Bekijk originele versie : liefdesverdriet
donoflove
04-01-2004, 19:27
broeders en zusters,
ik ben een jongeman van 19,
misschien is het aanstellen maar ik ben helemaal kapot omdat mijn droomprinsesje mij verlaten heeft!
ik begrijp er weinig van , we zijn beide marokkaans en we kennen elkaar al jaren, altijd geode vrienden geweest, we kunnen heel goed met elkaar opschieten.
altijd samen enzo, niemand van ons had de intentie om te versieren ofzo, maar op een gegeven moment werden we steeds closer, we misten elkaar en belden elkaar, het voelde zo lekker, we werden helemaal verliefd,
het mooie was, al tijdens onze vriendschaop haddne we het weleens over dat we elkaar best als man en vrouw van elkaar konden zien later, omdat we in alles bij elkaar passen en achtergrond enzo en het klikte gewoon supergeod, altijd zeiden mensen van waarom beginnen jullie niks???
nou,we werden verliefd op elkaar door meer met elkaar om te gaan en we begonnen wat, ik zal je zeggen: HET WAS DE MOOISTE EN GELUKKIGSTE TIJD UIT MIJN LEVEN!!!
het was prachtig man, we wisten gewoon dat we de ware voor elkaar waren, we hadden een doel en dat was trouwen met elkaar!
om tot mijn punt te komen, na ongveer een prachtige halfjaar was het opeens uit!!!!
zij vind opeens dat we op veel dingen niet klikken en ze zegt dat ze doo liefde verblind was en van alles en nog wat!!!
ze heeft heel veel klachten opeens, in sommige heeft ze gelijk maar ze had er begrip voor dacht ik, dingen zoals jaloezie enzo, ze werd namelijk best vaak versierd,
, misschien heeft het ook met haar meoder te maken, zij heeft haar namelijk duidelijk gemaakt dat het niet goed is enzo, en sowieso mocht haar moeder me o pde een of andere manier niet,
maar als ze tog veel va nme hield zou ze me niet verlaten en i kdacht dan ook,ze komt terug ze hield teveel van me,
echt,ze kon niet zonder mij!!! iedereen kon het zien dat wij veel van elkaar hielden,maar het ergse is dat ze gewoon niet meer va nme houdt!
ik ben helemaal kapot en zie geen uitweg! iemand die echt met me wilde trouwen en die kapot ging na een ruzie, van zo een iemand zou je een kans verwachten! maar ik niet, het is klaar,afgelopen!!!
ik begrijp het niet omdat we een perfecte relatie hadden met veel kans op een mooie toekomst!
hoe moet ik haar overtuigen dat ze mij weer als haar man kan zien???
want ze ziet me anders ofzo,neit als mij opeens!
bedankt voor jullie tijd,
(het kan chaotisch zijn,dan komt het door mijn geflip)
sneakynawal
04-01-2004, 19:31
Ik weet eerlijk gezegd niet wat je moet doen...
Geef haar tijd om dingen op een rijtje te zetten...en ga ondertussen door met je leven.
Het is hard, maar je kan nu niets doen!
Sterkte :)
wafa_armani
04-01-2004, 19:32
veel dingen in dit leven gaan niet zoals je zou verwachten. Ik zou zeggen accepteer het, het is toch wel duidelijk dat er iets niet klopt :confused: ...
Heb geduld en ik weet zeker dat er iets nog veel beters voor je komt..
met flippen kom je nergens ;) :D
sammie18
04-01-2004, 19:32
Salaam,
Tja, veel kan ik niet voor je doen...
Als ze nog van je houdt, komt ze zelf terug...
En als jij echt serieus met haar bent, komt alles goed, Incha Allah
:zwaai:
donoflove
04-01-2004, 19:34
bedankt mensen voor jullie begrip!
ik zal er insha allah heus wel uitkomen,maar tot aan mijn dood zal ik niet begrijpen hoe ze binnen een week opeens niet meer va nem hield! ik geloofde haar niet maar het is zo, ze hield nog van me een week voordat ze het uitmaakte!!!
en toen opeens niet meer! ze zei zelf tegen me blijkbaar kan het wel toen ik zei van kan niet!!
maghrabia82
04-01-2004, 19:35
jah,
je zit in een moeilijke situatie........beetje moeilijk te begrijpen...want hoe kan ze ineen keer niet meer van je houden?...beetje raar......
ik denk dat je met haar moet praten.....Praten helpt veel......Ze moet je tenminste uitleggen waarom het uit is gegaan....
Misschien heeft ze iets van je gehoord ofso? want je zegt dat haar moeder ook raar deed......maar jah....
Mohiem Praten dat is het Sleutelwoord......Je kan haar ook niet dwingen om bij je te zijn....Het zou kunnen dat ze echt niet meer van je houdt.....jah dan moet je dat accepteren...ook al is dat moeilijk....
Veel succes verder....
loeloesch
04-01-2004, 19:39
Je moet haar gewoon de tijd geven, als ze echt van je houd, gaat ze je op den duur missen, en zal ze weer contact zoeken..... en ik kan je een dingen zeggen, je moet haar absoluut niet achterna gaan lopen, van ''Ik ben de ware voor jou", want dan zal zich alleen irriteren (aangezien ze blijkbaar opzoek is naar rust), het beste is om haar effe de tijd te geven, maar af en toe toch blijk geven dat je nog om haar geeft en aan haar denkt (anders kan ze nog gaan denken dat het je nix doet), door bijv. na een lange tijd een smsje te sturen ofso, waarin je gewoon of alles goed met haar is enso.....succes! ;)
Je kan wel bij de pakken neer gaan zitten, je kan dagen blijven treuren om haar, en uiteindelijk verdrinken in je eigen verdriet.
Maar wat je ook kan doen, is doorgaan, haar proberen uit je hoofd te zetten en verder gaan met je leven, blijkbaar is zij ook verder gegaan, het klinkt misschien hard, maar het is zo, waarom zou je jezelf nog gek maken om haar, terwijl zij niet hetzelfde doet?
In het leven zul je nog wel vaker gekwetst raken, je zal nog wel vaker pijn lijden, maar je moet leren dat je toch verder moet, dat je niet moet blijven treuren om een ander, maar dat je aan jezelf moet denken, want uiteindelijk moet je met jezelf verder, en niet met een ander.. Heb geduld, vertrouw op Allaah, Alles Komt goed..
aicha2003
04-01-2004, 19:52
Misschien komt het door het feit dat jullie altijd 'gewoon goede vrienden' zijn geweest. En doordat jullie een relatie begonnen is die hele situatie voor haar veranderd. Dat kan best verwarrend zijn voor haar.
Geef haar inderdaad zoals Sneakynawal zegt, tijd om de dingen op een rijtje te zetten.
donoflove
04-01-2004, 20:01
inchallah komt alles goed,daar ga ik ook vann uit!
maar ik bedoel goed tussen haar en mij, weet niemand wat ik ka ndoen om haar terug te krijgen??? iedereen die haar kent weet dat zij het best bij mij past,zij is de enige die het nu niet inziet!
ik ben haar eerste echte liefde, ik begrijp het niet, ik kan me niet voorstellen dat een ander haar gelukkig kan maken,omdat mijn liefde voor haar echt en groot is en omdat ze gewoon niet bij andere past, wij waren een echte team, we vulden elkaar aan,zij kwam juist met dit soort termen ,maar ze ziet het niet meer!!! weet je hoe erg dat is??
ik wil haar alleen overtuigen van hoe ik ben en dat het miscommunicatie was en dat ze moet inzien dat het niet blindheid uit liefde was maar echt!
zinnakarima
04-01-2004, 20:16
inshallah komt het goedd .... geef haar tijd en ook voor je zelf ....
liefs zinnakarima
miss_saliha
04-01-2004, 20:31
ik heb medelijden met je...maaar het leven is hard dat weten wij allemaal...als ik jou was zou ik gewoon door gaan met mijn leven want zei heeft blijkbaar genoeg van je.Je bent nog jong dusss...wat er niet is kan nog altijd komen insha allah.
maar toch wens ik je veel sterkte,kan me voorstellen in zo een situatie!
groetjes saliha
praatjes
04-01-2004, 20:43
Er is wel iets wat jullie voor deze jongen kunnen doen dames, spreek met hem af en aarzel niet om goed voor hem te zorgen...dat zal wel zijn verdriet wegnemen gegarandeerd!
studentikoosje
04-01-2004, 20:55
Beste donoflove
ik vind het heel erg voor je en het zal vast en zeker een moeilijke tijd zijn, maar je bent nog jong. Ook al wil je het nu niet horen en kan je alleen maar een leven met haar voorstellen, er komt nog echt een mooie tijd. Hier leer je alleen heel veel van.
Laat het rusten, en ga haar niet steeds bellen. Dat werkt alleen tegen je. Gun haar haar rust, misschien dat ze gaat realiseren wat ze allemaal mist. :zwaai:
ja heb zeker geduld met de tijd zal je er achter komen wat de reden is of wat de echte redenen zijn dat ze niet meer verder wou met jullie relatie.. gun haar effe de tijd om na te denken wat ze echt wil...
En ja als ze het echt niet meer ziet zitten dan zeg ik laat het gaan want het is tijdverspilling er zijn zat meisjes en er zal er heus wel 1 zijn die jou liefde weet te waarderen en jou de liefde geeft die jij ook aan haar geeft..Misschien klink ik bot ofzo of denk je wat weet jij nou van liefde nou geloof me ik weet meer dan genoeg...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.