Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is dit normaal?

Doortje
07-06-2008, 17:37

Is het onder Marokkaanse stelletjes normaal dat ze na een jaar huwelijk nauwelijks meer leuke dingen samen doen zoals de stad in, bioscoop, uit eten, wandelen enz. enz.? Is dat de cultuur: mannen gaan om met mannen en vrouwen gaan om met vrouwen of is het per stelletje weer anders?

MorrocconLady
07-06-2008, 17:40
Is het onder Marokkaanse stelletjes normaal dat ze na een jaar huwelijk nauwelijks meer leuke dingen samen doen zoals de stad in, bioscoop, uit eten, wandelen enz. enz.? Is dat de cultuur: mannen gaan om met mannen en vrouwen gaan om met vrouwen of is het per stelletje weer anders? denk dat dat idd per stelletje anders is. er zijn stellen die dit nooit doen, niet samen uit eten of film gaan kijken. ze gaan alleen samen naar op familiebezoek ofzo. ik ben al tien jaar getrouwd en we gaan nu vaker samen weg dan vroeger want nu is onze dochter ook al wat ouder en heb je meer vrije tijd samen. dus heeft niet echt met de duur van je huwelijk te maken.

Doortje
07-06-2008, 17:42
denk dat dat idd per stelletje anders is. er zijn stellen die dit nooit doen, niet samen uit eten of film gaan kijken. ze gaan alleen samen naar op familiebezoek ofzo. ik ben al tien jaar getrouwd en we gaan nu vaker samen weg dan vroeger want nu is onze dochter ook al wat ouder en heb je meer vrije tijd samen. dus heeft niet echt met de duur van je huwelijk te maken. dankjewel voor de info, meid! :kus: Ik ben kaas en ik heb nu een jaar met een Marokkaan en we doen bijna niks samen meer. Ik vroeg me af of dat cultuur is of iets van mijn mannetje. Ik ga het maar eens aankaarten bij hem :kweetnie:

MorrocconLady
07-06-2008, 17:43
dankjewel voor de info, meid! :kus: Ik ben kaas en ik heb nu een jaar met een Marokkaan en we doen bijna niks samen meer. Ik vroeg me af of dat cultuur is of iets van mijn mannetje. Ik ga het maar eens aankaarten bij hem :kweetnie: moet je zeker aankaarten, als hij het nu al begint te verwaarlozen belooft dat niks goeds voor de toekomst.

Doortje
07-06-2008, 17:46

moet je zeker aankaarten, als hij het nu al begint te verwaarlozen belooft dat niks goeds voor de toekomst. Nou, hij houdt wel van me enzo, maar hij is gewoon erg makkelijk. Daarom is hij ook met mij en niet met een Marokkaanse. Hij vindt Marokkaanse vrouwen zo veeleisend. Hij heeft mij uitgekozen omdat ik niet veeleisend ben, maar dat begint mij nu ook een beetje op te breken. :(

MorrocconLady
07-06-2008, 17:54
Nou, hij houdt wel van me enzo, maar hij is gewoon erg makkelijk. Daarom is hij ook met mij en niet met een Marokkaanse. Hij vindt Marokkaanse vrouwen zo veeleisend. Hij heeft mij uitgekozen omdat ik niet veeleisend ben, maar dat begint mij nu ook een beetje op te breken. :( :haha: lieve schat, wij zijn veeleisend omdat onze mannen te laks zijn :haha: je moet je niet laten doen lieve meid, als hij niet uit zichzelf wat meer moeite doet moet je maar wat veeleisender worden, kwestie van aanpassen ;)

Dorra
07-06-2008, 18:14
wij vrouwen hebben een taak. die wij moeten volldoen als wij onze mannen niet stimuleren.. worden ze LUI! :haha: Dus meid.. trek hem bij de hand.. en pak een bioscoop ofzo!:goedzo:

Doortje
07-06-2008, 18:15
:haha: lieve schat, wij zijn veeleisend omdat onze mannen te laks zijn :haha: je moet je niet laten doen lieve meid, als hij niet uit zichzelf wat meer moeite doet moet je maar wat veeleisender worden, kwestie van aanpassen ;) Ik zal de bezem maar uit de gangkast halen of de mattenklopper of de deegroller uit de keuken :D http://www.panzerfaust.org/wordpress/wp-content/uploads/2007/11/boys_are_stupid.jpg

MorrocconLady
07-06-2008, 22:45
die deegroller is een goede gedachte, dan ben je meteen geintegreerd in de marokkaanse maatschappij :haha: