Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Traag werkend internet..?

3owischa
07-06-2008, 21:35

Ik heb Windows Vista en sinds een paar dagen heb ik last van traag werkend internet, hij doet er een eeuw over om in een internetpagina te laden?:( Het kan niet liggen aan mijn internetsnelheid, harde schijf zit ook zeker niet vol, heb firewall/virusscan en CPU percentage; 17. Dus wat kan ik hieraan doen?

marocieboy
07-06-2008, 23:01
Gebruik je ccleaner al? Zo niet doe dat. Het leegt je tijdelijke internetbestanden waardoor je weer sneller kunt surfen. Volg de link in mijn o.t

Narutard
07-06-2008, 23:48
het kan komen door je windows firewall of een of andere virusscanner. schakel deze uit en controleer dan of je er noglast van hebt.

marocieboy
08-06-2008, 13:17
het kan komen door je windows firewall of een of andere virusscanner. schakel deze uit en controleer dan of je er noglast van hebt. Ik zou iemand niet aanraden om deze uit te schakelen, beide heb je nodig om veilig te kunnen internetten. :hadj:

Narutard
08-06-2008, 13:38

Ik zou iemand niet aanraden om deze uit te schakelen, beide heb je nodig om veilig te kunnen internetten. :hadj: Hangt van de sites af waar je op zit, heb er anders nooit last van en gebruik geen van beide. Het zijn nooit de programma's die niet goed werken, meestal zijn het de gebruikers die nergens van afweten.

3owischa
08-06-2008, 14:23
Gebruik je ccleaner al? Zo niet doe dat. Het leegt je tijdelijke internetbestanden waardoor je weer sneller kunt surfen. Volg de link in mijn o.t Shoukran :goedzo: It worked :D

marocieboy
08-06-2008, 19:16
Shoukran :goedzo: It worked :D 3la wajib :) en om het zo te houden raad ik je aan om dit altijd te doen voordat je jouw pc wilt afsluiten. Kijk ook of het nodig is om je harde schijf te defragmenteren (zie link in mijn o.t)

marocieboy
08-06-2008, 19:18
Hangt van de sites af waar je op zit, heb er anders nooit last van en gebruik geen van beide. Het zijn nooit de programma's die niet goed werken, meestal zijn het de gebruikers die nergens van afweten. dar heb je ook een punt in, maar 'better safe than sorry' :hihi: