Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Ik blijf om je geven...

Pagina's : [1] 2

Hooda
24-09-2002, 20:28

Ik heb je ogen gezien en ik zag er de zachtheid die ik kende uit je hart Ik heb je armen gevoeld en ik voelde de knuffel die me meermaals tot tranen bewoog Ik heb je handen bewonderd waarvan ik wist dat zij me al die woorden toefluisterden Ik heb je gezicht gevoeld en ik voelde hoe broos het was net zoals jij vanbinnen Ik heb je tranen gezien, tijdens het lachen. Ik heb je wanhoop gehoord en je woede geproefd, Ik heb waanzinnig veel van je gehouden en dat zal ik blijven doen elke dag weer...

vraagteken1
24-09-2002, 21:31
Mijn lichaam is gebroken heb je dat ook gevoeld? Heb je mijn slappe armen gevoeld waaruit de laatste kracht stroomde Heb je mijn laatste zucht gevoeld, mijn adem stokte daarna Heb je mijn hart nog zacht horen kloppen voor het tot stilstand kwam Heb je mijn ziel voorbij zien zweven toen je me in je armen hield heb je, heb je??? Dan heb je echt van me gehouden

Hooda
25-09-2002, 18:57
Ik hou van je, ik heb altijd van je gehouden en ik zal altijd van je blijven houden, Als ik niet slapen kan in eindeloze nachten. Als ik niet verder kan, moe van lange nachten, verlangend naar een teken van jou, hou me in gedachten vast. Als ik zelfs geen hoop meer heb, bang voor morgen, eindelijk niet verder wil, verkrampt van alle zorgen. hou me dan vast. Waneer ik dreig te verdrinken, als in een groot moeras, en kijk naar het schamele restant van dat wat mijn leven was. Hou me dan vast. Als ik de verkeerde keuze heb gemaakt en zonder het te weten jou in het diepst van je hart heb geraakt, laat me dan nooit meer los, maar, hou me vast. Ik hou van je, ik heb altijd van je gehouden en ik zal altijd van je blijven houden..

arrifje
25-09-2002, 19:06
wow...... wow....... en nog 's wow......... wallah jullie raken mij....... is er echt iets tussen jullie of is dit gewoon fantasie....... maar echt serieus, het barst hier van het TALENT!! ;)

vraagteken1
25-09-2002, 21:17

Ik geeef je mij armen laat ze een steun voor je zijn Ik geef je mijn ogen laat ze je de echte liefde zien Ik geef je mijn mond laat hem de mooiste woorden spreken Ik geef je mijn oren laat ze de woorden horen die jou het mooiste leken Ik geef je mijn hart laat hem kloppen voor jou wegnemen alles, wat je zo verwart Ik geef je tenslotte nog mijn ziel neem hem in je op, Ik heb niets meer, maar toch alles alles in jou verwoord, alles waar ik voor viel.

vraagteken1
25-09-2002, 21:21
Origineel gepost door arrifje wow...... wow....... en nog 's wow......... wallah jullie raken mij....... is er echt iets tussen jullie of is dit gewoon fantasie....... maar echt serieus, het barst hier van het TALENT!! ;) Dank je wel, liefs, ?

Hooda
26-09-2002, 20:14
ik geef je mijn hart koester het, hou het diep in je geborgen gooi het niet weg ook al verkeer je in de grootste zorgen denk dan aan mij ook al blaast de wind der vergetelheid doorheen je lokken het zal je weer de moed geven om te knokken open het als je eenzaam bent, als je omkomt van verdriet want je bent in mijn gedachten ook al zien we elkaar niet maar wees er niet te hard mee ik zou je willen smeken om er zuinig op te zijn, om het niet te breken

vraagteken1
26-09-2002, 22:55
Als porcelein behandel ik jouw hart voorzichtig neem ik hem in mijn handen voel het teder kloppen het laat mijn eigen hart weer ontbranden Ik hoef je niet altijd te zien mijn leven wordt gevoed door jouw gedachten Ik heb geen vrees voor het ongewisse omdat ik weet, dat ik jouw steun mag verwachten En als het noodlot me niet wil ontlopen zoek ik jouw hart weer op houd hem zachtjes vast, en begin weer te hopen

Hooda
27-09-2002, 17:42
Ik zou je zo graag, even willen vast houden. Gewoon wij samen, Hier op de bank. Niet die afstand tussen ons in. Ik zou je zo graag, een kusje willen geven. Niet één op papier maar ergens in je gezicht, het liefst op je mond... Ik zou je zo graag, in je ogen kijken. Je zeggen dat ik van je hou. Maar het kan niet. Ik mis je.. Ik mis je zo erg...

vraagteken1
27-09-2002, 23:23
Ik hoef niet naast je te zijn denk gewoon aan me, sluit je ogen en geniet maar fijn Jouw lippen hebben de mijne al geraakt zonder dat je het wist op een moment dat niet was bewaakt Maar de lippen zijn slechts een deel van mij dat getroffen is door jou Veel belangrijker is dat je doorgedrongen bent tot mijn spaarzame woorden woorden van....dat ik ook van je hou

Hooda
28-09-2002, 13:25
Als ik je niet lees dan zoek ik je Als ik je niet hoor dan mis ik je Als ik je niet zie dan beeld ik me in dat je voor me staat Maar voelen doe ik je ...

vraagteken1
29-09-2002, 00:03
Als ik je niet lees maakt me dat bang als ik je niet hoor ben jij het waar ik nog meer naar verlang als ik je niet zie draai ik bijna door en als je je uitendelijk voor me neervlijt zie ik je niet hoor ik je niet voel ik je niet beduusd zoals ik dan ben door jouw schoonheid

Hooda
29-09-2002, 19:30
verzwijg wie ik was mijn naam mijn geur mijn lichaam we zijn het kwijt verzwijg wat ik zei verzwijg mijn verdriet maak jezelf gelukkig maar vergeet me niet...

angeleyes_20
29-09-2002, 21:43
vergeet niet wie ik ben vergeet onze liefde niet vergeet onze herineringen niet ik zal altijd aan je denken jij bent in mijn hart gedrongen en niemand die je eruit kan krijgen jou geur die ik ruik heel even denk ik dat jij voor me staat en ik doe mijn ogen open zie ik slechts een lege kamer zo eenzaam dat ik me voelde dat is onbeschrijfbaar ik mis je elke dag meer zo erg dat je het haast niet kan geloven

vraagteken1
30-09-2002, 00:00

Ik leef nu gelukkig mijn leven jou mijn lieste ben ik geheel vergeten jouw naam is mij zelfs ontschoten misschien zal ik het ergens nog wel weten ik leef nu gelukkig mijn leven zonder jouhw handen om mij heen zonder jouw hart die me je liefde deed geven Ik leef nu gelukkig mijn leven zie de bladeren afsterven van de bomen voel de kou van de zware winter die gaat komen Ik leef nu gelukkig mijn leven staar gewoon voor me heen voel mijn hart en besef, dat ik diep in mij, nog dagelijks om jou ween

Pagina's : [1] 2