Bekijk originele versie : Een Vraagje...
_MaJesTeiT_
04-01-2004, 21:49
Salaam Alleikoum luitjes,
Ik zit met een klein probleempje.
De vakantie is weer voorbij en dat betekent morgen weer naar school...geen zin... :( Ach ja school hoort erbij...in deze tijd, nog
even doorzetten en dan is het voorbij Incha'Allah!
Hoe dan ook, morgen moet ik naar school en ik zit in een klas vol Nederlanders, niet dat ik iets tegen hen heb... Sommige Nederlandse klasgenoten van me begrijpen gewoon niks van de Marokkaanse cultuur... Dan vragen ze dit of dan dit..
Het maakt mij niks uit, alleen soms gaan die verhalen over Marokkanen te ver... Ik moet steeds voor mijn landgenoten opkomen en vechten, dat niet elke Marokkaan bijvoorbeeld een dief is of even slecht...
Ze scheren iedereen over een kam... :( :rolleyes: Dat is niet zo best...
Niet alle Marokkanen zijn even slecht en vooral als mijn klasgenoten met krantenkripsels uit de krant komen, wat ik daar van vind?
Die Nederlandse klasgenoten van me, begrijpen bijna niets van de Marokkaanse cultuur. Mijn vraag is hierbij dan, moet ik het gewoon negeren en hen laten geloven, dat ze gelijk hebben over een onderwerp of heeft iemand van jullie wat adviezen voor me, die ik best kan gebruiken?
Alvast bedank!
Veel liefs
ik zoek juist een pakkende antwoord om ineen keer van hun af te zijn als ze weer beginnen .. oeff word er zelf ook zo moee van !!!!
alhoceima_boy15
04-01-2004, 21:54
je bent een meisje dus je vecht niet zo snel denk ik
maar ik zit ook in een klas met nederlanders en een indonesische meisje en ik
ze hadden een keer een opmerking over marrokkanen gemaakt
geloof me..de pauze daarna hadden ze hun lesje geleerd :kwaad:
maar je kan het beste gewoon negeren ;)
ChOcOtOfFfF
04-01-2004, 21:58
verzamel alle 80 000 krantenartikels waarin staat wat nederlanders nu weer hebben geflikt en kom elke dag met een stuk of 5 artikelen aanzetten wat zij daar van vinden. Geloof me ze zullen snel ophouden:hihi:
alhoceima_boy15
04-01-2004, 22:03
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
verzamel alle 80 000 krantenartikels waarin staat wat nederlanders nu weer hebben geflikt en kom elke dag met een stuk of 5 artikelen aanzetten wat zij daar van vinden. Geloof me ze zullen snel ophouden:hihi: dat is ook een goed idee :idee:
ChOcOtOfFfF
04-01-2004, 22:06
Origineel gepost door alhoceima_boy15
dat is ook een goed idee :idee:
valt weer mee van Chocotoffje he :)
miss_saliha
04-01-2004, 22:06
niet vechten maaar aanpakken met woorden lady :D
zou ik ook doen...dis ze gewoon totdat ze vanzelf ophouden ;)
xxx saliha :zwaai:
alhoceima_boy15
04-01-2004, 22:11
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
valt weer mee van Chocotoffje he :) haha ;)
SweetRose
04-01-2004, 22:15
Ach..maak ik elke dag mee...Ik negeer hen gewoon..diep in mijn eigen weet ik best wel anders hoor..maar ik laat et liever rusten..Ik denk dan..Ik ga toch naar Ljehna incha Allah..Jullie niet :lekkerpuh.......:D
alhoceima_boy15
04-01-2004, 22:16
Origineel gepost door miss_saliha
niet vechten maaar aanpakken met woorden lady :D
zou ik ook doen...dis ze gewoon totdat ze vanzelf ophouden ;)
xxx saliha :zwaai: ligt eraan wat voor woorden je gebruikt :stout: :D
alhoceima_boy15
04-01-2004, 22:18
Origineel gepost door SweetRose
Ach..maak ik elke dag mee...Ik negeer hen gewoon..diep in mijn eigen weet ik best wel anders hoor..maar ik laat et liever rusten..Ik denk dan..Ik ga toch naar Ljehna incha Allah..Jullie niet :lekkerpuh.......:D :goedzo:
sneakynawal
04-01-2004, 22:26
...Ik ben daar nog nooit mee geconfronteerd....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.