Bekijk originele versie : 'Selham'
Hoi,
Ik vroeg mij af of iemand een adresje kent die.....(roffelroffel).......een 'selham' verhuren.
Of anders een adresje waar ik zo'n geval anders kan kopen.
Lay :zwaai:
al_hamka
04-01-2004, 19:15
Ik denk eerlijk gezegd dat je een selham alleen in marokko kunt laten maken of kopen...
Ik heb er hier in nederland nog nooit een gezien.
** Sou **
SweetRose
04-01-2004, 19:20
Hier in Belgica heb je er zeker in Sint-JansMolenbeek. Een buurmeisje van m'n tante daar had een hele mooie voor haar huwelijk :Iluvu:.....:D
Bij de Rijnlaan in Utrecht heb je zo een marokaans winkeltje.Die heeft ze, mijn nichtje heeft er een gekocht daar.Mocht ze ze niet hebben moet je vragen of ze er een voor je wil maken of bestellen.....
Succes
beppie_truus
05-01-2004, 15:56
mischien dan je een kennis hebt die handig is met naald en draad dan kan zij hem voor je maken, want een selham is moelijk te krijgen hier in nederland.
h emeid ik heb er een helaassssss is deze alleen na juni pas te huren
Wat is een selham? :confused:
soennia83
10-01-2004, 23:33
Salaam alaikom warahmatolah,
ben zelf ook in het bezit van een selham(maar niet zo eentje voor je bruiloft) maar eentje die je over een avondjurk kan trekken en die heeft een vrouw voor me gemaakt..
Ze woont in Weesp..Maar heb geen nummer voor je op dit moment
wasalaam
p.s: Iedereen die een beetje handig is met naald en draad en een voorbeeld heeft die kan er zo 1 in elkaar fiksen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.