Bekijk originele versie : Een getrouwd koppel die op straat hand in hand lopen...
AbaHoeCh
04-01-2004, 21:20
Vinden jullie dat het kan?
Wil graag jullie mening horen.
tuuuuurlijk ze zijn getrouwd toch ik bedoel maar!!!
maghrabia82
04-01-2004, 21:23
jah ik vind dat wel kunnen......
Je Doet nix Slechts....Je bent gewoon wettelijk getrouwd.....
Behalve bij de aanwezigheid van je ouders of schoonouders dat zou ik maar niet doen...heeft weer te maken met respect....maar op straat geen probleem.....
FemaleNadia
04-01-2004, 21:24
ABSOLUTLYY.......... waarom niet? ze zijn getrouwd.... heerlijk lijkt me dat... beter dat 3 meter achter hem... :D
:zwaai: Nadia
sneakynawal
04-01-2004, 21:24
Jaaaaaaaaaa ga ik later ook doen :lekkerpuh
AbaHoeCh
04-01-2004, 21:25
Origineel gepost door rajhan
tuuuuurlijk ze zijn getrouwd toch ik bedoel maar!!!
Heb het vaak gezien dat er oudere mannen hen vies bekijkt als ze zoiets op straat zien. Ik zelf vind wel dat het kan maar die mannen denken van 'ze hebben helemaal geen respect voor de anderen'.
_MaJesTeiT_
04-01-2004, 21:25
Origineel gepost door AbaHoeCh
Vinden jullie dat het kan?
Wil graag jullie mening horen.
Ja, waarom niet
AbaHoeCh
04-01-2004, 21:27
Origineel gepost door sneakynawal
Jaaaaaaaaaa ga ik later ook doen :lekkerpuh
Ik ga er later gearmd mee rond lopen. :lekkerpuh
loeloesch
04-01-2004, 21:27
Origineel gepost door FemaleNadia
ABSOLUTLYY.......... waarom niet? ze zijn getrouwd.... heerlijk lijkt me dat... beter dat 3 meter achter hem... :D
:zwaai: Nadia
:giechel: wAllah Illah!!! De tijden zijn veranderd: De vrouw hoeft niet meer achter hem aan te waggelen, dus een stapje verder, lekker hand in hand is nix mis mee!!
AbaHoeCh
04-01-2004, 21:28
Origineel gepost door maghrabia82
jah ik vind dat wel kunnen......
Je Doet nix Slechts....Je bent gewoon wettelijk getrouwd.....
Behalve bij de aanwezigheid van je ouders of schoonouders dat zou ik maar niet doen...heeft weer te maken met respect....maar op straat geen probleem.....
Vind ik ook! :goedzo:
Fock De Rest, je bent niet voor niets getrouwd!
Gewoon Doen!
oem_ismael
04-01-2004, 21:35
Origineel gepost door AbaHoeCh
Heb het vaak gezien dat er oudere mannen hen vies bekijkt als ze zoiets op straat zien. Ik zelf vind wel dat het kan maar die mannen denken van 'ze hebben helemaal geen respect voor de anderen'.
hoezo geen respect voor andere dat heeft er niks mee te maken wanneer je getrouwd bent mag het als je maar niet gaat kussen ofzo!!
AbaHoeCh
04-01-2004, 21:36
Origineel gepost door oem_ismael
hoezo geen respect voor andere dat heeft er niks mee te maken wanneer je getrouwd bent mag het als je maar niet gaat kussen ofzo!!
Oké, is goed dat ik dat weet. :D
EWA saffi ik bedoel maar wanneer moet je dan lekker met je man hand in hand lopen Thuis ofso
Ik bedoel maar je doet niets verkeerd alleen lekker handjes vasthouden vooral nu in de winter blijven je handen tenminste een beetje warm hahahahahaha
Islam4You
04-01-2004, 22:28
nee man... vrouw moet gewoon 5 meter achter haar man lopen.... dan zullen die oudjes pas lachen :D... ze denken dan kijkkk kijkkk zo hoort het
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.