Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mevr. Gretta Duisenberg

Teaser
24-09-2002, 22:28

Mevr. Duisenberg is een topieeeeeeeeeeeeeeeeee Ik ga voor haar stemmen, zodat ze genomineerd wordt voor een nobelprijs voor de vrede.

Iman358
25-09-2002, 14:22
Hoi iedereen, Mevrouw Duissenberg was gisteren te gast in "Het Elfde Uur". Ze had een felle discussie gevoerd tegen de presentator Andries Knevel. Meneer Knevel viel haar vaak in rede en reageerde echt fel tegen haar. Ik heb een klachtbrief naar het programma geschreven. Hij is duidelijk pro-Israel en bracht dat duidelijk naar voren. Hij moet professioneel en objectief blijven. Mevrouw Duissenberg heeft ondanks zijn onbeschoftheid haar argumeneten en standpunten duidelijk naar voren gebracht. Groetjes, Iman

Ali_Z
25-09-2002, 16:53
Gretta Duissenberg!!! I LOOOOOVE that woman :Iluvu: Ali Z.

pannenkoek
25-09-2002, 17:43
love that woman too SHE'S MINE

Cyclop
25-09-2002, 17:50

praatjes daar heb ik niks aan, zien dan geloven.... ik bedoel actie

-Reda-
25-09-2002, 18:03
Origineel gepost door Iman358 Hoi iedereen, Mevrouw Duissenberg was gisteren te gast in "Het Elfde Uur". Ze had een felle discussie gevoerd tegen de presentator Andries Knevel. Meneer Knevel viel haar vaak in rede en reageerde echt fel tegen haar. Ik heb een klachtbrief naar het programma geschreven. Hij is duidelijk pro-Israel en bracht dat duidelijk naar voren. Hij moet professioneel en objectief blijven. Mevrouw Duissenberg heeft ondanks zijn onbeschoftheid haar argumeneten en standpunten duidelijk naar voren gebracht. Groetjes, Iman heb je nog antwoord gekregen?

jimpie
25-09-2002, 18:04
Origineel gepost door karra005 praatjes daar heb ik niks aan, zien dan geloven.... ik bedoel actie Je moet toch ergens beginnen..... beter iets dan niets....

jimpie
25-09-2002, 18:05
Origineel gepost door FarD Vergeten jullie niet te tekenen op bovenstaande site? Karra, die vrouw heeft genoeg laten zien.... Nu wij Marokkanen nog.. Link werkt niet Fard......

-Reda-
25-09-2002, 18:08
Origineel gepost door jimpie Link werkt niet Fard...... alleen bij jou...ik heb wel getekend...

jimpie
25-09-2002, 18:59
heb ik weer hoor.....

jimpie
25-09-2002, 19:00
HAaaaaaaaaaaa...ik heb hem!!!!

TonyM
25-09-2002, 20:58
Origineel gepost door Iman358 Hoi iedereen, Mevrouw Duissenberg was gisteren te gast in "Het Elfde Uur". Ze had een felle discussie gevoerd tegen de presentator Andries Knevel. Meneer Knevel viel haar vaak in rede en reageerde echt fel tegen haar. Ik heb een klachtbrief naar het programma geschreven. Hij is duidelijk pro-Israel en bracht dat duidelijk naar voren. Hij moet professioneel en objectief blijven. Mevrouw Duissenberg heeft ondanks zijn onbeschoftheid haar argumeneten en standpunten duidelijk naar voren gebracht. Groetjes, Iman Precies .... ik begreep die sukkel niet! Als je iemand uitnodigt dan doet toch diegene zijn mening toe .... en wat een onbeschoftheid om af te sluiten met: 'ik wens je GEEN succes' ..... en daarna goed proberen te praten door te zeggen 'maar wel sterkte'! Hij kon er gewoon niet tegen dat zij behoorlijk serieus reageerde!

Junkie
26-09-2002, 01:46
Origineel gepost door Iman358 Hij moet professioneel en objectief blijven. Hahaha, Knevel en objectief. Dat is denk ik het meest pedante ventje dat er in dit land rondloopt. Na JunkieXl natuurlijk...:rolleyes:

abdoel6666
26-09-2002, 14:03
Origineel gepost door FarD Vergeten jullie niet te tekenen op bovenstaande site? Karra, die vrouw heeft genoeg laten zien.... Nu wij Marokkanen nog.. DE HIELENLIKKENDE MAROKKANEN DIE HOGE FUNCTIES BEKLEDEN IN DE POLITIEK EN DAAR BUITEN KUNNEN EEN VOORBEELD AAN HAAR NEMEN.

Krullebol
26-09-2002, 14:34

Ik vind haar echt een super vrouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We love you gretta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: Free palastina!!!!!!!!!! En als er weer een demonstratie is dan zal ik zeker weer van de partij zijn. Sharon is de grootste terrorist op deze planeet.