Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie weet wat er wordt gevraagd bij de grenz van marokko als je auto.....

Vreemdeling1
04-06-2008, 15:49

je3nie wat wordt er gevraagd van de auto die je bij je heb, als je bij de grenz(douane) staat van marokko en je komt bv uit nl? (wordt er naar je rijbewijs gevraagd?) BarakaAllahu feekoem.

KaDou
04-06-2008, 15:54
in de boot moet je je een bewijs aanvragen voor je auto zodat je in marokko voor max 3 maanden mag rijden, en je krijgt stempel in je paspoort...dit wordt gecontroleerd zodra je uit de boot komt....

Vreemdeling1
04-06-2008, 15:57
maar mag je auto die op jouw naam staat invoeren, terwijl je geen rijbewijs hebt? en wat zien hun als bewijs voor je auto?

KaDou
04-06-2008, 16:02
maar mag je auto die op jouw naam staat invoeren, terwijl je geen rijbewijs hebt? en wat zien hun als bewijs voor je auto? Auto papieren, Groene kaart is vooral belangrijk... Maakt niet uit of het op jou naam staat of niet...maar er moet wel een geldig rijbewijs worden getoont...

ontstopper
04-06-2008, 18:22

maar mag je auto die op jouw naam staat invoeren, terwijl je geen rijbewijs hebt? en wat zien hun als bewijs voor je auto? Je kunt als je GEEN RIJBEWIJS hebt, NOOIT een auto op je naam zetten............................zijn de regels hier in Nederland !!!!!!!!! Duidelijk iemand die geen rijbewijs heeft............weet niks van Groene kaart,belasting etc.

Wanderer..
04-06-2008, 18:38
Je kunt als je GEEN RIJBEWIJS hebt, NOOIT een auto op je naam zetten............................zijn de regels hier in Nederland !!!!!!!!! Duidelijk iemand die geen rijbewijs heeft............weet niks van Groene kaart,belasting etc. als je geen rijbewijs hebt, kun je alsnog een auto op je naam zetten. Iemand die een bedrijf runt hoeft geen rijbewijs te hebben, maar kan wel alle bedrijfsautos op zijn naam zetten...Iemand die een chauffeur heeft, kan zijn auto ook op zijn naam zetten. dus ik weet niet wat je lult

ontstopper
04-06-2008, 18:40
als je geen rijbewijs hebt, kun je alsnog een auto op je naam zetten. Iemand die een bedrijf runt hoeft geen rijbewijs te hebben, maar kan wel alle bedrijfsautos op zijn naam zetten...Iemand die een chauffeur heeft, kan zijn auto ook op zijn naam zetten. dus ik weet niet wat je lult Ga naar een postkantoor met kentekenbewijs, zonder rijbewijs...........................:hadj: :hadj: Ik weet niet wat U lult.

Droomprinsje
04-06-2008, 18:44
je3nie wat wordt er gevraagd van de auto die je bij je heb, als je bij de grenz(douane) staat van marokko en je komt bv uit nl? (wordt er naar je rijbewijs gevraagd?) BarakaAllahu feekoem. -Kentekenbewijs (carte grise) -Verzekeringspapieren Meer heb je niet echt nodig, je auto inschrijven kan je dat formulier bij de douane zelf krijgen en invullen, laten afstempelen en kan je zo door.

Droomprinsje
04-06-2008, 18:45
En je paspoort natuurlijk :gniffel:

zdakzdak
04-06-2008, 18:46
je3nie wat wordt er gevraagd van de auto die je bij je heb, als je bij de grenz(douane) staat van marokko en je komt bv uit nl? (wordt er naar je rijbewijs gevraagd?) BarakaAllahu feekoem. 50DH :hihi:

Droomprinsje
04-06-2008, 18:48
50DH :hihi: Voor die werkmannetjes ja :hihi: Ik ben eens keertje op bureau van douanedirecteur moeten komen, daar ben ik pas door gemogen na 70 euro afleggen :haha:

Wanderer..
04-06-2008, 18:56
Ga naar een postkantoor met kentekenbewijs, zonder rijbewijs...........................:hadj: :hadj: Ik weet niet wat U lult. Het is mogelijk de auto op naam te zetten zonder dat je in het bezit bent van een rijbewijs. Je moet dan een uitreksel van het bevolkinsregister mee nemen. Niet omdat het adres op je rijbewijs staat (deze kan immers ook oud zijn) maar omdat men bij het RDW alleen op rijbewijsnummer iemand kan identificeren en niet op ID kaart, hier heeft men nl. geen toegang voor.

Moker_Hollanda
04-06-2008, 19:41
Ga naar een postkantoor met kentekenbewijs, zonder rijbewijs...........................:hadj: :hadj: Ik weet niet wat U lult. ehhm weet niet wat jij lult maar heb het zelf ook gedaan LUL BITCH en nu bek dicht doorlopen