Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wenkbrauwen

Pagina's : [1] 2

heavenly
05-01-2004, 01:11

ik ben op zoek naar een salon in rotterdam die goed zijn in wenkbrauwen epileren heeft iemand hier ervaring mee

foolish_belgie
05-01-2004, 02:23
eigenlijk overal kan je dat laten doen, dat is echt niet zoveel werk, je kan dat in kapsalons laten doen of in schoonheidsalons.eigenlijk overal

Glimlachje
05-01-2004, 09:18
Origineel gepost door heavenly ik ben op zoek naar een salon in rotterdam die goed zijn in wenkbrauwen epileren heeft iemand hier ervaring mee Ik weet niet of je moslim bent, het is haram... :)

Someya5
05-01-2004, 09:55
sinds waneer is dat haram...ik heb gehoord dat een vrouw alle haartjes weg mag halen die haar op een man doen lijken of haar belemeren als je het maar niet doet om aand8 te trekken maar voor jezelf...ofso...

Johanna
05-01-2004, 10:01

Origineel gepost door Someya5 sinds waneer is dat haram...ik heb gehoord dat een vrouw alle haartjes weg mag halen die haar op een man doen lijken of haar belemeren als je het maar niet doet om aand8 te trekken maar voor jezelf...ofso... Klopt, heb het aan verschillende mensen gevraagt. Het mag maar je mag ze niet smaller maken.

misstomaatje
05-01-2004, 12:04
Origineel gepost door Someya5 sinds waneer is dat haram...ik heb gehoord dat een vrouw alle haartjes weg mag halen die haar op een man doen lijken of haar belemeren als je het maar niet doet om aand8 te trekken maar voor jezelf...ofso... je wenkbrauwen epileren is haram ,maar dat moet je natuurlijk zelf weten :zwaai:

socialedienst
05-01-2004, 15:11
Origineel gepost door heavenly ik ben op zoek naar een salon in rotterdam die goed zijn in wenkbrauwen epileren heeft iemand hier ervaring mee eht epileren van wenkbrouwen is niet toegestaan in de Islam oftewel HARAAAAM!!! zonder je wenkbrouwen te epileren ben je ook een mooie meid, dus waarom die moeite? ik heb nog een kleine medische feit voor alle meiden die hun wenkbrouwen laten doen: ALs je de haren uit je wenkbrouwen laat trekken, das meestal toch pijnlijk? wist je waarom dat zo pijnlijk is? t schijnt dat die pijn (het wegepileren van haartjes vlakbij de ogen) erg schadelijk is voor de hersenen. Je hersenen kunnen zelfs beschadigd worden door het epileren van wenkbrouwen!!! geen wonder dat het is verboden in de islam!! T IS SCHADELIJK VOOR HET MENSELIJKE BREIN.. en tast zenuwen in de hersenen aan... dusseh, bekijk je zelf in de spiegel, en laat die salon eens schieten :)

firdausse
05-01-2004, 15:21
hahahahahahahahaha ja hoor dat slaat dus echt helemal nergens op meneer. Epileren is slecht voor je hersens?????? Kun je mij vertellen hoe jij aan die onzin komt? Epileren is haram maar dat het schadelijk is voor je hersens en dat het je hersens beschadigd? 3la tnawi

socialedienst
05-01-2004, 15:25
Origineel gepost door firdausse hahahahahahahahaha ja hoor dat slaat dus echt helemal nergens op meneer. Epileren is slecht voor je hersens?????? Kun je mij vertellen hoe jij aan die onzin komt? Epileren is haram maar dat het schadelijk is voor je hersens en dat het je hersens beschadigd? 3la tnawi Billah ila ik heb t vernomen via een Islamitisch programma op de Arabische TV......of het niet klopt...allah oe a3lam, maar t zag er realistisch genoeg uit. Mijn moeder riep mijn zusje om het ff in haar gezicht te wrijven dat epiliren schadelijk is...en bovendien HARAAAM!!! Duidelijk? :jammer:

heavenly
05-01-2004, 17:44
sorry voor de ophef was niet me bedoelng

zinna_arif
05-01-2004, 17:45
Het is haram!!!!!!!!!! Maar wat je zegt van alles wat je op een man doet lijken mag je weg halen is wel waar. Maar sinds wanneer doen volle wenkbrauwen je op een man lijken. Het is gewoon haram klaaarrrr punt!!!!!!!!!!!!

heavenly
05-01-2004, 17:48
ja maar dat is het punt ik ben geen moslim en ik neem aan dat het niet verboden is voor niet moslimen om hier te posten?

marochabibi
05-01-2004, 17:58
o okee

Damelza
05-01-2004, 18:12
ik haal het gewoon zelf weg. :rolleyes:

bent_Quemado
05-01-2004, 20:14

Weet dat ik geen waarde aan deze discussie kan toevoegen, omdat een ieder alles naar zijn/ haar maatstaven interpreteerd... Epileren is inderdaad Haram, dat staat vast en is een feit. Ik epileer men wenkbrauwen zelf ook, hoe zondig het ook is. Allah ihdienne... InsALLAH!!! Spijtig is da wel, het geroep en gehalaliseer van menigeen....!!! Mickey blue eyes.

Pagina's : [1] 2