Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom praten en lachen Marokkaanse meiden zo hard??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Abdel0095
05-01-2004, 12:55

Dit is me echt opgevallen! Marokkaanse meisjes dragen volgens mij echt een onzichtbare mocrofoon bij zich, want ze praten echt hard! Nu vraag ik me af of ze dit doen om aandacht te trekken of dat ze er gewoon niks aan kunnen doen. Ik stond laatst bij de tramhalte en er stond een groepje naast me te tetteren. Toen begonnen ze te lachen om de meest stomme dingen en iedereen kon ze horen. Ik vind het echt ordinair! groet Abdel

cheima
05-01-2004, 12:57
:D Ewa jah..:D

Miss_wild
05-01-2004, 12:57
MEESAL IS HET OM AANDACHT TE TREKKEN ZIELIGE MEIDEN

misstomaatje
05-01-2004, 12:58
Origineel gepost door Abdel0095 Dit is me echt opgevallen! Marokkaanse meisjes dragen volgens mij echt een onzichtbare mocrofoon bij zich, want ze praten echt hard! Nu vraag ik me af of ze dit doen om aandacht te trekken of dat ze er gewoon niks aan kunnen doen. Ik stond laatst bij de tramhalte en er stond een groepje naast me te tetteren. Toen begonnen ze te lachen om de meest stomme dingen en iedereen kon ze horen. Ik vind het echt ordinair! groet Abdel ik iriteer me daar maateloos aan :zwaai: . volgens mij hebben ze een microfoon doorgeslikt

Miss_mandalinna
05-01-2004, 13:00

Ik praat hard omdat ik DOOF ben niet omdat ik ordinair ben, hoofddoek heeft me op dat gebied erg geholpen :D 7amdoe ALLAH

RisLaine
05-01-2004, 13:01
Origineel gepost door misstomaatje ik iriteer me daar maateloos aan :zwaai: . volgens mij hebben ze een microfoon doorgeslikt Een Microfoon?! 'N Trompet, Alhoewel Dat Zelfs Te Zacht Is Uitgedrukt. :rolleyes: Bovendien Zijn De Jongens Ook Alles Behalve GeruisLoos.

misstomaatje
05-01-2004, 13:05
Origineel gepost door RisLaine Een Microfoon?! 'N Trompet, Alhoewel Dat Zelfs Te Zacht Is Uitgedrukt. :rolleyes: Bovendien Zijn De Jongens Ook Alles Behalve GeruisLoos. ja die jongens kunne er ook wat van :zwaai: , maar das lang niet zo erg als de dames

MISS_ANISSA
05-01-2004, 13:08
Origineel gepost door Abdel0095 Dit is me echt opgevallen! Marokkaanse meisjes dragen volgens mij echt een onzichtbare mocrofoon bij zich, want ze praten echt hard! Nu vraag ik me af of ze dit doen om aandacht te trekken of dat ze er gewoon niks aan kunnen doen. Ik stond laatst bij de tramhalte en er stond een groepje naast me te tetteren. Toen begonnen ze te lachen om de meest stomme dingen en iedereen kon ze horen. Ik vind het echt ordinair! groet Abdel AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA WOELAHILA :p

miss_ainzohra
05-01-2004, 13:09
ehh wat dacht je van aandacht zoeken

Shining_Star
05-01-2004, 13:10
Its just a Mocro Woman thang :ego: :D

Truusje
05-01-2004, 13:12
Origineel gepost door Miss_wild MEESAL IS HET OM AANDACHT TE TREKKEN ZIELIGE MEIDEN Wat ben jij dan? Een Turk oella? :rolleyes:

maro
05-01-2004, 13:28
Aandacht zoeken mischien??????????? ik zou het niet weten. gr maro

cheima
05-01-2004, 13:29
Origineel gepost door Shining_Star Its just a Mocro Woman thang :ego: :D :hihi: :D

ouafaetoen
05-01-2004, 13:35
Ik ken genoeg oudere marokkaanse vrouwen die hard praten, en dat wil dus echt niet zeggen dat ze om aandacht vragen Volgens mij zit het ze gewoon in het bloed, ze denken dat ze zacht praten maar jah als je er last vanhebt dan zou ik het gewoon zeggen

misSanae
05-01-2004, 13:40

Volgende moet je het gewoon vragen aan die meiden waarom ze zo hard lachen, ik zie het ook wel eens maar dat is meestal als ze in groepjes zijn..denk ook aandacht of misschien hebben ze het echt niet in de gaten, dat kan ook natuurlijk...:D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12