Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Deadline..

Darine_Chamalia
05-01-2004, 11:49

Salaam, Het lijkt net of de meeste marokaanse jongeren tegen een deadline aan lopen! Ze willen en moeten heel snel trouwen! Ze worden niet onderdruk gezet door hun ouders, maar door de omgeving. Ze onderschatten het huwelijk, en denken dat ze het allemaal aan kunnen. Sommige hebben geen woning, en kiezen voor een onderverhuur of een tijdje bij een van de ouders intrekken! Trouwfeest lijkt op een kinderparty… Aan de heren en de dames: wat verstaan jullie onder het huwelijk? (Naast de soenna binnen de Islam) Darine

Miss_wild
05-01-2004, 12:07
je hebt gelijk maar dat geldt niet voor iedereen ok en sommigen willen snel trouwen met een 'kinderparty'omdat ze anders misschien gaan afdwalen heb je het zo wel eens bekeken? trouwen is voor de meeste meiden tegenwoordig wel BETER!!!!!!

Darine_Chamalia
05-01-2004, 12:39
Ik neem aan dat ik niet heb gezegd dat iedereen zo is! Door snel te trouwen kun je later afdwalen maar niet andersom... En of het beter is voor de meeste meiden, dat betwijfel ik meid. Het geldt voor de vrouw en de man dat ze eerst moeten beseffen wat het huwelijk inhoudt voordat men verder gaat.......Alhoewel ik wel jou punt begrijp.

ik_oke_is
05-01-2004, 12:41
Origineel gepost door Darine_Chamalia Ik neem aan dat ik niet heb gezegd dat iedereen zo is! Door snel te trouwen kun je later afdwalen maar niet andersom... En of het beter is voor de meeste meiden, dat betwijfel ik meid. Het geldt voor de vrouw en de man dat ze eerst moeten beseffen wat het huwelijk inhoudt voordat men verder gaat.......Alhoewel ik wel jou punt begrijp. ik vind zo snel mogelijk trouwen op je 14-15 ... :maf3:

Mariam74
05-01-2004, 15:35

Trouwen is beter denk ik tegenwoordig, maar je moet wel de middelen hebben om een goed leven samen met je echtgenoot de toekomst in te gaan. Een huis, baan. Veel meiden studeren en zijn of verloofd of getrouwd. Hier is opzich niks mis mee, vindt het goed van ze dat ze en het huwelijk en hun studie goed kunnen composeren.

Miss_wild
06-01-2004, 11:17
sorry GET A LIFE LADY heb je ze tegenwoordig niet gezien, met negers sigaretjes drankjes dan zijn ze met trouwen af beter vinf je ook niet? gewoon 1 man= trouwen +kinderen = een leven IN PLAATS VAN = neger + sigaretje= een stel kinderapen met een jonko rokende gorilla................. dit geldt overigens voor sommigen!

Darine_Chamalia
06-01-2004, 11:30
Origineel gepost door Miss_wild sorry GET A LIFE LADY heb je ze tegenwoordig niet gezien, met negers sigaretjes drankjes dan zijn ze met trouwen af beter vinf je ook niet? gewoon 1 man= trouwen +kinderen = een leven IN PLAATS VAN = neger + sigaretje= een stel kinderapen met een jonko rokende gorilla................. dit geldt overigens voor sommigen! Sorry meid, helaas val ik niet onder deze categorie. By the way a have a life and a social life!!! So keep you mouth shut, you littele s.hit girl!!!!!!! Ja ja, en jij denkt dat trouwen maar de oplossing hiervoor is??? Dit soort ruige tuig kom je tegenwoordig overal tegen, dus antwoord op jou vraag: Ik zie ze ook! En dit geldt voor de gene die zich aangesproken voelen! :zwaai:

Nadia001
06-01-2004, 11:58
Weet je de Marokkaanse trouwpartijen zijn eeeeeeeecht overdreven geworden. Ik ga Inchallah de 27ste februari trouwen. Een vriendin van me een maand later. Mijn appartementje was voor mij het belangrijkste. Men verloofde en ik hebben hard gewerkt voor het mooi en gezellig thuisje die we hebben. Een feest is maar bijzaak. Natuurlijk droomt iederen van een feest in 1001 nacht stijl. Maar dat kost echt stukken van mensen. Dus wij houden het simpel, gezellig met veel ambiance. Men vriendin daarentegen gaat wel voor het exclusief feest. Het ergste van al is dat ze nu geld van anderen leent om de huur en de meubelen te betalen???? Het andere punt: Het is inderdaad soms wel de oplossing om te trouwen voor mensen die buiten de sporen gaan. Maar ja geld niet voor iedereen.... xxx nadia

Darine_Chamalia
06-01-2004, 12:07
Origineel gepost door Nadia001 Weet je de Marokkaanse trouwpartijen zijn eeeeeeeecht overdreven geworden. Ik ga Inchallah de 27ste februari trouwen. Een vriendin van me een maand later. Mijn appartementje was voor mij het belangrijkste. Men verloofde en ik hebben hard gewerkt voor het mooi en gezellig thuisje die we hebben. Een feest is maar bijzaak. Natuurlijk droomt iederen van een feest in 1001 nacht stijl. Maar dat kost echt stukken van mensen. Dus wij houden het simpel, gezellig met veel ambiance. Men vriendin daarentegen gaat wel voor het exclusief feest. Het ergste van al is dat ze nu geld van anderen leent om de huur en de meubelen te betalen???? Het andere punt: Het is inderdaad soms wel de oplossing om te trouwen voor mensen die buiten de sporen gaan. Maar ja geld niet voor iedereen.... xxx nadia Mabrouk Nadia....moge Allah swt. jullie al het geluk en veel liefde geven Insa Allah! Ben het met je eens!