Bekijk originele versie : Een appartement kopen in Tanger
wij hebben appartementen van af 22.500,00 tot 250.000,- euro
binnen kort op Tangervastgoed.nl
Ik heb onlangs vernomen dat de verkoop in Marokko momenteel stil ligt en dat de prijzen over een jaar of 2 flink zullen dalen..... K wacht wl met kopen tot over 2 jaar.
de prijzen van vastgoed in Tanger zij nooit gedaald die zullen ook niet zo snel dalen. momenteel is er weinig aanbod daarom is het stil
ringetje2
06-06-2008, 14:40
Wij hebben wel interesse in een appartementje in tanger....?
zonne_schijn
06-06-2008, 15:11
ja ik ook kan je me een pm sturen met nodige info ben zeer geintereseerd
flowers_lady
06-06-2008, 15:23
me too
Geinteresseerd, kan je me locatie, aantal kamers, en alle info sturen incl prijzen etc Pm me.
..DesertFlower..
06-06-2008, 15:39
me too..
ik heb een paar mooie appartementen langs de route tetouan vlakbij plaza toro de opp is 78m 3 slaapkamers en de salonkamer en heel mooi uitzicht de vraagprijs is 35.000 euro per appartement.
later zet plaats ik hier fotos
Esma_Bakr
06-06-2008, 17:25
hey ik ben ook wel geinteresseerd, zou je mij misschien ook alle info willen sturen. Alvast Bedankt.
Verkoop je ook appartementen in Marrakech?
voor meer infornatie kunt u ook bellen met 0622131940
ik heb een paar mooie appartementen langs de route tetouan vlakbij plaza toro de opp is 78m 3 slaapkamers en de salonkamer en heel mooi uitzicht de vraagprijs is 35.000 euro per appartement.
zozo jongen snel rijk willen worden achter de rug van je moslim broeders.
ga drugs verkopen, kom ze hier niet belazeren oke.
want vertel ze wel eerlijk wat ze daadwerkelijk kosten:hihi:
fafafa weetje waarom de hel vol met mensen zit?
omdat ze andere vals beschuligen
deze huizen zijn voor 20.mil verkocht
dus:confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.