Bekijk originele versie : Ik wil een meid...!
een lieve, betrouwbare, eerlijke spontane meid met een karakter waar je "u" tegen zegt! maar waar haal ik die in gods naam vandaan? ik heb het gevoel dat er bijna geen fatsoenlijke meiden meer op deze aardbol rondlopen! als ik uitga zie ik alleen maar of ordinaire, of uitslovende meiden of ze zijn al bezet. en via chatten? nee, je weet nooit wat je voor je krijgt als het eenmaal zo ver is. daar begin ik niet eens aan. dus zit er niks anders op als wachten, en insha'llah zal ik haar ontmoeten.
nehedar ...ik weet precies wat je bedoelt.
Ik hoor meiden altijd klagen over dat er geen normale jongens bestaan die meisjes normaal behandelen maar ik vind dat weer met meiden.
Ik behandel ze met respect en ik doe altijd eerlijk. Maar blijkbaar zoeken ze niet zo een iemand die niet rookt drinkt en niet van uitgaan houdt.
Ik zie dat je uit den bosch komt............nou geloof me nou maar in amsterdam zijn ze veeeeeel erger. De jongens uiteraard ook maar de meiden lopen niet bepaald achter hoor.
Ik ben blij dat ik andere plannen heb dan trouwen, dus jongen ik wens je veel succes.........zulke meisjes bestaan amper maar ze zijn er wel. En ga niet als een gek zoeken want als het bestemd is dan krijg jij je perfecte vrouw, insha allah
Groetjes kais,
beslama
ik wens julllie veel succes met het vinden van de juist persoon. maar een ding zal ik jullie wel vertellen ze zijn er wel misschien veel dichterbij dat je denkt.
chamalgirl
25-09-2002, 15:46
nou jongemannen die zijn er degelijk maar vind je het gek degene die deze topic heeft geopend(ben je naam vergeten)op uitgaansgelegenheden vind je natuurlijk geen fatsoenlijke meiden
maar je moet nooit zoeken ze komt wel als het mektab is en die andere jongeman die meiden die dat niet willen zijn meiden die van lolletjes houden en daar hoef je nog niet eens energie in te steken als ik jou was doe dat maar beter bij meiden die dat verdienen
he mensen veel succes verder
en vergeet nooit als allah het wil zal het zeker gebeuren
Maar dames ...zeg nou eerlijk. Wat verwacht je van mij, dat ik steeds rond ga zoeken.........terwijl 99% waardeloos is naar mijn mening.
Ik doe mn best dus wat verwacht je nog meer..........en de meesten van hun zagen er goed uit maar ze waren niet bepaald diamanten.
Maar voortaan doe ik geen moeite meer, ik zie wel hoe het gaat.......
Ik vraag me wel af hoe de mannen zullen zijn die de "te lekker voor woorden" marokkaanse meiden zullen krijgen. Ben benieuwd.
Maar die dag komt wel........dat de meesten spijt zullen krijgen.
Groetjes Kais,
Beslama
chamalgirl
25-09-2002, 15:49
en kais als jij dat bent op de foto ben je geen lelijke jongen naar mijn mening
Origineel gepost door chamalgirl
nou jongemannen die zijn er degelijk maar vind je het gek degene die deze topic heeft geopend(ben je naam vergeten)op uitgaansgelegenheden vind je natuurlijk geen fatsoenlijke meiden
maar je moet nooit zoeken ze komt wel als het mektab is en die andere jongeman die meiden die dat niet willen zijn meiden die van lolletjes houden en daar hoef je nog niet eens energie in te steken als ik jou was doe dat maar beter bij meiden die dat verdienen
he mensen veel succes verder
en vergeet nooit als allah het wil zal het zeker gebeuren
Je hebt helemaal gelijk dame maar gewoon dat je het weet......ik hou niet van uitgaan dus ik ga ook niet uit. De meiden die ik heb leren kennen heb ik gewoon via via leren kennen, of van school of van werk enz.
Maar het geeft helemaal niet want ik denk toch niet aan trouwen. Er zijn belangrijkere zaken vind ik .......
Groetjes Kais,
Beslama
chamalgirl
25-09-2002, 16:13
ewa das nog beter eerst de belangrijke dingen doen dan de overige dingen want trouwen doe je ook niet zonder een toekomst te hebben opgebouwd.
groetjes
ewa das nog beter eerst de belangrijke dingen doen dan de overige dingen want trouwen doe je ook niet zonder een toekomst te hebben opgebouwd.
groetjes
Je hebt wel gelijk maaaaar........
Met iets anders doen bedoel ik iets doen waardoor je dus niet aan trouwen toekomt.
Ik wil niet te veel zeggen..........want dat heb ik al gedaan eigenlijk.
Ik wens jullie succes in ieder geval
Groetjes Kais,
Beslama
chamalgirl
25-09-2002, 16:40
maar je hebt nog steeds geen antwoordt op mij vraag of jij dat bent op die foto gegeven?
Ik las je stukje en ben het volkomen met je eens. Natuurlijk bepaalt el mektab uiteindelijk wanneer je gaat trouwen maar als je op een gegeven moment op een punt komt dat je je basis hebt gelegd daarvoor dan wordt het steeds moeilijker om geduld te hebben. Ik weet het, de aanhouder wint om het zo maar eens te zeggen maar je wilt af en toe ook het lot een handje helpen. Kijk maar naar Najib26 onder Man zoekt Vrouw.
Ik heb hamdoullilah mijn zaakjes goed op orde en vrouwen weten dat wanneer ze me ontmoeten maar op 1 of andere manier kom ik alleen maar vrouwen tegen die oneerlijk zijn. Gefocused op geld of werkzaam bij de firma "List en Bedrog". Maar uiteindelijk geloof ik nogsteeds dat Allah swt voor een ieder de ware in petto heeft dus keep up the good spirit!!
Mha salama,
Fessie
Kijk dames; weet je wat het is? Jullie zeggen "die jongens van tegenwoordig heb je ook niet veel aan" maar er zijn heus nog wel jongens die wel te vertrouwen zijn. Het is alleen een feit dat er steeds meer kan in deze maatschappij. Jongeren worden bijv. steeds jonger seksueel actief. Seks wordt steeds meer gezien als een genots-spelletje terwijl ik juist vindt dat seks iets is tussen 2 mensen die 100% voor elkaar gaan! Kijk bijv. op tv: die vakantie-programmas over jongeren. Wat je daar allemaal niet ziet, meiden met slagroom op hun tieten zodat ze worden afgelikt door een jongen die ze helemaal niet kennen of dat ze een wedstrijdje doen wie de meesten in hun bed krijgt. nou, dat gaat mij echt te ver!!!
Ik denk dat op ieder potje wel een deksel past. Je ziet inderdaad veel bloot en s.x op tv en als je eens een cafeetje of discotheek bezoekt zie je ook veel meiden die het leuk vinden om jongens uit te dagen en denken dat ze erbij horen. Maar ik ben van mening dat er zat meiden zijn die niet zo zijn en die wel met el "Nieja" door het leven heen gaan. De vraag is waar die meiden zich bevinden he?
Hoi romysa .......ik oordeel alleen de mensen die ik ken en waarvan ik weet dat ze slecht zijn dus als ik het over meiden heb dan heb ik het over meiden die ik ken dus je moet je niet aangesproken voelen, misschien ben jij wel een schat van een dame......
Ik hoop dat je me nu wat beter snapt..........
Groetjes Kais,
Beslama
maar je hebt nog steeds geen antwoordt op mij vraag of jij dat bent op die foto gegeven?
Ahahhahaah sorry ik zag het niet als een vraag.....
Maar dat ben ik inderdaad.
happy now :giechel:
Groetjes Kais,
Beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.