Bekijk originele versie : Met HuurAuto naar Marokko?
AlHoceima_Boy
05-06-2008, 19:18
Als je met een Huurauto naar Marokko wilt gaan, is dit mogelijk? De een zgt van wel de ander niet. Maar wat is het nu precies? Zo ja, zijn er dan nog bepaalde eisen/dingen die je moet hebben ofzoietsdergelijks?
MVG,
samibella
05-06-2008, 19:30
Nee dat is niet meer mogelijk ,idat ivm verzekeringen, ik wou dat vorige jaar doen, toen heb ik dat nagevraagd en dat kan niet meer, dat is alleen nog toegestaan in europa en dan met creditcard!
KasitaBoy15
05-06-2008, 19:46
nou mijn broer heeft vorige jaar een golf 5 geleend voor 1000 euro voor een maand naar marokko..kwam ie terug heeft ie snel de km teller terug gedraaaid en klaar is kees ingeleverd geen prblemen
nou mijn broer heeft vorige jaar een golf 5 geleend voor 1000 euro voor een maand naar marokko..kwam ie terug heeft ie snel de km teller terug gedraaaid en klaar is kees ingeleverd geen prblemen
Het gaat over huren niet over lenen, toch ! Als hij het dan gehuurd heeft, graag specifieren welke garagist het toestaat.
En dat je openlijk toegeeft van malafiede praktijken wil niet zeggen dat de topicstarter en de rest erin geintereseerd zijn.
KasitaBoy15
05-06-2008, 19:59
Het gaat over huren niet over lenen, toch ! Als hij het dan gehuurd heeft, graag specifieren welke garagist het toestaat.
En dat je openlijk toegeeft van malafiede praktijken wil niet zeggen dat de topicstarter en de rest erin geintereseerd zijn.
huren lenen komt op het zelfde neer a zebbie
wat malafiede praktijken ga jij maar 1000 den euris neerleggen zodat je eerlijk een auto kan gaan lenen of huren
ik heb alleen mijn verhaal vertelt dat jij niet geintresseerd bent wil niet zeggen dat iedereen niet intresseerd spreek voor je zelf a ezel kom hier niet hoog praten je bent niks
ga maar lekker zelf alle bronnen en specifieken na lezen en opzoeken..
Wat doen die mensen, die met een M3, of splinternieuwe M5 naar marokko gaan, of dure Mercedes ofzoiets, maar met nederlands kenteken.
Huren die ze of hoe komen ze aan die auto ?
DinoDraqu
05-06-2008, 21:36
En wat had je broer gedaan als hij een ongeluk had gehad?
Of nog erger iemand had aangereden met slachtoffers als gevolg?
Neem maar van mij aan dat duizenden euro's voor een auto dan ineens heel goedkoop blijkt.
samibella
06-06-2008, 10:53
hij kan een auto hebben gehuurd hebben ja maar dan zonder toestemming,,de auto was ook niet verzekerd! je moet ook aan de gevolgen denken,,als je een auto wil huren kan je dat gwn het beste op een goede manier aanpakken.In belgie was het nog wel mogelijk maar ook daar is het nu afgeschaft!!
Wat doen die mensen, die met een M3, of splinternieuwe M5 naar marokko gaan, of dure Mercedes ofzoiets, maar met nederlands kenteken.
Huren die ze of hoe komen ze aan die auto ?
Een aantal van hen werken er hard voor en weer anderen financieren het dus betalen ze per maand een dik bedrag voor die auto waarvan ze de brandstof moeilijk kunnen betalen:maf: en weer anderen houden zich bezig met malafide praktijkjes;)
Wij huren elk jaar een auto. We vliegen naar Malaga en op het vliegveld staat de huurauto al klaar. Je moet wel doorgeven aan het verhuurbedrijf dat je naar marokko gaat. je krijgt dan een zogenoemde green card. Daar kun je marokko mee in en uitrijden. Werkt perfect en tot nu toe geen klachten,
elhaqiqa
06-06-2008, 12:29
Om welk verhuurbedrijf gaat het? Heb je daar een website of telefoonnummer van?
ontstopper
06-06-2008, 13:53
Die broer van U is een grote smeerlap:hadj: :hadj:
sweet_bunny
06-06-2008, 14:07
Ik zou het risico niet willen lopen.. Voordat je in marokko bent heb je al weet ik veel hoeveel geld uitgegeven.. en dat alleen maar om naar marokko te rijden.. Kun je net zo goed een auto huuren in marokko.. Btw ga gewoon googlen.. dat is de meest eerlijke info die je kunt krijgen op je vraag ;)
Veel succes!!
Jongenman83
06-06-2008, 19:06
In duitsland kun je hem gewoon huren, niet zo duur en je kunt er mee op vakantie. Maar als je mijn advies mag aannemen, koop er gewoon een , dan maar een klasse kleiner rijden.
.mijn fiets heeft 7 versnellingen.
je mag hem voor 6weken lenen, km houd hij niet bij.
ik hoor van je.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.