Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hellllllup.... De bruiloftslijst!!!!

Oujdia4Ever
04-01-2004, 18:45

Lieve mensen, Wie van jullie kan mij helpen. Ik heb bezig met mijn bruiloft aan het voorbereiden maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Kunnen jullie mij helpen met een lijst van dingen van grote tot kleine dingen ( zoals persoonlijke dingen) Bij voorbaat dank xxx

al_hamka
04-01-2004, 19:13
negaffa zaal band bruidsuikers taart uitnodigingen kokin ingredienten voor de koekjes en natuurlijk ook voor het eten (vlees, kip etc.) henna ringen natuurlijk je jurken boeket en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer :D

Oujdia4Ever
04-01-2004, 22:18
Thxxxxxx wie nog meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

beppie_truus
05-01-2004, 12:17
niet vergeten de kado's voor de schoonouders en de mensen die je geholpen hebben met je bruiloft.

Oujdia4Ever
05-01-2004, 12:30

dat is inderdaad een hele goeie Beppie maar heb jij suggesties voor me wat ik zoal kan kopen en kom niet aan met huizen en auto's dan kan ik niet betalen hihihihi. Verder weet iemand een adres of adressen waar ze koekjes verkopen of is het misschien beter om ze zelf te maken, hebben jullie dan ook suggesties voor soorten koekjes lijkt me namelijk leuk om eens iets te maken wat je niet bij iedere marokaanse bruiloft ziet. Verder wil ook graag weten wat ongeveer een bruidstaart kost en waar kan ik die het beste laten maken. marokaanse bakker of toch maar niet.....

Georgia
05-01-2004, 13:01
Origineel gepost door Oujdia4Ever dat is inderdaad een hele goeie Beppie maar heb jij suggesties voor me wat ik zoal kan kopen en kom niet aan met huizen en auto's dan kan ik niet betalen hihihihi. Verder weet iemand een adres of adressen waar ze koekjes verkopen of is het misschien beter om ze zelf te maken, hebben jullie dan ook suggesties voor soorten koekjes lijkt me namelijk leuk om eens iets te maken wat je niet bij iedere marokaanse bruiloft ziet. Verder wil ook graag weten wat ongeveer een bruidstaart kost en waar kan ik die het beste laten maken. marokaanse bakker of toch maar niet..... Ja, dat is wel een goeie van Beppie! Ahum, even denken... :confused: Je moet in ieder geval wel hetzelfde halen voor je schoonmoeder/moeder, en voor je schoonvader/vader. Anders is het niet eerlijk en het bespaart je veel gezeur aan je hoofd, of achter je rug om ;) Wat zou ik kopen? Pfff, dat is een moeilijke! Ik zou het wel simpel houden. Voor de moeders waarschijnlijk hun jurkjes die zij dan bij mij op de bruiloft zullen dragen, en voor de vaders de pakken. Zit er wat in? :confused: (Ahum, hier moet ik nog lang over nadenken) Taart bij de Marokkaanse bakkerij laten maken? :haha: Ik zou dat persoonlijk niet doen, want bij de Nederlanders heb je tenminste nog een soort contract en bij hen geldt afspraak=afspraak en klant is koning. Bij de Marokkanen krijg je alleen maar een hoop gezeik! Straks is je taart niet op tijd klaar of het ziet er heeeel anders uit dan afgesproken. Bij de Nederlanders kan dit ook gebeuren, maar dit is zelden. (Mijn mening, niet aanvallen mensen :D )

Oujdia4Ever
05-01-2004, 13:27
Hihihi inderdaad georgia daarom vroeg ik het ook, mijn zusje had hetzelfde probleem met de koekjes die waren ze dus gewoon helemaal vergeten te maken. Maarja dan hebben ze pech gehad want dan kennen ze mijn ma niet ze hebben de nacht voor het feest gewoon doorgewerkt hehehe. Eigen schuld. Maar weet jij misschien een site of een bekende bakker waar ik voorbeelden kan bekijken.

beppie_truus
05-01-2004, 13:54
voor je schoonmoeder zou je bijvoorbeeld een leuke stofje kunnen kopen voor je schoonvader een leuk horloge en de dames die jou geholpen hebben kan je ieder een leuke mandje geven met bijvoorbeeld een fotolijstje met een foto van jullie beide en allerlei andere leuke hebbe dingentjes.

Georgia
05-01-2004, 13:56
Origineel gepost door Oujdia4Ever Hihihi inderdaad georgia daarom vroeg ik het ook, mijn zusje had hetzelfde probleem met de koekjes die waren ze dus gewoon helemaal vergeten te maken. Maarja dan hebben ze pech gehad want dan kennen ze mijn ma niet ze hebben de nacht voor het feest gewoon doorgewerkt hehehe. Eigen schuld. Maar weet jij misschien een site of een bekende bakker waar ik voorbeelden kan bekijken. Wat erg :haha:! Hahaha!!! Als je iets leuks bedenkt, dan ik hoor ik het wel :D Verder kan ik je helaas niet helpen, ik zou het echt niet weten.

xxxHannan
05-01-2004, 15:16
Neem een negaffa, een band, een zaal, een catering(dan ben je tenminste al van het decor en het eten en koekjes en serveerders af). De bruidsjurk, de taart, de ringen, de uitnodigingen, de bruidsmeisjes of jonkers, een dakka marakkechia, etc! Voor de beste negaffa, check poll beste negaffa voor de beste cateraar, check poll beste en goedkoopste catering voor de beste fotograaf check, poll, beste fotograaf..(tip = ramdan) etc! Het is hier allemaal te vinden, en laat je niet gek maken door reclamestunts van sommige hierzo op marokko.nl! Succes, met verdere vragen en suggestie's kun je natuurlijk wel bij mij terecht, ik hou wel van hulp rondom de bruiloften, wie weet word ik een WEDDINGPLANNER, want die ontbreekt hier in NL nog! :) succes!

Oujdia4Ever
18-01-2004, 17:17
Ok ok ik ben er eindelijk uit, Ik heb dus nodig een zaal, een negaffa, catering maar die zit gelukkig in de zaal, bruidsjurk ( die heb ikkkkkkkkk :) ), bruidstaart, bedankjes, koekjes, bruidsboeket, ringen ( hebbben we ook al) nekasha ok dit was het toch ik neem geen band en een dj ben ik nog over na aan het denken, Als iemand een goeie dj weet let me know en ook graag gelijk de prijzen erbij het is ong van 19.00 tot 00.30 Nou hamdoellah het meeste heb ik al wel een idee wat ik wil kan alleen nog niks reseveren want mijn mannetje is er nog niet snik snik snik. Als iemand nog leuke ideeen heeft zijn die altijd welkom

Hesnae
18-01-2004, 18:50
Neem een huwelijksplanner!!!!!! Heb ik ook! Zij regelt alllles!!! Ik hoef alleen mijn jurken en ***** te regelen; de rest doet zij. Ideaal! Maar ja...ik ga dan ook in Marokko trouwen. Dus regelt zij alles voor mij in Marokko. Maar in Nederland zijn ze er ook. Mijn nicht gaat begin april trouwen en heeft er ook eentje. Ik heb net te horen gekregen dat ze de zaal voor mij heeft geregeld. In Villa Falestine in Tanger. Wie kent het daar? Ik heb het nog nooit gezien. Ben een beetje huiverig voor sommige zalen in Marokko. Groetjes..

Hesnae
18-01-2004, 18:52
Wat is er mis met het woord z.iana??? Negaffa dan...