Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kon dit gebeuren??

Pagina's : [1] 2

amiradonia
24-09-2002, 19:05

salaam hoe gaat het mensen? ik hoop beter dan mij. Ik wil met jullie een on opgeloste probleem delen. voor de vakantie in mei had ik een hele liefe leuke jongen ontmoet. nooit was is zo verliefd geweest. Ik werd helemaal verliefd op hem en hij ook heel erg op mij. We konden met elkaar over alles praten, samen lachen, het klikte gewoon heel goed op een dag voor dat ik naar marokko vertrok vertelde ik het aan mijn moeder. En zij wilde hem spreken dus dat deed ze ook.ze spak samen met hem en ze vond hem heel aardig. We hadden afgesproken dat hij na de zomervakantie mijn hand thuis zal komen vragen. Dus ik met een gerust hart naar marokko. Alles liep heel erg goed..... maar laatste weken in marokko ging het niet zo goed met mij. Ik werd ziek toen ik beter was wilde ik a.. niet meer spreken. Hij belde me elke dag vanuit nederland naar marokko ik wilde hem toen gewoon niet meer spreken. Toen ik terug in nederland was vertelde ik hem dat ik niet meer van hem hield. voor mij was het moeilijk om het tegen hem te zeggen. En voor hem kwam het als een bom aan. Nu na een anderhalfe maand belt hij me nog steeds en wilt me zien. Ik kan het niet meer ik wil gewoon niet meer en hij vraagt steeds de reden. Ik heb geen reden wat er met mij gebeurt is weet ik niet. En nu gaat het ook slecht op school en ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Wat moet ik hem vertellen´.......................... kan iemand mij helpen dit is echt moeilijk ik hoop dat iemand zal reageren. ik wacht dank je welllllllllllllllllllllllllllll Donia el berkania

-Reda-
24-09-2002, 19:13
Origineel gepost door amiradonia salaam hoe gaat het mensen? ik hoop beter dan mij. Ik wil met jullie een on opgeloste probleem delen. voor de vakantie in mei had ik een hele liefe leuke jongen ontmoet. nooit was is zo verliefd geweest. Ik werd helemaal verliefd op hem en hij ook heel erg op mij. We konden met elkaar over alles praten, samen lachen, het klikte gewoon heel goed op een dag voor dat ik naar marokko vertrok vertelde ik het aan mijn moeder. En zij wilde hem spreken dus dat deed ze ook.ze spak samen met hem en ze vond hem heel aardig. We hadden afgesproken dat hij na de zomervakantie mijn hand thuis zal komen vragen. Dus ik met een gerust hart naar marokko. Alles liep heel erg goed..... maar laatste weken in marokko ging het niet zo goed met mij. Ik werd ziek toen ik beter was wilde ik a.. niet meer spreken. Hij belde me elke dag vanuit nederland naar marokko ik wilde hem toen gewoon niet meer spreken. Toen ik terug in nederland was vertelde ik hem dat ik niet meer van hem hield. voor mij was het moeilijk om het tegen hem te zeggen. En voor hem kwam het als een bom aan. Nu na een anderhalfe maand belt hij me nog steeds en wilt me zien. Ik kan het niet meer ik wil gewoon niet meer en hij vraagt steeds de reden. Ik heb geen reden wat er met mij gebeurt is weet ik niet. En nu gaat het ook slecht op school en ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Wat moet ik hem vertellen´.......................... kan iemand mij helpen dit is echt moeilijk ik hoop dat iemand zal reageren. ik wacht dank je welllllllllllllllllllllllllllll Donia el berkania tja...dit is heel lastig...maar ik kan het van hem wel begrijpen, dat hij wel een reden wilt hebben...is oko niet zo prettig dat als je opeens (via telefoon?) te horen krijgt dat je niet meer van hem houd...zelf zou ik tog maar eens naar hem toe gaan en het alles heel rustig uitleggen...dat je zijn hart hebt gebroken is niet vreemd, maar ik hoop dat als je hem alles vertelt en uitlegt hoe het nou met jou in elkaar in elkaar zat, dat hij er misschien wel begrip voor zal hebben...maar dat hij verdriet zal hebben, is onvermijdelijk...ik hoop je hierbij geholpen te hebben, en ik wens je nog veel succes met je ding... 1 Luv, Reda aka D@T KrAy-Z MoCrO

amiradonia
24-09-2002, 19:17
hoiiii dank je wel voor het reageren ik weet het gewoon niet meer ik heb helemaal geen gevoelens voor hem ik heb het ook 10000 keer gebrobeerd uit te leggen. maar ik heb niet echt een reden hoe het komt weet ik niet. ik voel gewoon niks voor hem. had een keer na de vakantie met hem afgesproken om alles uit te leggen. maar toen ik bij hem was wilde ik gelijk weer weg gaan. ik voel me gewoon niet op mijn gemak bij hem. ik weet het echt niet meer :confused: :confused:

amiradonia
24-09-2002, 19:28
ik vind hem een hele aardige jongen nog nooit heb ik iemand als hem ontmoet. hij was gewoon de jongen van mijn dromen. en nu kan ik niet eens in zijn ogen kijken. we hebben niks met elkaar gedaan of zo. maar ik vind het gewoon niet leuk voor hem. hij heeft het thuis verteld dat hij eindelijk iemand heeft. en ik thuis ook. en opeens gaat het niet meer door en de reden is .. er is geen reden maar toch blijft hij bellen. langs mijn school komen, met mijn vriendinnen praten om mij als nog over te halen. ik zit echt met dit probleem en heel veel meisje hebben dit mee gemaakt alleen ik weet niet hoe ik het moet oplossen. raar.......... :( :( :( :( :(

Teaser
24-09-2002, 19:37

duidelijk het werk van shoer. Ik zou zeggen eet wat eieren, drink wat melk loop drie keer om het huis in de richting van de klok en ga dan naar school.

amiradonia
24-09-2002, 20:41
als ik met hem verder ga dan krijk ik zeker spijt. als ik bij hem ben zegt mijn gevoel ga weg ik wil hier geen minut blijven ik heb het wel geprobeerd om over alles met hem te praten en dat dan mischien mijn gevoelens voor hem terug komen maar nee het lukt niet ook dacht ik er aan om gewoon een nieuwe telefoon nr te komen en dan gewoon niks van me te laten horen maar toch dat is ook geen oplossing soulgirl je zij net dat ik gewoon mijn lichaam,gevoelens achteraan moet gaan. voor mij is het geen probleem maar voor hem wel. hij kan niet zonder mij ik heb nog nooit een jongen zien huilen voor een meisje tot ik a... zag huilen en hij zij........ doe me dit niet aan. en teaser ik denk ook dat het wat te maken heeft met shoer. wat moet ik er aan doen om er achter te komen dat het toch shoer is.... dank jullie wel heel erg veel zelfs xxxxxxxxxxxxxxxxx

Asiake
24-09-2002, 21:14
hey meid, weet je, van zodra ik je verhaal gelezen had, dacht ik direct, dit heeft met shoerr te maken. Ik raad je aan om een refki erbij te halen, er zijn speciale mensen die dit soort ziektes genezen. Vraag ernaar! En het allerbeste hé meid! keep it up girl!! xxx Asje

amiradonia
24-09-2002, 21:29
heeeee asiake schatje dank je wel denk je dat ik dat moet doen?? ben nog nooit naar een lefki geweest. ik wil het wel graag proberen. dank je wel voor je tip schatje kusssss xxxxxxxxxxxxxxxxx ;)

Fatima_Zohra26
24-09-2002, 21:56
ik las je verhaal en bij mij kwam ook als eerste meteen op: shoerr. Ga naar hen, die je kunnen helpen. Het komt goed meid. Sterkte. Liefs, Fatima Zohra

kickboxgirl
24-09-2002, 22:20
nou meid zoals ze het zeiden het is shoer was bij mij ook,hetzelfde probleem ik werd zien 2weken en later haatte ik iedreen slama doe er wat aan snel

Tnawie
24-09-2002, 22:22
Het feit dat jij opeens nie meer van je ex hield, zou te maken kunnen hebben met s7oer. Dat jij nu ook nie meer van hem houdt zou te maken kunnen hebben met het feit dat hij jou als een hondje achter na volgt en daar knapt iedereen van en nie alleen jij...........Het hele liefdes spel heeft te maken met het volgende, zal ik hem krijgen of nie, zodra je de zekerheid hebt dat jij hem kan krijgen(hij loopt jou achterna) dan stopt het spel en verdwijnt de liefde..... Dit zijn geen tnawies jongens, geloof mij nou.....

Nounousa
24-09-2002, 22:24
Toen ik jou verhaal las kon ik maar aan 1 ding denken... SHOUR.... daar lijkt het echt op, ga langs bij een imaam en deel je verhaal gewoon met hem misschien kan iemand je helpen dit is niet goed lieverd, doe er iets aan. Veel succes M3ha salama Hind

amiradonia
25-09-2002, 14:27
ik ben echt heel blij dat jullie mij geholpen hebben. ik wist eerst niet wat ik er mee moest. ik denk ook dat het shour is. heb een vraagje aan kickboxgirl hoe is het met jouw afgelopen?? ben je naar de imaam geweest kon hij er wat aan doen??? knufferls donia

chamalgirl
25-09-2002, 16:10
he meid ik denk dta het ook met shour te maken heeft zoals de meeste al zeiden want hoe kan je zomaar pats boem opeens niet meer van hem houden en dat je ziek bent geweest is ook een teken vind je zelf ook niet? ik zou zeker naar een imaam gaan !! veel succes verder

amiradonia
29-09-2002, 19:19

heloooooooooooooooooooowssss daar ben ik weer . ik heb er lang over na gedacht of ik wel naar een lefki zou gaan. en dat heb ik toch maar gedaan wat zou ik now verliezen?? ja alleen maar een 30 euro hihihihihihi dus ik met mijn vriendin opzoek naar een lefki toevalig kende een tante van mijn vriendin een lefki hij woont ergens in oost. de tante van mijn vriendin heeft mij geholpen. zij wilde ook wat dingen aan de lefki vragen. dus dat kwam goed uit. zij nodigde hem uit bij haar thuis. ze is een gescheiden vrouw. dus ik en me vriendin gingen naar haar tante en zoals jullie al tegen mij zijde dat het te maken heeft met shour. is het waar. het is iemand in marokko die wat voor mij gedaan heeft. niet omdat ik mijn ware liefde moest vergeten maar voor iets heel erger ........................ ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun en jullie hulp. vanaf vandaag zal ik echt niemand vertrouwen. ik zal wel zeggen vertrouw nooit iemand waarvan je denkt dat zij te vertrouwen is want voor je het weet is je beste vriend je ergste nacht merie je vijand dus. teminsten ik niet meer. dank jullie wel voor jullie hulp :) thankkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk youuuuu xxxxxxx :zwaai: Donia El Berkannia xxxxxxx :Iluvu:

Pagina's : [1] 2