Bekijk originele versie : Al-Jazeera zendt tape uit met boodschap Bin Laden 4/1/2004
Al-Jazeera zendt tape uit met boodschap Bin Laden
Uitgegeven: 4 januari 2004 22:13
Laatst gewijzigd: 4 januari 2004 22:15
DOHA - De Arabische nieuwszender Al-Jazeera heeft zondagavond een audiotape uitgezonden waarop Osama bin Laden te horen zou zijn. De leider van al-Qaeda roept moslims op te vechten tegen de Amerikaanse bezetting van Irak.Verder lijkt het geluidsbandje te referen aan de arrestatie van de Iraakse oud-president Saddam Hussein.
Op de tape wordt kritiek geleverd op de regeringen van de Arabische Golfstaten wegens het steunen van de Amerikaanse invasie in Irak. Volgens Bin Laden moet het gevecht tegen de Amerikanen worden gevoerd met wapens en niet via een dialoog.
Leiders in de Golf "weten dat hun tijd is gekomen na de aanhouding van hun voormalige kameraad van verraad en collaboratie met Amerika'', aldus de Saudiër Bin Laden. Hieruit kan worden opgemaakt dat het bandje ergens de afgelopen drie weken is opgenomen.
verder noemt hij deze oorlog op irak een 'religieuze en economische ' oorlog. hij noemde saddam een 'verrader' en zei ook dat de leiders van de staten in de Golf niet in staat zijn of zullen zijn hun landen en burgers te beschermen tegen amerika/israel.
hij zei ook: "nu bagdad en morgen Ryaad" misschien met de bedoeling dat amerika van plan is de hele regio te bezetten.
hij praatte ook over de situatie in palestina en herinnerde ons dat sommige landen hun financiering voor de familieleden van de martelaren stopten, ook had hij het over Jeneve akkord, tussen sommige palestijnen en israeliers.
verder vergeleek hij de economische situatie in de hele arabische regio en die van een ex-moslim land ( Spanje) en hoe het komt dat spanje een sterkere economie heeft dan die van al die andere landen.
hij zei ook dat de leiders die vroeger opgaven sinds het begin van de strijd om palestina in staat zijn om in de toekomst verder te opgeven.
ook zei hij dat wat nu met de moslims gebeurt , een gevolg was van het niet toepassen van islam in hun leven.
ect...!.
amazigh_M
04-01-2004, 23:36
wat is de source code van het plaatje? hoe werkt dat?
De dwaalgeest leidt de dwalenden naar de afgrond :-)
Dus onze dappere bange wezel is weer eens uit een van zijn spelonken gekropen om een cassettebandje (hij is blijkbaar te achterlijk om een CD-tje te branden zoals ieder 5-jarig kind kan) af te geven.
En zijn domme volgelingen staan weer te dansen alsof ze een boodschap van een profeet hebben ontvangen.
Nou, laat ik jullie één dingen zeggen. Osama Bin Laden is geen profeet hij is een bange moordenaar die zelf te laf is om het vuile werk op te knappen. Wat dat betreft lijkt hij zuiver op Bush, Blair, Sharon, Arafat en Satan Hoessein (ook zo´n holbewoner).
babyvanbelisma
05-01-2004, 12:57
Origineel gepost door Qoetbi
Moge ALlah de sjeikh al mujahid beschermen tegen het kwaad der kwaadwillenden.
Moge de sjeik van Allah swt krijgen wat hij verdient.....d.w.z. een flink pak op z'n broek!!
arabchrstn
05-01-2004, 13:11
...ook zei hij dat wat nu met de moslims gebeurt , een gevolg was van het niet toepassen van islam in hun leven.
ect...!
Dus volgens hem is het nog eigen schuld dikke bult ook?
appie666
05-01-2004, 13:24
De man heeft gewoon gelijk, als de Arabische landen meer solidair waren geweest met elkaar en meer hadden samengewerkt, dan tegengewerkt, dan was het moeilijk geweest voor Amerika om in het Midden-Oosten op te treden.
Als er eeheid was, eenheid van moslims, dan zou je zien hoe de rest van de wereld zou beven voor ons, die klote Arabische leiders hebben het verpest, en laten hun volk verhongeren.
Een gestoorde gek is het, die Osama Bin Laden en niets anders.
En hij doet al zeker niet mee aan de Jihad. Want hij verschuilt zich ergen in een verborgen spelonk om af en toe naar buiten te komen voor een beetje frisse lucht en wat holle woorden.
Holle woorden die onwetende mensen ertoe aanzetten zichzelf op te blazen.
Een laffe hond is het die Osama Bin Laden en niets anders.
Maar ja, op de manier waarop hij nu bezig is zal hij ook de leiders van de Arabische wereld (met hun legers) tegen zich opzetten. Die zullen hem nu ook willen gaan zoeken, waardoor zijn ruimte om te schuilen alleen maar kleiner wordt.
Mc_moqro
05-01-2004, 16:14
bin laden = niet slecht wie zegt dat en heb je daar beweizen voor nee hou je mond dan ..wie wel slecht is die duivel van bush ..wat denkt hij wel niet dat ie is ..teboen jemes ..hij denkt alleen aan zich zelf ..ik hoop dat ie gauw door allh of iemand anders wordt gestraft
Sberdila
05-01-2004, 16:42
gek is hij niet gestoord misschien wel.
LoVeLy_HaNaN
05-01-2004, 21:32
Ik vind Bin Laden wel goed hoor..:goedzo:
hafiberber
05-01-2004, 23:01
weet je peej wat laf is?
kleine kinderen beschieten met f 16 zoals jouw broeder sharon doet, of vanuit marineschepen met kruisraketten schieten op weerloze burgers in baghdad van jouw broeder bush. dat is pas laf.
p.s. sjeik osama noemt saddam een verrdader? allebei hebben ze in de jaren 80 met amerika samengewerkt. de een tegen de vervloekte communisten en de ander tegen de nietsontziende sjiieten en perzen die altijd anti arabisch zijn.
Origineel gepost door hafiberber
weet je peej wat laf is?
kleine kinderen beschieten met f 16 zoals jouw broeder sharon doet, of vanuit marineschepen met kruisraketten schieten op weerloze burgers in baghdad van jouw broeder bush. dat is pas laf.
p.s. sjeik osama noemt saddam een verrdader? allebei hebben ze in de jaren 80 met amerika samengewerkt. de een tegen de vervloekte communisten en de ander tegen de nietsontziende sjiieten en perzen die altijd anti arabisch zijn.
Beste hafiberber.
Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat ik ten eerste niet joods ben (alsof dat wat uit zou maken) en dat ik al helemaal een hekel heb aan het beleid van Sharon.
als je goed gelezen had had je gezien dat ik eerder in deze thread Sharon, Bush, Arafat, Satan Hoessein en Osama Bin Lafferd in één rijtje heb gezet als gelijkdenkde zielen (oorlogsmisdadigers dus).
Ik zou het zeer op prijs stellen als je mij geen broeder meer zou willen noemen van één van de mensen die een vredesproces in het middenoosten zwaar in de weg staan.
Als je het niet meer kunt winnen met argumenten moet je niet gaan schelden.
Origineel gepost door Peej
Dus onze dappere bange wezel is weer eens uit een van zijn spelonken gekropen om een cassettebandje (hij is blijkbaar te achterlijk om een CD-tje te branden zoals ieder 5-jarig kind kan) af te geven.
En zijn domme volgelingen staan weer te dansen alsof ze een boodschap van een profeet hebben ontvangen.
Nou, laat ik jullie één dingen zeggen. Osama Bin Laden is geen profeet hij is een bange moordenaar die zelf te laf is om het vuile werk op te knappen. Wat dat betreft lijkt hij zuiver op Bush, Blair, Sharon, Arafat en Satan Hoessein (ook zo´n holbewoner).
Oh oh oh Peej wat ben je weer volwassen bezig! Jaren zoeken ze naar Bin Laden maar deze wijze man krijgen ze niet te pakken...daar is hij veel te smart voor. Saddam wilde Bin Laden na doen door ook verstoppertje te gaan spelen...maar helaas Saddam hebben ze gevonden...Bin Laden niet!
Bin Laden houdt de mens wakker. Bin Laden heeft het over onrechtvaardigheden die op deze wereld blijven voortvloeien. Over Amerika die langzaam maar zeker alle Arabische landen wilt bezetten...als niemand (geen enkel arabier) daar wat van durft te zeggen kan Amerika zijn gangetje gaan. Maar Bin Laden heeft zijn woordje altijd klaar...hij is absoluut niet op zijn mondje gevallen!
Jaaah Bin Laden is een held: we willen nog meer bloedige aanslagen zien met heel veel doden..........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.