Bekijk originele versie : Wat vinden jullie nou van .....
Miss_mandalinna
04-01-2004, 22:35
Wat vinden jullie nou van ......
Mannen die getrouwd zijn. :eek:
En die je onderhand iederendag smsen.
Soms ook een paar ochtende tijdens el fazjr om te zeggen dat ik moet opstaan om te biddu :rolleyes:
Mandalinna
tatouzient
04-01-2004, 22:38
het zegt ni alleen veel "goeds" over die mannen, maar ook veel over het meisje die haar nr aan hem heeft gegeven...
:rolleyes:
bisous xxx
Miss_mandalinna
04-01-2004, 22:44
Origineel gepost door tatouzient
het zegt ni alleen veel "goeds" over die mannen, maar ook veel over het meisje die haar nr aan hem heeft gegeven...
:rolleyes:
bisous xxx
Klopt hij hoorde bij mijn verleden, maar ik heb mijn leven veranderd en hij hoord er dus ook niet meer bij. Is inmiddels getrouwd en vind het na twee jaar in eens weer nodig om contact met me te gaan behouden.
Wat vind je daar dan van.
Kbedoel kheb hem gezegd dat het niet verantwoord is en al helemaal niet sinds hij getrouwd is. Hij reageerd dan als: We stelen toch niet, bovendien ken ik jou ook al voor wie dan ook.
Wa moet je hier nou mee ! ! !
tatouzient
04-01-2004, 22:46
Origineel gepost door Miss_mandalinna
Klopt hij hoorde bij mijn verleden, maar ik heb mijn leven veranderd en hij hoord er dus ook niet meer bij. Is inmiddels getrouwd en vind het na twee jaar in eens weer nodig om contact met me te gaan behouden.
Wat vind je daar dan van.
Kbedoel kheb hem gezegd dat het niet verantwoord is en al helemaal niet sinds hij getrouwd is. Hij reageerd dan als: We stelen toch niet, bovendien ken ik jou ook al voor wie dan ook.
Wa moet je hier nou mee ! ! !
als het zo erg is, moet je mr van nr verandere...
kzou persoonlijk gewoon ni meer reageren op zn smsjes, want dr met iemand anders te trouwen heeft die beslist da er voor jullie beiden gn toekomst samen is weggelegd...
kzou je ogen open doen, en de realiteit onder ogen zien...
bisous xxx
LoVeLy_HaNaN
04-01-2004, 23:18
Hij's egt een sukkel dang..
Hij is getrouwd..heeft misschien kindere en dang gaat ie jou lastig valle..nou ik zou naar hem toe gaan, hem een dreun verkope en dang een andere nummer nemen!;)
alhoceima_boy15
04-01-2004, 23:21
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN
Hij is getrouwd..heeft misschien kindere en dang gaat ie jou lastig valle..nou ik zou naar hem toe gaan, hem een dreun verkope en dang een andere nummer nemen!;) ik zou naar zn vrouw toe stappen :stout:
ik_oke_is
04-01-2004, 23:22
Hij is getrouwd..heeft misschien kindere en dang gaat ie jou lastig valle..nou ik zou naar hem toe gaan, hem een dreun verkope en dang een andere nummer nemen!;)
http://www.my-smileys.de/23.gif
kan niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
écht niet , ben niet ouderwets ofzo maar alles heeft grenzen !
:maf3:
Miss_mandalinna
04-01-2004, 23:29
Origineel gepost door tatouzient
als het zo erg is, moet je mr van nr verandere...
kzou persoonlijk gewoon ni meer reageren op zn smsjes, want dr met iemand anders te trouwen heeft die beslist da er voor jullie beiden gn toekomst samen is weggelegd...
kzou je ogen open doen, en de realiteit onder ogen zien...
bisous xxx
Liev meid thnx voor je reactie het is niet dat ik hem wil, ik heb per slot van rekening mijn leven veranderd en achter mijn verleden een punt gezet.
Hij heeft nog geen kinderen is alleen getrouwd maar dat is natuurlijk net zo erg.
Origineel gepost door alhoceima_boy15
ik zou naar zn vrouw toe stappen :stout:
Gigigigiig ik kwam hem in de zomer tegen en toen heeft hij me voorgesteld aan zijn vrouw :eek:
Ik stond met een bek vol tanten en wist niet hoe ik er op moest reageren. Ik zei alleen ohw mabrouk macha ALLAH.
Wat moet je hier op zeggen ! ! !
Origineel gepost door ik_oke_is
http://www.my-smileys.de/23.gif
kan niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
écht niet , ben niet ouderwets ofzo maar alles heeft grenzen !
:maf3:
Precies wat ik dacht
LoVeLy_HaNaN
04-01-2004, 23:32
Origineel gepost door alhoceima_boy15
ik zou naar zn vrouw toe stappen :stout:
Wat wil zn vrouw er aan doen dang? :verdomme:
Miss_mandalinna
04-01-2004, 23:41
Wat wil zn vrouw er aan doen dang? :verdomme:
Nou ik kan best begrijpen dat je als zijn vrouw zijnde dat wel wil weten. Ik zou dat namelijk niet accepteren van mijn echtgenoot. En zoals ik dat mijn zelf niet toewens wens ik dit haar dit ook niet toe.
Maar ik heb helaas eerder in zo een vergelijkbare situatie gezeten waarin ik het wel heb gezegt tegen de vrouw, die hier op een vreemde manier mee om ging.
Daarom confronteer ik deze vrouw hier ook niet mee. Het is zijn vrouw en zijn probleem. Het contact zal in iedergeval niet van mijn kant komen.
he mandalinna banana;)
its me.. moi... Mounia
zal ik mijn supertalenten eens laten zien.. en hem een poepie laten ruiken???
xxx
Miss_mandalinna
04-01-2004, 23:47
Origineel gepost door Mouny
he mandalinna banana;)
its me.. moi... Mounia
zal ik mijn supertalenten eens laten zien.. en hem een poepie laten ruiken???
xxx
He engel,
Give it your best shot, kan tog nie wat hij doet of zie ik da nou gewoon nie goed Moun Gigigigig
Kusje Oula
oem_ismael
04-01-2004, 23:48
is echt haram dit!! hou afstand want het ergeste wat er is is tusssen een huwelijk komen
Origineel gepost door Miss_mandalinna
He engel,
Give it your best shot, kan tog nie wat hij doet of zie ik da nou gewoon nie goed Moun Gigigigig
Kusje Oula
he girlie.. smurlie
het kan dus absoluut niet he.. wat denk hij wel... maarre gewoon een keer goed kwaad wordennn .. of totaal negerne dan houd hij wel op... try,,,, negeren is de beste manier
xxx
Miss_mandalinna
05-01-2004, 00:00
Origineel gepost door oem_ismael
is echt haram dit!! hou afstand want het ergeste wat er is is tusssen een huwelijk komen
Precies, kwil het ook absoluut niet vandaar dat ik afstand houd en ook gezegd heb dat het niet kan en niet eerlijk is tegen over zijn echtgenote.
Origineel gepost door Mouny
he girlie.. smurlie
het kan dus absoluut niet he.. wat denk hij wel... maarre gewoon een keer goed kwaad wordennn .. of totaal negerne dan houd hij wel op... try,,,, negeren is de beste manier
xxx
Kwil en hoef niet kwaat te worden ik wil gewoon met rust gelaten worden. En zeker zal ik zijn contact onbeantwoord laten en hem negerenin sha ALLAH
Thnx lady's
Liefs mandalinna
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.