Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe meer liefde je aan een vrouw geeft,hoe minder je terugkrijgt

Pagina's : [1] 2

LZN
05-01-2004, 06:18

dames nou hebben we het wel over jongens dit en jongens dat,maar wat mij opvalt is dat de jongens die juist goed zijn tegenover hun vriendin,dat zij meestal geplayed of gedumpt worden en de jongens die een meisje een beetje hard aanpakken en elke dag met een ander zijn dat die juist meer geluk hebben,het geld niet voor iedereen,maar in veel gevallen wel merk ik dat wel en ik zou graag een reactie van jullie willen horen. loverboy.

Beyonder
05-01-2004, 06:38
Niet noodzakelijkerwijs, misschien valt het je alleen meer op omdat zo'n onrechtvaardige situatie extra hard in het oog springt.

misstomaatje
05-01-2004, 11:58
Origineel gepost door loverboy dames nou hebben we het wel over jongens dit en jongens dat,maar wat mij opvalt is dat de jongens die juist goed zijn tegenover hun vriendin,dat zij meestal geplayed of gedumpt worden en de jongens die een meisje een beetje hard aanpakken en elke dag met een ander zijn dat die juist meer geluk hebben,het geld niet voor iedereen,maar in veel gevallen wel merk ik dat wel en ik zou graag een reactie van jullie willen horen. loverboy ik geloof er helemaal niks van :o

cheima
05-01-2004, 13:02
Hmmm...

RisLaine
05-01-2004, 13:06

Origineel gepost door loverboy dames nou hebben we het wel over jongens dit en jongens dat,maar wat mij opvalt is dat de jongens die juist goed zijn tegenover hun vriendin,dat zij meestal geplayed of gedumpt worden en de jongens die een meisje een beetje hard aanpakken en elke dag met een ander zijn dat die juist meer geluk hebben,het geld niet voor iedereen,maar in veel gevallen wel merk ik dat wel en ik zou graag een reactie van jullie willen horen. loverboy Geen Toeval. Die Zogenaamde 'Bitches' Maken De Jongens Soft. En Tegen 'Bitches' Hebben Ze Niets In Te Brengen. :D

dpdp
05-01-2004, 13:26
dames nou hebben we het wel over jongens dit en jongens dat,maar wat mij opvalt is dat de jongens die juist goed zijn tegenover hun vriendin,dat zij meestal geplayed of gedumpt worden en de jongens die een meisje een beetje hard aanpakken en elke dag met een ander zijn dat die juist meer geluk hebben,het geld niet voor iedereen,maar in veel gevallen wel merk ik dat wel en ik zou graag een reactie van jullie willen horen. nou loverboy ik moet zeggen dat je ergens wel gelijk hebt, enzo. maar bedoelzoals je zelf al zegt niet iedereen is zo en als je een goeie meid hebt, dan gaat het meestal gewoon goed. nou weet ik van mezelf neit of ik superlief en aardig ben ofzo, maar ik probeer gewoon aardig te zijn tegen mn meid, en het is bij mij zo dat me meid ook gewoon heel tof is tegen mij en dat we hier geen last van hebben, maar ja wat je zeker moet doen is gewoon zeggen wat je denk, sommige gasten (ik ook in het begin) doen heel koeltjes enzo als ze een keertje boos zijn ofzo... en dat is neit goed... je moet als je boos bent gewoon alten merken dat je dat ook bent, want anders ben je zoals cornischlady zegt gewoon heel mietig bezig, maar er zijn natuurlijk meerdere dingen... dus uiteindelijke conclusie is je meot neit mietig bezig zijn je meot gewoon eerlijk en open zijn, en dan komt het gewoon goed joh.. en ja kan natuurlijk ook zijn dat je net eenv erkeerde meid tegenkomt zoals zara2000 zegt. maar ja ik heb zoiets als je echt van elkaar houdt en je gedraagt je normaal als je bijelkaar bent en je overdrijft neit om elkaar blij te maken ofzo, dan komt het gewoon goed joh, want anders zou neimand op deze wereld van elkaar houden.. groetjes dpdp ps: jaana u know I luv u :verliefd: (degene voor wie dit is weet het wel)

Ali_favoriet
05-01-2004, 16:00
loverboy groot gelijk!!!! teveel liefde geven en ze dumpen je! ze denken dat omda je ze graag ziet da ze geen rekening meer moeten houden met u en uw principes!!!

girlie_nador
05-01-2004, 17:50
Loverboy je hebt gelijk....groot gelijk dat heb ik ook gemerkt bij de meeste jongens en meisjes maar toch......ik denk zelf niet dat daar iets aan gedaan kan worden je kunt niet tegen de stoere harde jongen zeggen ja jij jij gaat verkering nemen met die bitch en die zachte gevoelige jongen jij neemt verkering met dat goed, meisje, dat met jou samen in de keuken zal staan eten maken.... Je partner om het maar zo te zeggen kies je vanzelf uit je kiest je partner juist omdat ie anders is of omdat je misschien op harde stoere jongesn valt...terwijl je een hartstikke gevoelig persoon bent..... of als je een bitch bent dat je dan van gevoelige typjes houd.... Je partner kies je vanwege jullie gevoelens voor elkaar en als zich tussen jullie geen gevoelens afspelen..je de 1 wilt gebruiken om 1 of andere domme achterlijke reden dan is er ook helemaal geen reden om jullie relatie in stand te houden..... Ik snap ook eerlijk gezegd niet dat gevoelige jongens (of meisjes) bij het meisje (de jongen) blijven dat zich bitcherig (stoer, ominteressant voor de ander)gedraagd...een man moet niet alles doen de vrouw moet ook haar bijdrage overleveren....MAAR jongens ik ben het er ook absoluut niet mee eens als jullie zeggen dat de meisjes alles in het huishouden moeten doen.......Je bent partners van elkaar jullie houden van elkaar dan kun je toch wel meehelpen met beplaade klusjes in het huishouden........of vinden jullie, jongens je daar veels te goed voor???!!!! Er zijn trouwens ook meisjes die zich veels te goed voeln voor huishoudelijke klusjes...dus jongens niet aanvallen!!!!!

LoVeLy_HaNaN
05-01-2004, 18:00
Als ik later met een goede lieve grappige man ga trouwen Inscha Allah..en hij geeft mij veel liefde..en behandelt mij goed..dang zal ik vanzelf sprekend hem ook veel liefde schenken en hem ook goed behandelen...:Iluvu:

sweet_nadoria
05-01-2004, 19:31
:o Dat kan Maar andersom kan het ook !!!

Arabian_Pearl
05-01-2004, 20:02
Origineel gepost door loverboy dames nou hebben we het wel over jongens dit en jongens dat,maar wat mij opvalt is dat de jongens die juist goed zijn tegenover hun vriendin,dat zij meestal geplayed of gedumpt worden en de jongens die een meisje een beetje hard aanpakken en elke dag met een ander zijn dat die juist meer geluk hebben,het geld niet voor iedereen,maar in veel gevallen wel merk ik dat wel en ik zou graag een reactie van jullie willen horen. loverboy wie heeft jou die bullsh*t wijsgemaakt?

Pagina's : [1] 2