Bekijk originele versie : Echt Vermoeiend
Safira75
24-09-2002, 21:17
weet je waar ik nou echt moe van word. Ik weet dat dit niet erg politiek correct is of whatever. Maar ik ben moe en heb PMS :D
Ik word dus moe van van die kerels, meestal wat ouder en niet erg aantrekkelijk. Nederlanders! Die alleeeeen maar op marokkaanse meiden vallen (meestal wat jonger weer dan he). Deze kerels doen zo krampachtig hun best om een soort surrogaat marokkaan te worden. Kennen de hele marok terminologie en alle gewoonten op hun duimpje.
Ze vinden ergens bijna dat je ze in dank af moert nemen dat ze zo gek zijn op marokkanen.
Kijk, Integratie ben ik helemaal voor. Maar wat dit soort wannabe's doen is nog gekker dan Assimilatie.
Sommige zijn ZO gek, dat ze zich een marokkaans accent aanmeten (Talk about wanna be..spreek je eerst goed Nederlands--> ga je met een marokkaans accent spreken om erbij te horen)
ZOOOOO vermoeiend dit soort kerels.
Dit soort fora trekt ze jammergenoeg aan.
Kijk oprechte belangstelling van Neder;landers naar marokkanen toe is coolio.
Maar dit heeft met iets heelanders te maken. Want ze zijn enkel OPRECHt geinteresseerd in de dames.
pfffffffffffffffffffff :rolleyes: :rolleyes:
wat vind je van nederlandse meiden die hewa zeggen. hehe dat noem je pas erbij horen. hehe
of Anitas die hun naam heel groot in het arabisch in een ketting van goud hebben geschreven.
of een nederlandse meid met een hand van fatima om haar nek.
Safira75
24-09-2002, 21:25
Ik vind het vaag.
Om eerlijk te zijn.
Iedereen moet lekker bij zichzelf blijven.
Ik vind het op zich niet erg ofzo. Anita's wel...want die zijn gewoon ordinair, daar heb je niks aan.
Kijk nogmaals, integratie is leuk....maar laat het dan wel lekker ergens over gaan weet je wel.
En die kerels waar ik het over heb. ZIjn wat mij betreft niet helemaal goed. Als ik zeg dat ze vallen op meestal veel jongere meiden...bedoel ik ook VEEL jongere meiden vat je!
Iedereen valt op marokkaanse meiden omdat ze er altijd goed uit zien.
oudere meiden zijn moeilijk te versieren, maar een jonge meisje van 16, die kmbo doet en heel graag een lief woordje wil horen over haar uiterlijk, is wel een makkelijke target, dus op iemand vallen is eerder gewoon wat je kan krijgen in feite.
Safira75
24-09-2002, 21:33
ja sorry hoor. Dat is onzin.
Een kerel van 40 met een meisje van 16....
je doet nu net alsof dat logisch en normaal is. Ik vind dat persoonlijk ziek.
Maar goed, ieder zijn meug
Hoor ik daar iets over integratie, hoe kan je als maroc in hollanda integreren, als je overal wordt buiten gehouden..... De ideale plek om te integreren volgens de meeste mensen is in een kroeg, onder het genot van een beertje praten mensen makkelijker met elkaar. Marocs worden niet toe gelaten, hoe kunnen wij dan integreren, tfoeeee 3la integratie
ps; geloof mij maar dit zijn geen Tnawies, ik heb t zelf meegemakt
t was leuk om jou in het eg te zien, Safira
Safira75
24-09-2002, 21:38
Origineel gepost door TNAwie
Hoor ik daar iets over integratie, hoe kan je als maroc in hollanda integreren, als je overal wordt buiten gehouden..... De ideale plek om te integreren volgens de meeste mensen is in een kroeg, onder het genot van een beertje praten mensen makkelijker met elkaar. Marocs worden niet toe gelaten, hoe kunnen wij dan integreren, tfoeeee 3la integratie
ps; geloof mij maar dit zijn geen Tnawies, ik heb t zelf meegemakt
t was leuk om jou in het eg te zien, Safira
Thanks!!! :)
Maarrrrrrrr het gaat hier niet om integratie. De point van mijn verhaal is eerders dat ik moe wordt van deze specifieke mannen.
En...dat ik eigenlijk van ze walg.
Integratie op zich en waar dat aan beide kanten dan ligt is weer een ander onderwerp.
Origineel gepost door Safira75
ja sorry hoor. Dat is onzin.
Een kerel van 40 met een meisje van 16....
je doet nu net alsof dat logisch en normaal is. Ik vind dat persoonlijk ziek.
Maar goed, ieder zijn meug
Ik heb het zelfs meegemaakt, een man van 55, 6 kinderen, zoveel klein kinderen, had een meisje bij een mbo college versierd, hij wachte haar elke dag op. Elke dag zoete woorden, tot dat ze voor hem viel. Het meisje was 16/17jr. Gezellig he!!!
Safira75
24-09-2002, 21:39
Origineel gepost door Nawera
Welja, sommige Marokkaanse dames zijn erg in trek bij de Hollandse heren...Het valt me juist op dat de Nederlandse mannen uit een hogere "klasse"( dus geen Yhonny's) interesse tonen in de Marokkaanse vrouwen.... ;)
Uiteraard vin dik er niks mis mee met wat Hollanders wel/niet mooi vinden.
Alleen de leeftijd die ze preferen geeft mij buikpijn.
Je kan dan toch bijna direct wel raden waar het om gaat.
Safira75
24-09-2002, 21:41
Origineel gepost door Teaser
Ik heb het zelfs meegemaakt, een man van 55, 6 kinderen, zoveel klein kinderen, had een meisje bij een mbo college versierd, hij wachte haar elke dag op. Elke dag zoete woorden, tot dat ze voor hem viel. Het meisje was 16/17jr. Gezellig he!!!
Nee ziek
er is ook een wetenschappelijke benaming voor:
PEDOFILIE
Safira75
24-09-2002, 21:42
Origineel gepost door GEBROKEN
heet dat geen pedofilielerendeantinederlandsewannebemarokkaasenu itkeringsgerechtigde dat soort oude kaas???? hahahaha :D
we zouden dat inderdaad als nieuw woord moeten introduceren!
Safira75
24-09-2002, 21:52
hahhahaha
klinkt als een goed idee!
Origineel gepost door Safira75
Thanks!!! :)
Maarrrrrrrr het gaat hier niet om integratie. De point van mijn verhaal is eerders dat ik moe wordt van deze specifieke mannen.
En...dat ik eigenlijk van ze walg.
Integratie op zich en waar dat aan beide kanten dan ligt is weer een ander onderwerp.
Tfoee jij hebt mij snel door. Ik wilde een nieuwe discusie aansnijden zodat ik mijn hart kan opluchten, maar nee hoor t feest gaat nie door.....
Safira75
24-09-2002, 21:56
Origineel gepost door TNAwie
Tfoee jij hebt mij snel door. Ik wilde een nieuwe discusie aansnijden zodat ik mijn hart kan opluchten, maar nee hoor t feest gaat nie door.....
hahahha
jammer dat ik JOu trouwens niet heb gezien!!
maarw aarom begin je dan niet gewoon een nieuwe topic??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.