Bekijk originele versie : Mijn bestolen droom
KI_kracht
24-09-2002, 20:00
Ik heb een droom net zoals iedereen een droom heeft. maar mijn droom bleef met de tijd maar een droom, en het werd nooit een werkelijkheid. mijn probleem is mijn droom. ik heb namelijk nooit een andere droom gehad. en ik droom zo vaak en steeds maar dezelfde droom. maar mensen ik ben van mijn droom bestolen. en ik ben niet 1 keer bestolen. neeeeeeeeeh ik word met het uur bestolen. en dat gebeurt terwijl iedereen zit te kijken en niemand wat doet. maar mensen ik wil mijn droom terug. maar ik weet ook zeker dat ik niet de enige ben die van deze droom is bestolen. mijn droom is namelijk een vrije palestina . en daar dromen veel mensen van denk ik. maar mij maakt het niet uit wat anderen denken of wat ze doen ik wil mijn droom gewoon terug en nu weet ik hoe ik het terug krijg. ik ga mijn best doen om mijn broeders te helpen.
mensen als iemand zijn bestolen droom terug wilt dan moet ie meehelpen met het helpen van onze broeders in palestina. omdat we niets anders kunnen doen dan alleen praten en geld inzamelen en dat is ook wat ze van ons nodig hebben denk ik. dus mensen help mee en kom zaterdag 28 septermber 2002 naar oosterpark.
Oosterpark in Damsco?!?!?! Jammer dat ik dan in Lelystad ben....maar ik kan dan wel mn peepsz waarschuwen...
ischallah
als allah het wil!!!!
=emsoem=
KI_kracht
24-09-2002, 20:41
mensen ik dacht ook van afwachten en we worden door allah toch geholpen we zullen onze rechten wel terug krijgen. maar je moet zelf wat doen, als je wilt dat allah het afmaakt. vrienden broeders en zusters help mee.
steun je broeders net zoals amerika israel steunt.
laat je horen.
Ik heb mij die dag als vrijwilleger opgegeven, ik ga als toiletvrouw mee helpen.
Dus iedereen kom bij mij plassen of wat voor boodschap je ook hebt, alle het geld van de toiletTnawie gaat naar Palstina.
ps: toiletvrouw = een vrouw, maar voor alle zekerheid Tnawie is een man
KI_kracht
24-09-2002, 21:58
Origineel gepost door TNAwie
Ik heb mij die dag als vrijwilleger opgegeven, ik ga als toiletvrouw mee helpen.
Dus iedereen kom bij mij plassen of wat voor boodschap je ook hebt, alle het geld van de toiletTnawie gaat naar Palstina.
ps: toiletvrouw = een vrouw, maar voor alle zekerheid Tnawie is een man
kijk mensen dit is nou wat ik bedoel.
hij heeft het over om een toiletman te zijn als hij maar zijn broeders helpt.
dit is wat ik wil horen en zien mensen.
het is niet voor ons het is voor de gehandicapte kinderen.
het zijn maar een paar euro's voor ons terwijl het heel wat voor hun is.
het zijn maar een paar uren voor ons terwijl het heel wat voor hun kan schelen. dus mensen help mee en zorg ervoor dat er geen andere kinderen dit meemaken. begin met een paar euro's als je maar meehelpt.
Hey ki_kracht........jij weet hoe ik daar over denk.
Dus geloof me nou maar het heeft geen zin om het aan andere te zeggen. Ze zijn gewoon te lui en de meeste kan het niet eens wat schelen al zeggen ze van wel. Dus blijf geloven in je droom en over ongeveer 2 jaar staan wij daar samen insha allah. Dat heb ik je beloofd dus als je mee wil.........je weet me te vinden.
Laah e3awen
Beslama
Groetjes Kais
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.