Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Franse gedichtje heeft iemand die voor me?

paarserozen
06-06-2008, 00:33

Wie kent er een mooie gedichtje/versje in het frans plaats ze aub dan voor me en graag in het nl vertaald.Heb het hard nodig Alvast mijn dankk:kus:

paarserozen
06-06-2008, 00:34
aub iemandd??

Machi_Hs0ma
06-06-2008, 09:38
Lijkt me wel leuk om die ook in me inbox te hebben!

Samja001
06-06-2008, 14:03
Quand je te regarde dans les yeux, Je vois en toi un coeur heureux. Si doux et si bon est ton coeur Vivre avec toi c'est vivre le bonheur. Wanneer ik in je ogen kijk, zie ik in jou een gelukkig hart. Zo zacht en zo mooi jou hart is, is leven met jou een gelukkig( leven. )

Samja001
06-06-2008, 14:20

J'aime deux choses, Toi et une rose... Une rose pour un jour et toi pour tous les jours! Ik hou van twee zaken. Jij en een roos. Een roos voor één dag en jou voor alle dagen...

Samja001
06-06-2008, 14:39
Je me peux empêcher mes mains de te toucher Je ne peux empêcher mes yeux de te regarder Je ne peux empêcher mon cœur de t’aimer Ik kan mijn handen niet verhinderen om je aan te raken. Ik kan mijn ogen niet verhinderen om naar je te kijken. Ik kan mijn hart niet verhinderen om van je te houden.

paarserozen
06-06-2008, 23:55
Samja heel erg bedankt voor de moeite! Heb je misschein ook gedichtjes die over vriendschap gaan?

Fransedame
13-06-2008, 22:24
Je ris de tes maladresses, Sourie à tes plaisanteries, Rougie de ta gentillesse Et ne regrette en rien d'être ton amie Ik lach van jouw onhandigheid Glimlach voor jouw grappen Bloos van jouw vriendelijkheid En betreur niet in niets jou vriendin te zijn Toujours on te voit avec un sourire innocent En gardant ton esprit d'enfant Tu as marqué ta présence dans ma vie Tu seras toujours mon amie Altijd zien men jou met een onschuldige glimlach Houden van je kinderen geest Je hebt je aanwezigheid gemarkeerd in mijn leven Je zult altijd mijn vriendin zijn. vriendelijke groet

paarserozen
13-06-2008, 23:52
Je ris de tes maladresses, Sourie à tes plaisanteries, Rougie de ta gentillesse Et ne regrette en rien d'être ton amie Ik lach van jouw onhandigheid Glimlach voor jouw grappen Bloos van jouw vriendelijkheid En betreur niet in niets jou vriendin te zijn Toujours on te voit avec un sourire innocent En gardant ton esprit d'enfant Tu as marqué ta présence dans ma vie Tu seras toujours mon amie Altijd zien men jou met een onschuldige glimlach Houden van je kinderen geest Je hebt je aanwezigheid gemarkeerd in mijn leven Je zult altijd mijn vriendin zijn. vriendelijke groet Hoi fransedame dankje wel voor ej gedischtejs ze zijn heel mooi Heb je er misschien ook verjaardags gedichtje om iemand te feliciteren:)