Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De gevolgen van "liefde"..

Darine_Chamalia
05-01-2004, 11:52

Hoe vaak zul je denken dat hij/zij de ware is terwijl je eigenlijk allang weet dat hij/zij met je speelt? Hoe vaak zul je nog een relatie aangaan? Hoe vaak zul je nog moeten ontdekken of hij/zij wel of niet serieus is? Hoe vaak zul je nog met hem/haar gaan daten? Hoe vaak zul je nog de moeite nemen om iemand te leren kennen? Hoe vaak zul je hem/haar blijven bellen? Hoe vaak zul je de grote afstand nog moeten accepteren? Hoe vaak zal jou gevoel jou de juiste/valse gevoel geven? Hoe vaak zal de "liefde" jou slapenloze nachten bezorgen? Hoe vaak zul je blijven strijden met je gevoel? Hoe vaak zul je de dierbaarste mensen om je heen vergeten door de "liefde"? Hoe vaak zul je de vraag aan jezelf blijven stellen: waarom neemt hij/zij niet op? Hoe vaak de vraag: wat zou hij/zij nou aan het doen zijn? Hoe vaak zul je blijven twijfelen aan elkaar? Hoe vaak zul je nog blijven dromen? Hoe vaak zul je als een blinde door het leven gaan? Hoe vaak moet je het blijven accepteren als het niets wordt? Hoe vaak zul je jezelf voor de gek blijven houden? Hoe vaak zul je blijven zeggen: ze zijn allemaal het zelfde? Laat ze niet teveel liefde van je nemen, waardoor jij de ware niets kan geven. Heb je het ooit meegemaakt, zie het als een wijze les en laat het niet nogmaals voorkomen. Wees serieus tegenover jezelf en serieus met anderen. Want dat is de enige rechtvaardige manier naar geluk en vervolgens naar de liefde Aan de meiden en de heren: hoe denken jullie hier mee om te gaan? Of dit te voorkomen?

MISS_ANISSA
05-01-2004, 11:54
GEEN REALATIE AANGAAN :D

MISS_ANISSA
05-01-2004, 11:56
CORECCTIE HET IS RELATIE

miss_ainzohra
05-01-2004, 13:55
wat dacht je van geen relatie nemen dat is het beste lekker vrijgezel geen problemen aan je hoofd niet bang zijn dat iemand jullie samen ziet kijken/praten naar wie je wilt zonder je schuldig te voelen

Darine_Chamalia
05-01-2004, 14:10

Origineel gepost door mo3aliem Wallah ik vind dit echt een goeie van je!!! Baz Je hebt echt gelijk. ;)

IBTISSAM3
05-01-2004, 15:07
meid je hebt helemaal gelijk volgens mij heb je dat mee gemaakt maar het is de waarheid vooral als je hopeloos verliefd ben je maakt je zelf kapot vooral als je niet kan krijgen wat je wil sterkte met alles allah is groot

Darine_Chamalia
05-01-2004, 15:18
Origineel gepost door IBTISSAM3 meid je hebt helemaal gelijk volgens mij heb je dat mee gemaakt maar het is de waarheid vooral als je hopeloos verliefd ben je maakt je zelf kapot vooral als je niet kan krijgen wat je wil sterkte met alles allah is groot Lieverd, dit heb ik niet meegemaakt Alhamdoe Allah, en zou het ook nooit mee willen maken. Het zijn de mensen om me heen....meid! Als men hier iets plaats, wil niet zeggen dat men zoiets heeft meegemaakt! :zwaai: