Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Een boeket rozen

vraagteken1
25-09-2002, 16:26

Vandaag heb ik een boeket rozen gekocht ze glimlachten naar me toen ik de winkel binnenkwam Vandaag heb ik je glimlach mee naar huis genomen mijn hart stond ineens in vuur en vlam Vrees niets, ik zal ze goed behandelen ze koesteren met gans mijn hart en ziel Ze water geven, zachtjes tegen ze praten, altijd bij me houden, van het moment af dat ik voor ze viel Hun dieprode kleur zal mij aan jouw doen denken De aandacht die ik voor hun heb zal ik echter jouw ooit willen schenken De geur die ze verspreiden zal mijn adem zijn De lach die me betoverde kwam van jou en was hopelijk gericht aan mij ?

roosje22
25-09-2002, 16:38
wederom ? :rolleyes: :goedzo: prachtig gedicht

Cina
25-09-2002, 16:44
Vandaag heb ik een boeket rozen gekocht Ik heb de mooiste uitgekozen De bladeren van de zelfde kleur als Jouw wangen die zo lief blozen Vandaag heb ik een bos rozen gekocht Waarnaar ik steeds weer loop te staren De rozen doen me denken aan jou Ik zal de rozen voor altijd bewaren Vandaag heb jij een plaatsje in huis Ik heb je met de rozen meegenomen Door de geur van de rozen ben jij bij mij Wanneer ik heerlijk lig te dromen XxX Cina ;)

vraagteken1
25-09-2002, 21:04
Een roosje zal ik aan jou, Roosje, geven En andere, evenzeer geliefd zal aan de naam Cina blijven kleven

Cina
27-09-2002, 09:07

Origineel gepost door vraagteken1 Een roosje zal ik aan jou, Roosje, geven En andere, evenzeer geliefd zal aan de naam Cina blijven kleven Thanx :blauwkus: XxX Cina

angeleyes_20
27-09-2002, 22:18
ik ben maar 1 roos in mijn tuin en die roos ben jij ik geef de roos water net als hoe ik jou liefde geef ik raak ik de roos aan net als hoe ik jou aanraak ik behandel de roos met recpect net als jij ik zal de roos nooit van de zijn wortels verlossen de wortels zijn verbonden met mijn hart

angeleyes_20
27-09-2002, 22:21
ben een beetje slaperig ik weet niet wat ik schrijf van daar die foutjes pardon

Safira75
27-09-2002, 22:28
Rozen verwelken schepen vergaan maar pap met klonten die laat ik staan! :D Een roos was het begin het begin van jou en mij hij bloeide als onze liefde zo welig en zo vrij Nu verwelkeren zijn bladeren en hoe hard ik het ook wens jij verandert nooit wordt nooit een ander mens ik zie de roos nu sterven het doet me veel verdriet voor ONS is het voorbij voor MIJ nog lange niet

vraagteken1
27-09-2002, 23:05
Mijn rozen veranderen langzaam van kleur zachtjes aan verliezen zij ook hun geur. Slechts de gedachten blijven in leven ik hoef ze ook geen water meer te geven. Maar net als het met een verliefdheid vergaat zet ik mijn roze bril af, voel mijn hart nog even snel kloppen en weet dat verliefdheid in houden van.. over gaat. Nu hangen mijn rozen aan de muur tegenover mij ze lachen me nog steeds toe Maar de geur en de kleur, dat ben nu jij!