Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Afscheid...

Cina
25-09-2002, 16:56

Spreek nog één keer mijn naam uit Kijk nog één keer in mijn ogen Beroer nog één keer mijn lippen Met de mond die nooit heeft gelogen Strijk nog één keer langs mijn wang Raak me nog één keer aan Laat me voor de laatste keer zweven Zeg dat ik mijn tranen kan laten gaan Schenk me nog eenmaal jouw lach Loop nog één keer met mij aan jouw zij Zeg dat je altijd van mij zult houden En neem dan voorgoed afscheid van mij

yasmine85
25-09-2002, 23:58
afscheid nemen kan ik niet want je bent gewoon mijn meid ik hoop dat je dat wel inziet en dat je het mij niet verwijt de laatste keer is zo definitief ik zie je liever nog een keer bij deze vraag ik je heel lief wil je me niet meer?! kisses

Cina
26-09-2002, 16:00
Origineel gepost door yasmine85 afscheid nemen kan ik niet want je bent gewoon mijn meid ik hoop dat je dat wel inziet en dat je het mij niet verwijt de laatste keer is zo definitief ik zie je liever nog een keer bij deze vraag ik je heel lief wil je me niet meer?! kisses Met tranen in mijn ogen Neem ik afscheid van jou Ga maar, het is beter zo Vergeet niet dat ik van je hou Tradities staan in de weg 'Wij samen' is een taboe Ga maar, laat me maar los We hebben gevochten, nu zijn we moe Ga maar, het is beter zo Veeg je tranen nu maar weg Ze houden aan tradities vast Er is geen sprake van overleg Ga maar, draai je maar om Waarom doet dit zo'n pijn Kijk niet om, ik besta niet meer We mogen niet meer samen zijn

Uitgeblust
26-09-2002, 17:02
Laat me dan sterven in jou armen Zonder jou wil ik niet verder leven Of ben jij het nu alweer al vergeten Hoeveel we samen aan elkander hebben geven? Mijn leven heeft geen zin zonder jou Dit bloeden is niet meer te stelpen Ik mag het dan niet zelf doen Smeek of iemand me bij de dood wil helpen Anders wacht ik wel bij het oversteken De trein voel mijn toch lichaam niet Beter zo ... dan zonder jou te leven Elke dag opnieuw sterven van verdriet :verdriet:

Cina
26-09-2002, 17:22

Origineel gepost door Uitgeblust Laat me dan sterven in jou armen Zonder jou wil ik niet verder leven Of ben jij het nu alweer al vergeten Hoeveel we samen aan elkander hebben geven? Mijn leven heeft geen zin zonder jou Dit bloeden is niet meer te stelpen Ik mag het dan niet zelf doen Smeek of iemand me bij de dood wil helpen Anders wacht ik wel bij het oversteken De trein voel mijn toch lichaam niet Beter zo ... dan zonder jou te leven Elke dag opnieuw sterven van verdriet :verdriet: Niet zo negatief, niet zo pessimistisch Ik weet het is moeilijk, je kan niet zonder Maar heb geduld en je wens word vervuld Misschien gebeurt er wel een wonder... Als je ECHT iets wil, zal het je lukken Je helemaal aan je wens overgeven Misschien gebeurt het nog vandaag Of misschien morgen, in een ander leven... XxX Cina :(

Harlem69
26-09-2002, 18:20
Een onmogelijke liefde, twee hartjes worden nooit één het wel even geprobeerd, maar dan ben je toch alleen je hebt het je beste kans gegeven, alles wat je kon en toch kwam snel het einde, zo mooi als het begon... Aan jullie heeft het niet gelegen, de liefde was er echt doch begrip en medeleven, was bij de omgeving iets te slecht hoe moeilijk is het kiezen, je familie of je lief voor de een is het een zegen, voor de ander ben je een dief van de liefde die er was, maar niet mocht zijn en dus zijn er enkelen blij, zit de rest met pijn hoe emotioneel en hartverscheurend, dat gevoel zag je eerst een toekomst, heb je nu geen doel... Met gebroken hart, moet je verder, zonder fut en denk je vaak, zonder je geliefde, heeft dit toch geen nut wat was de zin, van het zo kort, verschijnen in je leven beter, was het dan helemaal maar weg gebleven... Maar toch is mooi om even de liefde te hebben ervaren dat gevoel, is door niets te vergelijken, te evenaren al je ervaringen, zullen voor altijd bij je zijn denk er aan terug, als je voelt, te veel pijn... omring je met mensen, die weten hoe je je voelt ook al kennen zij niet die pijn, hun steun is goed bedoelt een enkeling weet wat je voelt, diep in je hart maar heb geduldt... er komt een andere kans, een nieuwe start... XXXX Liefs :nl: :tranen:

Uitgeblust
26-09-2002, 18:28
Origineel gepost door Cina Niet zo negatief, niet zo pessimistisch Ik weet het is moeilijk, je kan niet zonder Maar heb geduld en je wens word vervuld Misschien gebeurt er wel een wonder... Als je ECHT iets wil, zal het je lukken Je helemaal aan je wens overgeven Misschien gebeurt het nog vandaag Of misschien morgen, in een ander leven... XxX Cina :( Hoop doet ook altijd leven En SAMEN zijn we sterk Dragen we een hemels gevoel Thuis, buiten zelfs op het werk Daarom ben ik ook niet bedroeft HIJ weet beter ... moet daar op vertrouwen Zien we het vanzelf wel Of wij SAMEN ons nestje mogen bouwen Dramatisch in gedichten Maar maak je heus geen zorgen Pessimistisch misschien vandaag Maar wat brengt de dag van morgen :D

Harlem69
26-09-2002, 20:19
Origineel gepost door Uitgeblust Hoop doet ook altijd leven En SAMEN zijn we sterk Dragen we een hemels gevoel Thuis, buiten zelfs op het werk Daarom ben ik ook niet bedroeft HIJ weet beter ... moet daar op vertrouwen Zien we het vanzelf wel Of wij SAMEN ons nestje mogen bouwen Dramatisch in gedichten Maar maak je heus geen zorgen Pessimistisch misschien vandaag Maar wat brengt de dag van morgen :D Dramatisch in woorden, je moet het toch ook kwijt misschien gevoel van leegte, dat beter, dan gevoel van spijt in dromen, ben je heer en meester, krijg je wat je wilt in het dagelijkse leven, worden gevoelens soms verspilt maar geef niet op, en blijf hopen op geluk want ooit zal die dag gaan komen, kan je leven niet meer stuk en sta je samen met je geliefde aan die liefdespoort zijn je dromen en wensen, uiteindelijk toch nog gehoord... XXXX Liefs Alexei :zwaai: :D

Uitgeblust
26-09-2002, 21:27
DANK JE ALEXEI mooie woorden, mooi gedicht :Iluvu:

Hooda
26-09-2002, 21:32
Kijk naar de blauwe lucht Dan sla jij niet meer op de vlucht Het verdrijft het verdriet Al weten dat velen niet Te zien wat er echt is Dat het leven heel kort is Veel tijd heb je niet Geniet van wat het je biedt De jaren gaan vlug voorbij Wees gelukkig en blij Als je gezond door het leven kan gaan Een klein lief gebaar Een streling door het haar Kijken naar die blauwe lucht Sla een diepe zucht Want het leven is schoon Het is dat wat ik je nu toon Dus aub vergeet het niet Vergeef de fouten en geniet. Maar vooral, vergeet ALLAH niet! liefs hooda,

Harlem69
27-09-2002, 07:54
Origineel gepost door Uitgeblust DANK JE ALEXEI mooie woorden, mooi gedicht :Iluvu: Uitgeblust, jou noem ik met name jij bent een bijzondere dame enkele woorden aan jou gewijdt hopelijk hebben ze je even verblijdt... XXXX Liefs Alexei :Iluvu:

Cina
27-09-2002, 19:38
Ik wil geen afscheid van je nemen Ik kan geen afscheid van je nemen Ik zal jou overal meenemen Niemand kan me jou afnemen Ik wil niet in eenzaamheid leven Ik kan niet zonder jou leven Ik wil samen met jou leven Alles samen kunnen beleven Ik wil niet 'tot ziens' zeggen Ik wil niet niets tegen jou kunnen zeggen Ik wil alleen 'ik hou van je' zeggen Niemand kan me dat ontzeggen... XxX Cina