Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Knappe meiden heb je nooit voor jezelf alleen!

Pagina's : [1] 2

nehedar
25-09-2002, 13:58

wie is het daar mee eens?

pannenkoek
25-09-2002, 18:26
Origineel gepost door nehedar wie is het daar mee eens? ligt eraan hoe jij je vrouwtje behandeld !!

Zaraa
25-09-2002, 22:32
Zo is het Corrie! ;)

yach
25-09-2002, 22:54
Sorry helemaal niet mee eens Zelfs super lelijk vrouwen krijgen zat mannen achter ze aan vrouwen krijgen altijd aandacht en lelijke vrouwen hebben juist extra bevestiging nodig van mannen waar door ze daar eerder naar vragen dan een knape vrouw die heeft minder bevestiging nodig hoeft natuurlijk niet altijd natuurlijk maar zo is het vaak wel. Het licht aan haar persoonlijkheid of ze een tipe is die vreemd gaat of niet en of ze van je houdt of niet

Dida
25-09-2002, 23:00

nou dan moet jij ongelooflijk blij zijn dat ik niet knap ben..:) dan heb je me lekker voor jezelf..;) ciao Baby ;)

mrs_jamila
26-09-2002, 00:18
Schoonheid vergaat!!!! Dit is voor de mensen die alleen op uiterlijk afgaan!!!

rachid_s
26-09-2002, 09:05
ik ben het niet helemaal mee eens met die stelling. jij bent tocht diegene die haar kent of niet. en dan weet je ook gelijk wat voor type vrouw dat is. een meisje zal altijd aandacht blijven krijgen, en daar kan jij of ik niets aan veranderen. als je een goede en vertrouwde meisje hebt dan hoef je nergens bang voor te zijn. maar als je een meisje hebt die altijd met verschillende boys omgaat, dan zou ik liever niet aan beginnen. ook al is ze bloed mooi niet!! net wat mrs_jamila al zei, schoonheid vergaat op den duur en wat blijft erover? DE INNERLIJKHEID natuurlijk. dat is trouwens nog iets. waarom moet een jongen altijd persee een mooie meisje hebben? ze kijken vrijwel nooit naar het innerlijke, maar altijd naar het uiterlijk. ok ok, ik snap het wel, uiterlijk is het eerste wat je opvalt, maar toch!! groetjes rachid

Kimaatje
26-09-2002, 10:46
Knappe jongens ook niet :ego:

Najib26
26-09-2002, 11:07
Daarom is er de hijab. Thuis kan ie alleen voor haar man af :)

Kimaatje
26-09-2002, 11:09
Origineel gepost door Najib26 Daarom is er de hijab. Thuis kan ie alleen voor haar man af :) Geloof me tegenwoordig wordt iedereen versierd, met of zonder hijab :rolleyes:

Safa21
26-09-2002, 11:09
Je haalt me de woorden uit mijn mond Najib Liefs Safa

Camilla27
26-09-2002, 11:11
Origineel gepost door Najib26 Daarom is er de hijab. Thuis kan ie alleen voor haar man af :) Hijab of geen Hijab het ligt aan de vrouw hoe ze zich op straat gedraagt......

Kimaatje
26-09-2002, 11:12
Origineel gepost door Camilla27 Hijab of geen Hijab het ligt aan de vrouw hoe ze zich op straat gedraagt...... En aan de jongens die haar proberen te versieren ;)

Kifaya
26-09-2002, 11:14
Origineel gepost door nehedar wie is het daar mee eens? ikke niet want niet iedere mooie meid weet dat ze mooi is en niet iedere meid gaat achter elke gozer aan dus niet elke meid is hetzelfde en dat geldt ook voor de mooie meiden, die zijn ook niet allemaal hetzelfde beslama

Najib26
26-09-2002, 11:14

Origineel gepost door Camilla27 Hijab of geen Hijab het ligt aan de vrouw hoe ze zich op straat gedraagt...... Als ik hijab zeg, dan ga ik ervan uit dat ze niet alleen de uiterlijk hijab draagt, maar ook de innerlijke. Anders is het maar een hoofddoekje :)

Pagina's : [1] 2