Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel je bent getrouwd....

Pagina's : [1] 2 3 4

BentFes
04-01-2004, 20:18

Stel je bent getrouwd en je wilt kinderen, maar je partner wil dat niet. Wat doe jij dan? Reageer gewoon serieus of reageer niet. Ma3a Salama :zwaai:

miss_saliha
04-01-2004, 20:23
ewili zou niet weten...denk erover praten en anders houd het op! ik ga hem niet dwingen...waardoor mijn relatie met hem kapot gaat. groetjes saliha ps. hoop dat je er wat aan hebt;)

BentFes
04-01-2004, 20:25
Origineel gepost door miss_saliha ewili zou niet weten...denk erover praten en anders houd het op! ik ga hem niet dwingen...waardoor mijn relatie met hem kapot gaat. groetjes saliha ps. hoop dat je er wat aan hebt;) Oke ;) Lieverd, ik vraag dit niet zodat ik weet wat voor een besluit ik ga nemen. :p Ik ben niet eens getrouwd ;). Ik wil gewoon weten wat een persoon op zo een moment zou doen. :) Ma3a Salama :zwaai:

miss_saliha
04-01-2004, 20:33
Origineel gepost door BentFes Oke ;) Lieverd, ik vraag dit niet zodat ik weet wat voor een besluit ik ga nemen. :p Ik ben niet eens getrouwd ;). Ik wil gewoon weten wat een persoon op zo een moment zou doen. :) Ma3a Salama :zwaai: hahaha oke d8 ik al.... maaar hoe denk jij erover dan???ben wel benieuwd naar jou mening! :D groet, saliha

BentFes
04-01-2004, 20:37

Origineel gepost door miss_saliha hahaha oke d8 ik al.... maaar hoe dnek jij erover dan???ben wel benieuwd naar jou mening! :D groet, saliha :p mijn mening is niet zo boeiend hoor. Ik denk dat je samen moet willen. Als je partner niet wil, dan moet je denk ik gewoon een tijdje wachten. Misschien is je partner er nog helemaal niet klaar voor. Je moet het er allebei mee eens zijn en ik denk dat dat ook beter is voor het kindje als het opgroeit. Ma3a Salama :zwaai:

miss_saliha
04-01-2004, 20:38
Origineel gepost door BentFes :p mijn mening is niet zo boeiend hoor. Ik denk dat je samen moet willen. Als je partner niet wil, dan moet je denk ik gewoon een tijdje wachten. Misschien is je partner er nog helemaal niet klaar voor. Je moet het er allebei mee eens zijn en ik denk dat dat ook beter is voor het kindje als het opgroeit. Ma3a Salama :zwaai: oke dan meid... ;) veel succes verder met je topic. groetjes saliha :zwaai:

sneakynawal
04-01-2004, 20:42
Ik heb nu nog geen moedergevoelens...dus ik begrijp het wel....je wilt je kinderen toch niet opzadelen met een vader die er niets om geeft, toch? Dus we kunnen er eigenlijk op dit moment niets van zeggen.

loeloesch
04-01-2004, 21:05
Origineel gepost door tjsalout Hoe bedoel je met een vader opzadelen met een kind. Als een man een kind krijgt dan gaat hij het hoe dan ook accepteren. Dus opzadelen is geen gepast woord. Jawel hoor, ken zo een vadertje die zijn dochtertje als lucht behandeld omdat, hij liever een jongen had. Dus geaccepteert heeft ie haar nooit :(

LoVeLy_HaNaN
04-01-2004, 21:07
Of vaders die kun kindere mishandele omdat hij helemaal geen kinderen wilde hebbe

Dreamlover
04-01-2004, 21:09
Er met hem over praten, wil hij nog niet.. dan laat ik het rusten en ga ik het een andere keer weer proberen. I think :confused: Kisz, *D*

BentFes
04-01-2004, 21:10
Soms zijn het ook de moeders die geen kinderen wilde.

Bachelorette
04-01-2004, 21:28
per ongeluk zwanger worden :D nee, ik zou het ff met hem bespreken en samen een besluit nemen. we moeten het samen willen :)

ChOcOtOfFfF
04-01-2004, 23:18
Dat is dus ook iets wat je vooraf moet vragen: op welke termijn zou je Insha Allah graag kinderen willen.

ik_oke_is
04-01-2004, 23:25
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Dat is dus ook iets wat je vooraf moet vragen: op welke termijn zou je Insha Allah graag kinderen willen. gelijk .....; :maf3:

LoVeLy_HaNaN
04-01-2004, 23:27

Maar volgens mij moeten elke moslima die getrouwd is kinderen maken als ze vruchtbaar is.. want je trouwt eigenlijk om kinderen te maken en de Islam voort te brengen..dus jah..

Pagina's : [1] 2 3 4