goedzo: Kus kus kus kus, Cientje! Love ya toooooooooooooo lieverd!!! Sorry..drukke dag vandaaaaaaag...+ kheb er nog hooikoorts boven op ook al...:(...das bijna al een heeeeel maand dat ik ziek ben!!!! enne ik kan niet dichten..kheb gewoon neergetypd wat ik dacht :D :D kus kus kus kus terug....:D xxx

Cina
25-09-2002, 19:44

Origineel gepost door zin 'n midar Sorry..drukke dag vandaaaaaaag...+ kheb er nog hooikoorts boven op ook al...:(...das bijna al een heeeeel maand dat ik ziek ben!!!! enne ik kan niet dichten..kheb gewoon neergetypd wat ik dacht :D :D kus kus kus kus terug....:D xxx Oeeeeee...beterschap!!! Enneh...je kan WEL dichten :) XXXX C.

Uitgeblust
25-09-2002, 19:47
Twee vriendinnen een derde erbij Wacht al op de rest Dan zijn we alle blij Ja, Zin je bent ook mijn vriend Spreek denkelijk namens velen Niet alleen voor Cina Jij moet haar met ons delen Maar het hart van Midar Is zo levens groot Een schouder voor ons allen Met vriendschap die ze bood LUV YA BUDDY :Iluvu: LUV YOU CINA :Iluvu: :Iluvu:

Cina
25-09-2002, 19:52
Origineel gepost door Uitgeblust Twee vriendinnen een derde erbij Wacht al op de rest Dan zijn we alle blij Ja, Zin je bent ook mijn vriend Spreek denkelijk namens velen Niet alleen voor Cina Jij moet haar met ons delen Maar het hart van Midar Is zo levens groot Een schouder voor ons allen Met vriendschap die ze bood LUV YA BUDDY :Iluvu: LUV YOU CINA :Iluvu: :Iluvu: WauW!!! De dichteres :D Onder ons!!! Luv ya tooooooooo!!!! XxX Cientje ;)

SweetRose
25-09-2002, 19:57
Origineel gepost door Uitgeblust Twee vriendinnen een derde erbij Wacht al op de rest Dan zijn we alle blij Ja, Zin je bent ook mijn vriend Spreek denkelijk namens velen Niet alleen voor Cina Jij moet haar met ons delen Maar het hart van Midar Is zo levens groot Een schouder voor ons allen Met vriendschap die ze bood LUV YA BUDDY :Iluvu: LUV YOU CINA :Iluvu: :Iluvu: inderdaaaaaaad...DE dichteres van yasmina... lief van je echt waaaaaaar.... kvoel me echt vereeeerd...je bent ook een lief vriendinnetje..hoor :D :D en je verdiend inderdaad eenplaatje in mijn hart net als cina en nog een paar yasminaleden.. dus dank je wel... LUV YA BUDDY... xxx

Uitgeblust
25-09-2002, 19:59
Origineel gepost door Cina WauW!!! De dichteres :D Onder ons!!! Luv ya tooooooooo!!!! XxX Cientje ;) Ohh Gij koningin van het gedicht Nederige woorden van U onderdaan Gij die ik op mijn handen draag Voor mij op nummer 1 hoort te staan Gij die vele harten vult Met U prachtige woord Ja, mij lieve koningin Cina Ik ben heel prettig gestoort :giechel: Ik ben u onderdaan CIENTJE, jij blijft de nr. 1

Uitgeblust
25-09-2002, 20:01
Origineel gepost door zin 'n midar inderdaaaaaaad...DE dichteres van yasmina... lief van je echt waaaaaaar.... kvoel me echt vereeeerd...je bent ook een lief vriendinnetje..hoor :D :D en je verdiend inderdaad eenplaatje in mijn hart net als cina en nog een paar yasminaleden.. dus dank je wel... LUV YA BUDDY... xxx Jij zal ook altijd een plekje in mijn hartje hebben Zin'n Midar BUDDY'S FOR LIFE :Iluvu:

Cina
25-09-2002, 20:02
Origineel gepost door Uitgeblust Ohh Gij koningin van het gedicht Nederige woorden van U onderdaan Gij die ik op mijn handen draag Voor mij op nummer 1 hoort te staan Gij die vele harten vult Met U prachtige woord Ja, mij lieve koningin Cina Ik ben heel prettig gestoort :giechel: Ik ben u onderdaan CIENTJE, jij blijft de nr. 1 Nee ECHT niet Als ik nummer 1 ben ben jij nummer 0 Jij bent veel beter Dit is geen flauwekul :D Ik heb het je al zo vaak gezegd Ik ben nog een 'amateurtje' Als jij een hoog gebouw zou zijn Dan was ik het onderdeurtje :p Hihi, /me lacht :)

emsoem
25-09-2002, 20:06
ahlaaaaaaaal allemaal en cina wie is jouw beste vriend???? ik zelf ken niemand hier diep alleen een beetje beetje dat vindt ik echt jammer want de meeste lijken wel of ik ze al jaaaaaaaaren ken oeeeeee ik hou van jullie:Iluvu: =emsoem=

SweetRose
25-09-2002, 20:10
Origineel gepost door emsoem ahlaaaaaaaal allemaal en cina wie is jouw beste vriend???? ik zelf ken niemand hier diep alleen een beetje beetje dat vindt ik echt jammer want de meeste lijken wel of ik ze al jaaaaaaaaren ken oeeeeee ik hou van jullie:Iluvu: =emsoem= hé jongeman...:D waarom staat je tel bij je ondertekening.... xxx

Cina
25-09-2002, 20:12
Origineel gepost door emsoem ahlaaaaaaaal allemaal en cina wie is jouw beste vriend???? ik zelf ken niemand hier diep alleen een beetje beetje dat vindt ik echt jammer want de meeste lijken wel of ik ze al jaaaaaaaaren ken oeeeeee ik hou van jullie:Iluvu: =emsoem= Ik heb hier veel vrienden, die ik niet eens persoonlijk ken en daar hoor jij ook bij :) Degene die ik als vrienden beschouw, weten het wel toch....ze voelen het wel hoop ik....;)

Uitgeblust
25-09-2002, 20:15

Origineel gepost door emsoem ahlaaaaaaaal allemaal en cina wie is jouw beste vriend???? ik zelf ken niemand hier diep alleen een beetje beetje dat vindt ik echt jammer want de meeste lijken wel of ik ze al jaaaaaaaaren ken oeeeeee ik hou van jullie:Iluvu: =emsoem= Ook al kom je dan pas kijken Dat geeft toch niet, lieve schat Vind het niet zo jammer of denk Ik wou dat ik zo'n vriendje had Heb geduld, het komt heus wel We leren jou wel kennen Zal ik net als voor DE KONINGIN Jou met een gedichtje hier verwennen :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5