Bekijk originele versie : Er is meer in het leven.....
Hallo,
Om te beginnen allemaal de beste wensen.
Ik kom eigenlijk nooit op deze site, gewoonweg omdat het verpest is door sommigen.
Ik lach me kapot om wat hier allemaal wordt vermeldt.
De meest onzinnigste onderwerpen worden hier besproken, jullie komen zo dom over.
Als ik het goed heb zijn jullie allemaal moslims, maar jullie kennen het woord respect niet, jullie voeren oorlog met elkaar om de domste dingen. Zo leven moslims niet met elkaar!!!
Een moslim heeft respect voor ieder leven, respecteert andermans eigendom, laat iedereen in zn waarde, liegt niet, bedonderd niet, wat hij/zij voor zichzelf wenst, wenst dat ook voor de ander.
Kom op mensen jullie hebben een hemels leven vergelijken met andere mensen in landen vol oorlogen.
Wees allah dankbaar dat jullie zulke kansen hebben gekregen, een kans om te studeren om te werken om te trouwen en om kinderen te krijgen.
Ik wilde dit eigenlijk gewoon kwijt omdat sommigen van jullie overkomen alsof een relatie, een mooie auto en een mooie hoofd het belangrijkste wat er is.
Dan zeg ik hierbij slaap verder.....
Gegroet,
loeloesch
04-01-2004, 15:16
Origineel gepost door Amritha
Hallo,
Ik kom eigenlijk nooit op deze site, gewoonweg omdat het verpest is door sommigen.
De meest onzinnigste onderwerpen worden hier besproken, jullie komen zo dom over.
Als ik het goed heb zijn jullie allemaal moslims, maar jullie kennen het woord respect niet, jullie voeren oorlog met elkaar om de domste dingen. Zo leven moslims niet met elkaar!!!
Een moslim heeft respect voor ieder leven, respecteert andermans eigendom, laat iedereen in zn waarde, liegt niet, bedonderd niet, wat hij/zij voor zichzelf wenst, wenst dat ook voor de ander.
Kom op mensen jullie hebben een hemels leven vergelijken met andere mensen in landen vol oorlogen.
Wees allah dankbaar dat jullie zulke kansen hebben gekregen, een kans om te studeren om te werken om te trouwen en om kinderen te krijgen.
Ik wilde dit eigenlijk gewoon kwijt omdat sommigen van jullie overkomen alsof een relatie, een mooie auto en een mooie hoofd het belangrijkste wat er is.
Dan zeg hierbij slaap verder.....
Gegroet,
Juist!!! :goedzo: Er leeft veel te veel vijandigheid tussen de Marokkanen!!! Is mij ook al opgevallen! :o
:goedzo: Helemaal mee eens meid.
ChOcOtOfFfF
04-01-2004, 15:38
Amritha has spoken:goedzo:
_MaJesTeiT_
04-01-2004, 21:32
Origineel gepost door Amritha
Hallo,
Dan zeg hierbij slaap verder.....
Gegroet,
Voor jou ook de beste wensen en je hebt de juiste woorden gesproken...er is geen respect:goedzo:
Youssef31
04-01-2004, 22:32
shoekran dame
MiSsEsKaRiMaa
04-01-2004, 22:53
Heel mooi gezegd.
Had eerder moeten worden gedaan.
Groetjes,
Karima
LoVeLy_HaNaN
04-01-2004, 23:14
:goedzo: Goed gezegd....
Hallo allemaal,
Mijn dank voor jullie reactie, nog meer omdat jullie normaal hebben gereageerd en niet onbeschoft.
mijn berichtje geldt voor iedereen, niet alleen voor marokkanen , er is helaas zo weinig respect tussen de moslims!!
Terwijl dat de enige weg is.....
Groetjes,
sweet_nadoria
05-01-2004, 19:07
Dacht iedereen er maar ook zo over lieve schat ....
Dat zou ons een hoop verdriet en ellende besparen !!
Liefs,
S. Nadoria
samira_arif
05-01-2004, 19:10
Je hebt helemaal gelijk meid,
Arabian_Pearl
05-01-2004, 20:17
jaja jullie geven haar wel gelijk, maar eens kijken of jullie vanaf nu ook vriendelijker omgaan met mensen. Eens zien of jullie de daad bij 't woord voegen...
Arabian_Pearl
05-01-2004, 21:08
Op dit forum (http://forums.telenet.be/breedband/index.php?) gaat het er heel wat volwassener aan toe. Mensen geven elkaar echt raad ipv elkaar te bekritiseren en domme topics te starten.
Leer er van!
Wat moet ik hier leren of begrijpen dat elke marokkaanse meid een h.oer is? elke marokkaanse jongen een player is?
Nee liever niet want het leven bestaat uit meer dan dat
samira_arif
06-01-2004, 10:59
You"re My GIRL!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.