Bekijk originele versie : Snap jullie niet??
Youssef31
04-01-2004, 17:38
Salaam allen
Ben nog niet lang in nederland ,maar als ik de topics lees dan snap ik de mensen hier niet.Mannen die ouderwetsen ideeen eropnahouden over vrouwen.en ik las over een meisje die een klap krijgt van haar broer en als reactie lees je o.a. het zal niet de laatste zijn hoe kan dat ?
Ik heb 3 zussen en zal nooit de hand aan hen leggen aan geen enkele vrouw,communiceren lijkt mij beter.Ben ik de kluts kwijt of kunnen jullie mij dit allemaal uitleggen?
Lady_moi
04-01-2004, 17:44
De debielen zijn de wereld nog nie uit :)
Youssef31
04-01-2004, 17:48
Is dat tegen mij of voor mij bedoeld,ik bedoel ik ben goed geschoold en het gedrag op de site van sommigen zou ik bestempelen aan de zogenaamde eerste generatie en dan ben ik vers hier en heb moderner opvattingen dan de meeste hier dat valt mij op,ik ben een moderne praktiserende moslim man en wilde weten wat ik nou allemaal mis.
Lady_moi
04-01-2004, 17:50
Ik heb het nie over jou maar over die lage mensen hier :)
Youssef31
04-01-2004, 17:52
Shoekran Lady-moi
Lady_moi
04-01-2004, 17:54
Ok geen probleem
Tinifien
04-01-2004, 17:55
Het blijven jongeren die hier hun artikels schrijven ..... :D
Youssef31
04-01-2004, 17:57
Is 31 jaar dan al zo oud haha voel mij nog niet bejaard.
Origineel gepost door Youssef31
Salaam allen
Ben nog niet lang in nederland ,maar als ik de topics lees dan snap ik de mensen hier niet.Mannen die ouderwetsen ideeen eropnahouden over vrouwen.en ik las over een meisje die een klap krijgt van haar broer en als reactie lees je o.a. het zal niet de laatste zijn hoe kan dat ?
Ik heb 3 zussen en zal nooit de hand aan hen leggen aan geen enkele vrouw,communiceren lijkt mij beter.Ben ik de kluts kwijt of kunnen jullie mij dit allemaal uitleggen?
Ik had die stoot gekregen.. en wat jij nu zegt zeggen mijn broers ook!!!! Alleen is er soms een druppel die de emmer doet overlopen.
Youssef31
04-01-2004, 18:07
Ik val jou niet aan hoor Mouny en alleen kan jij de3 ware toedracht maar,welke druppel dan ook zal nooit de hand leggen aan een vrouw ,dat is het begin van een einde in mijn ogen althans van een waardevolle relatie of dat nou familiar,vriendschap of liefdesrelatie is.
Youssef31
04-01-2004, 18:40
shoekran allen
LoVeLy_HaNaN
04-01-2004, 18:44
Ik vind dat je egt gelijk hebt Youssef:goedzo:
extremiste_4eva
04-01-2004, 18:47
ik ook ;)
Origineel gepost door Youssef31
Ik val jou niet aan hoor Mouny en alleen kan jij de3 ware toedracht maar,welke druppel dan ook zal nooit de hand leggen aan een vrouw ,dat is het begin van een einde in mijn ogen althans van een waardevolle relatie of dat nou familiar,vriendschap of liefdesrelatie is.
ik zeg niet dat je me aanvalt... alleen wil ik zeggen dat ik je heeel goed begrjip.. en ik wilde dat er meer mannen zoals jij dachten alleen is dat helaas in 8 van de 10 gevallen niet zo
Youssef31
04-01-2004, 21:51
wederom shoekran dames,Ik heb drie zussen in marokko wonen en er worden woorden gebruikt als berggeiten e.d. maar twee zussen werken op kantoor bij een advocaat en een op een prive school dus het kan anders mensen zowel hier als daar.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.