Bekijk originele versie : strenge broers!
vinden jullie [meiden] ook niet dat sommige broers van tegenwoordig veel te streng zijn terwijl ze zelf nog ergere dingen doen!!!
reageer ff serieus!!.
maghrebgirl20
05-01-2004, 02:03
zeker wel, gelukkig heb ik geen oudere broer
maghrebgirl20
05-01-2004, 02:10
echt s.hit voor je, ik ben echt blij, wil niet zeggen dat ik nou gekke dingen doe.
maar broers zijn echt raar, wat je net zegt. zeg je hoi tegen een jongen omdat het een klasgenoot is of collega, denken ze gelijk dat het je vriend is, terwijl mijn vader vertrouwen in mn heeft (is bij veel meisjes geloof ik)
hij weet dat het niet meer is dan hoi
Miss_wild
05-01-2004, 09:31
wat ze ook tegen me zeggen (ook al praat ik alleen maar met een klasgenootje), weet ik da ze alleen maar het beste met me voorhebben
aangezien hun ook weten wat de meiden van tegenwoordig doen....
vind je het gek dat ze je beter in de gaten houden???
en met de meiden bedoel ik meiden die over de lijn gaan die het verschil niet meer weten tussen hallal en haram
je weet wel wat ik bedoel
Miss_wild
05-01-2004, 09:38
meiden omkleden in poortjes (zie vorige Topic)
HALLO HALLO zijn ze gek aan het worden , denk aan je respect voordat je je **** gaat showen aan zemmers op straat die het niet waard zijn!!!
en mij broer wilt alleen maar da ik me trots en respect behouw,
het is niet streng hoe je het moet noemen, maar bezorgd
en dat vaders meestal makkelijker zijn dan je broers komt doordat de meeste vaders niet weten hoe het er tegenwoordig aan toe gaat met de marokkaanse meiden...
en niemand is perfect maar je kunt ook OVERDRIJVEN!
NadIa84LovesFo
05-01-2004, 10:42
ja duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuh dat doen ze om je te beschermen, als je iets verkeerds doet en je vader komt er achter....... drie keer raden wie er de schuld krijgt.............je broer natuurlijk!!! je broer is degene die stoten krijgt van pappa en nie jij....want vaders zeggen altijd let op je zusje, en dat is een hele verantwoorlijkheid die ze met hun meedragen!!! en nog iets wie slaat hier al die vieze turken en negers die jou lastig vallen in elkaar.......... ja ja je broer!!!! en als je in nood bent,en problemen hebt enz enz enz en wie mag het voor je opknappen.......... ja ja broer!!!! en zo kan ik de hele dag door blijven gaan!!! ik ben heel eerlijk..... broers hebben een hele zware klus!!!! en ik ben blij dat ik broers heb die om mij geven en het voor mij opvatten, en als ik problemen heb, bij hun mag zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BROERS RULEZS!!!!!!!!!!!!!!! PUNT UIT!!!!!!
kariagirl
05-01-2004, 11:16
je hebt gelijk nadia84lovesfo
maar ja je moet er mee leven of het erg vind of niet
maar ze zijn wel heel erg handig
Origineel gepost door Martiltwins
vinden jullie [meiden] ook niet dat sommige broers van tegenwoordig veel te streng zijn terwijl ze zelf nog ergere dingen doen!!!
reageer ff serieus!!
Ik ben echt blij dat ik geen oudere broers heb!
NadIa84LovesFo
05-01-2004, 11:21
Origineel gepost door kariagirl
je hebt gelijk nadia84lovesfo
maar ja je moet er mee leven of het erg vind of niet
maar ze zijn wel heel erg handig
dank je kariagirl!!! :D karia is de strand in kebdana ofnie?
reageer ff serieus!!
Een terecht, hoe strenger hoe beter. :rolleyes:
ik vind jou broers echt tof jongens. :D
Want die jongens wat er speelt, een ze proberen je te beschermen. :rolleyes:
LellaBerkane
05-01-2004, 11:31
reageer ff serieus!!
Ik heb 3 broers en El Hamdoelah dat ik ze mag hebben!!! ;)
Tuurlijk zijn ze soms streng, maar ze doen het niet zomaar!!! Zoals Miss_wild al zei, ze zien wat veel Marokkaanse meiden tegenwoordig uitspoken, en broers willen je daar juist van weerhouden ;)
:zwaai: LB!!! :zwaai:
miss_ainzohra
05-01-2004, 11:38
Ik ben hartstikke blij met mijn broers ze letten wel op mij maar ik heb daar geen problemen want ik doe geen gekke dingen dus ben nergens bang voor. En het is heus niet zo erg dat ik geen hoi tegen een jongen kan zeggen. Ik zou het niet eens aankunen zonder broer te leven. En trouwens bijna elke meisje dat ik ken en die geen broers heeft is mfeles. die broers letten tenminste op jou..........
Heb geen broers, en heb me gelukkig altijd nog zelf kunnen redden in deze maatschappij (alhamdoullilah), maar soms is t idd wel jammer dat ik geen BIG BRO heb die een oogje in t zeil houd...;)
misstomaatje
05-01-2004, 11:53
reageer ff serieus!!
ik heb eeen oudere broer en ik ben blij dat ik em heb, ook al is ie streng :zwaai:
MizzMeknes
05-01-2004, 12:19
reageer ff serieus!!
Hoe bedoel je ze zijn echt erg als je even met je mannelijke collega's loopt vragen ze gelijk 'wie zijn die gasten'. Nou dat zijn aardige collega's die ik vertrouw en ik ben niet op m'n achterhoofd gevallen dat ik wat met hun flik!!! :kwaad: :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.