Bekijk originele versie : ben ik nou frigide..?
super_lady_86
06-06-2008, 20:23
ligt het nou aan mij..? ik kan gewoon NIET van sex genieten.. na een paar minuten verrek ik al van de pijn. Het is behoorlijk lullig voor mn man, omdat ik meestal geen zin heb vanwege de pijn. Hij doet echt zn best enzo.. probeert het me naar de zin te maken, maar ik vind er gewoon nix aan!
het liefst heb ik een sex-loze huwelijk :traan1:
hebben meer dames hier last van?
Jou_wil_ik
06-06-2008, 20:25
amaay
ik zou een dokter vragen meid , wat je eraan kan doen , en is de pijn van binnen of buiten , komt het door de wrijving of door de uitrekking ??
super_lady_86
06-06-2008, 20:31
amaay
ik zou een dokter vragen meid , wat je eraan kan doen , en is de pijn van binnen of buiten , komt het door de wrijving of door de uitrekking ??
op een gegeven moment allebei. aan het begin heb ik nergens last van, maar na een paar minuten begint de pijn en kan ik alleen nog maar daaraan denken. elk restje opgewondenheid verdwijnt helemaal
Jou_wil_ik
06-06-2008, 20:40
op een gegeven moment allebei. aan het begin heb ik nergens last van, maar na een paar minuten begint de pijn en kan ik alleen nog maar daaraan denken. elk restje opgewondenheid verdwijnt helemaal
als jij bovenop gaat zitten en jij de bewegingen maakt , heb je er dan ook last van ??
rachke113
06-06-2008, 23:51
Wat raar
& erg voor jou
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.