Bekijk originele versie : Leuke manier om iemand ten huwelijk te vragen"
oliesjeik
07-06-2008, 15:20
Ik denk er wel eens over na en vraag me af hoe zou jij je vriendin ten huwelijk willen vragen.
Op welke speciale manier en waar natuurlijk:)
miss_ielhem
07-06-2008, 20:05
in een achtbaan als jullie samen in een pretpark zijn :lol:
ik mag jou well hahahaha
uhmmm er zijn zo veel mooie manierenn om je vriendin ten huwelijk te vragen maar wees orgineel das altijd het leuks doe gwn iets wat er in je opkomt
good luck
KRACHTenEER
08-06-2008, 09:58
haha echt een sukkel, je kijkt teveel films enzo.
Gewoon op een normale dag, wanneer jullie beide blij zijn.
Dat is de juiste manier.
prins_op_paard
08-06-2008, 11:00
op de top van de eifeltoren met haar staan en in de lucht met zo een klein vliegtuigje laten schrijven WILL YOU MARRY ME :)
shitt man, ik heb teveel romantische films gekeken begin fcking soft te worden :(
hanantje_14
08-06-2008, 15:00
op de top van de eifeltoren met haar staan en in de lucht met zo een klein vliegtuigje laten schrijven WILL YOU MARRY ME :)
shitt man, ik heb teveel romantische films gekeken begin fcking soft te worden :(
Haha, oh god wat quuute. Op de eiffeltoren is het wel moooooooi.
miss_ielhem
08-06-2008, 16:17
nou is wel schattig hoor als hij met een leuke ideetje komt,, marokkane doen altijd saai:(
prins_op_paard
08-06-2008, 18:36
Haha, oh god wat quuute. Op de eiffeltoren is het wel moooooooi.
ja ik denk het ook, maar spijtig genoeg nog nooit geweest :jammer:
:lol:
oegtymeriem
08-06-2008, 21:15
Vraag me ook af hoe mij man het zou doen ;) Wil het wel romantische :hihi:
Samen diepzeeduiken. De man legt een doosje neer, zij opent het. Ziet de ring!!! En ze snapt de clue
prins_op_paard
08-06-2008, 22:08
Samen diepzeeduiken. De man legt een doosje neer, zij opent het. Ziet de ring!!! En ze snapt de clue
jij zoekt het wel ver :maf2:
prins_op_paard
08-06-2008, 22:09
Vraag me ook af hoe mij man het zou doen ;) Wil het wel romantische :hihi:
jouw man doet het op zijn knieen aan je kantoor
i know heb met hem gepraat
jij zoekt het wel ver :maf2:
Haha, echt niet !!!
Muslima-Bomb
08-06-2008, 22:55
marry schrijf je zo: MERRY . graag gedaan hoor:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.