Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eey ff snel vraagje voor mensen met rijbewijs

Pagina's : [1] 2

Fernandes-blue
06-06-2008, 01:34

ik heb gister me rijbewijs gehaald, ik heb me rijbewijs gister ook gelijk aangevraagd bij gemeente. heb er 46,- voor betaald. dus ik moet 5 werkdagen wachte tot ik m kan ophalen. maar ik wil nu graag rijden, heb hier afhaal bewijs/ aanvraag rijbewijs'' van Gemeente stempel er op alles. als ik daar mee ff tot woensdag mee rij en stel ik wordt aangehouden en laat deze papiertje zien, mag dat gewoon of krijg ik dan problemen? wie weet het:)

Fernandes-blue
06-06-2008, 01:37
?????

Fernandes-blue
06-06-2008, 01:41
??????

rachke113
06-06-2008, 10:20
Wacht gwn 5dagen dan mag je rijden.. ben je van Nl? kost dat echt 46 euro voor rijbewijs:wow:

missie
06-06-2008, 11:43

ff wachten je krijgt een boete en je bent niet verzekerd

Fiekri
06-06-2008, 12:20
ik heb gister me rijbewijs gehaald, ik heb me rijbewijs gister ook gelijk aangevraagd bij gemeente. heb er 46,- voor betaald. dus ik moet 5 werkdagen wachte tot ik m kan ophalen. maar ik wil nu graag rijden, heb hier afhaal bewijs/ aanvraag rijbewijs'' van Gemeente stempel er op alles. als ik daar mee ff tot woensdag mee rij en stel ik wordt aangehouden en laat deze papiertje zien, mag dat gewoon of krijg ik dan problemen? wie weet het:) luister dan vriend.. Als je op de achterkant van die witte kaart kijkt, staat duidelijk op dat het geen geldig bewijs is om een auto te besturen!!! EERST GOED LEZEN VOOR DAT JE DOMME VRAGEN GAAT STELLEN!!! Kan je met 100% garanderen dat dat op die kaart staat Shjonnie!! succes.. En gefeliciteerd trouwens...

jhd
06-06-2008, 12:31
Ñiet verzekerd, misdrijf ! Niet doen, en gefeliciteerd. Trouwens ik moest ook 5 dagen wachten toen de tijd, maar ik ging na 3 dagen kijken, en toen was hij er, dus kijk over 3 dagen, je hebt kans.

Fernandes-blue
06-06-2008, 12:39
ff wachten je krijgt een boete en je bent niet verzekerd hoebedoel je niet verzekerd ik ben zelf verzekerd en de auto is ook verzekerd.

jhd
06-06-2008, 12:42
hoebedoel je niet verzekerd ik ben zelf verzekerd en de auto is ook verzekerd. ben je ook verzekerd als je met een boeiing 747 gaat vliegen ? Nee, want jij hebt nie de bevoegdheid om daarmee te vliegen, hetzelfde geld met auto als je geen officiele rijbewijs hebt. :goedzo:

beppie_truus
06-06-2008, 12:44
zolang je je rijbewijs niet fysiek in handen hebt mag je niet rijden. Je hebt namelijk enkelt een bewijs dat je geslaagd bent voor het praktijk examen en dat is niet het zelfde als een rijbewijs. rijbewijs is namelijk een officieel document en bewijs van geslaagd zijn niet

Kokkie24
06-06-2008, 12:53
zolang je je rijbewijs niet fysiek in handen hebt mag je niet rijden. Je hebt namelijk enkelt een bewijs dat je geslaagd bent voor het praktijk examen en dat is niet het zelfde als een rijbewijs. rijbewijs is namelijk een officieel document en bewijs van geslaagd zijn niet Helemaal waar... Je riskeert een boete als je toch gaat rijden:( :( :(

112233moh
06-06-2008, 14:32
ik moet vandaag mijn motorRijbewijs ophalen, autorijbewijs heb ik al:D, alleen nog een vrachtwagen rijbewijs:D:D

Sisley_83
06-06-2008, 14:35
vraag t bij de gemeente mischien dat je met een bewijsje toch mag rijden..

ringetje2
06-06-2008, 14:37
luister dan vriend.. Als je op de achterkant van die witte kaart kijkt, staat duidelijk op dat het geen geldig bewijs is om een auto te besturen!!! EERST GOED LEZEN VOOR DAT JE DOMME VRAGEN GAAT STELLEN!!! Kan je met 100% garanderen dat dat op die kaart staat Shjonnie!! succes.. En gefeliciteerd trouwens... :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

missie
06-06-2008, 15:23

vraag t bij de gemeente mischien dat je met een bewijsje toch mag rijden.. nee mag niet, namens de gemeente:D

Pagina's : [1] 2