Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde is Ellende, alleen zijn is je reinste geluk!

LZN
04-01-2004, 14:32

Ik begrijp dat niet, mensen die verliefd worden, willen trouwen en met alle geweld elkaar ongelukkig willen maken. In mijn omgeving zie ik alleen maar ongelukkige stellen die elkaar het leven zuur maken. Of afgestudeerde meisjes en jongens die de meest vreslijke bergheks of rovenaar uit riffie halen en de meest vreselijke dingen meemaken. Ik blijf lekker alleen en ga reizen maken en de wereld ontdekken lekker in mijn uppie. Als ik later kinderen wil, adopteer ik wel een paar uit Marokko! Wie meid of jonge heeft dit ook!.

LoVeLy_GiRlY
04-01-2004, 14:35
Nou niet mee eens! Komt wel vaak voor dat er een ruzie ontstaat en dat is meestal de fout van de meiden.. Hun denken ik ga trouwen en studeren dat valt te combnieren de man wilt kinderen de vrouw raakt zwanger en kan niet meer verder met school...Dan onstaat er een ruzie daarom moet je zelf strek in je schoen staan...Gewoon je studie af maken en dan pas denken aan trouwen...Wow ben 13jaar en ik zeg dit knap hoor :D

Chatefemqemamu
04-01-2004, 14:36
relatie sucks... trouwen sucks... niemand die mij zo gek krijgt!! :ego:

alhoceima_boy15
04-01-2004, 14:43
Origineel gepost door Toensia_Lady Nou niet mee eens! Komt wel vaak voor dat er een ruzie ontstaat en dat is meestal de fout van de meiden.. Hun denken ik ga trouwen en studeren dat valt te combnieren de man wilt kinderen de vrouw raakt zwanger en kan niet meer verder met school...Dan onstaat er een ruzie daarom moet je zelf strek in je schoen staan...Gewoon je studie af maken en dan pas denken aan trouwen...Wow ben 13jaar en ik zeg dit knap hoor :D je mag hier alleen komen vanaf 15 jaar http://smile.smilies.nl/444.gif haha geintje hoor ;) :D

LoVeLy_HaNaN
04-01-2004, 15:45

Trouwen is leuk... Als je trouwt met de ware...:Iluvu:

Lady_moi
04-01-2004, 15:51
Trouwen is zekers leuk :rolleyes: als ge het zelf leuk maakt :hihi:

aziza20
04-01-2004, 15:55
ewa.....het kan wel leuk zijn....maar een beetje bindings angst :(

Wael_Beni_Saidi
04-01-2004, 15:59
liefde en trouwen kan heel mooi zijn diegene die vrijgezel willen blijven wens ik veel succes maar het is wel haram een moslim of moslima moet trouwen wanneer de tijd er rijp voor is.....

Zoeffree
04-01-2004, 16:06
Origineel gepost door Saima14 Ik begrijp dat niet, mensen die verliefd worden, willen trouwen en met alle geweld elkaar ongelukkig willen maken. In mijn omgeving zie ik alleen maar ongelukkige stellen die elkaar het leven zuur maken. Of afgestudeerde meisjes en jongens die de meest vreslijke bergheks of rovenaar uit riffie halen en de meest vreselijke dingen meemaken. Ik blijf lekker alleen en ga reizen maken en de wereld ontdekken lekker in mijn uppie. Als ik later kinderen wil, adopteer ik wel een paar uit Marokko! Wie meid of jonge heeft dit ook! :goedzo: je hebt een zoeffreebloed in je maar hoe zit het met de sex?????

Bachelorette
04-01-2004, 16:12
Origineel gepost door Saima14 Ik begrijp dat niet, mensen die verliefd worden, willen trouwen en met alle geweld elkaar ongelukkig willen maken. In mijn omgeving zie ik alleen maar ongelukkige stellen die elkaar het leven zuur maken. Of afgestudeerde meisjes en jongens die de meest vreslijke bergheks of rovenaar uit riffie halen en de meest vreselijke dingen meemaken. Ik blijf lekker alleen en ga reizen maken en de wereld ontdekken lekker in mijn uppie. Als ik later kinderen wil, adopteer ik wel een paar uit Marokko! Wie meid of jonge heeft dit ook! Zo dacht ik ook eventjes, maar als je gewoon ff nadenkt zie je dat het nergens op slaat...Dat je dat hebt in jouw omgeving wil niet zeggen dat jij het ook moet meemaken...wees het verschil dat je wil zien ;) zei de zoefria :D :zwaai:

Truusje
04-01-2004, 16:24
Ik dacht ook altijd te willen trouwen, ik was geobsedeerd door trouwen, iedereen om me heen ging trouwen, maar nu.. Bah Bah, ik moet er niet aan denken! Iemand is gisteren om mijn hand komen vragen, ik denk dat ik hem maar ga afwijzen, ik wil het echt niet ofzo, getrouwd zijn, rest van je leven tegen hetzelfde hoofT aankijken, dan raak je toch uitgekeken op elkaar of niet dan? En liefde, bestaat niet, het is gewoon dat je aan elkaar gewent raakt, niets meer en niets minder..