Bekijk originele versie : Ik Durf Niet.......
LallaCasaouia
03-01-2004, 20:44
IK WOU FF VAN JULLIE WETEN WAT JULLIE ZOUDEN DOEN IK WEET T NAMELIJK NIET MEER :o MOET JE HOREN IK HEB EEN VRIEND,AL EEN PAAR MAANDEN :D HET BEGINT NET SERIEUS TE WORDEN JE WEET TOCH WEL EL HOB :rolleyes: MAAR ER IS DUS 11 JAN. EEN GEWELDIG CHAABI FEEST EN IK WIL HEEL GRAAG GAAN MAAR HIJ IS NU IN MAROKKO EN IK WEET VAN HEM DAT HIJ NIET VAN FEESTJES HOUDT. ME VRIENDINNEN REKENEN OP MIJ DAT IK MEEGA ECHT IEDERAAN GAAT EN SOMMIGE HEBBEN OOK EEN VRIEND EN GAAN OOK MAAR IK WEET NIET OF IK MOET GAAN IK WIL ECHT HEEL GRAAG JE WEET TOCH LEKKER DANSEN MET JE VRIENDINNEN MAAR STEL DAT Z'N VRIENDEN ME ZIEN OFZO :eek: SO PLEASE TELL ME WHAT TO DO M'N VRIENDINNEN VINDEN DAT IK MOET GAAN OMDAT IE NOG NIET M'N HAND HEEFT GEVRAAGD OFZO WAT VINDEN JULLIE???
A.U.B. GEEN NUTTELOZE REACTIES
maghrebgirl20
03-01-2004, 20:50
ten eerste: als hij serieus met je is komt hij bij je ouders om je hand vragen.
of vind je dit een nutteloze reactie?
saidaoujdia
03-01-2004, 20:58
je kan gewoon gaan als je nog niet getrouwd ben met hem dan heeft hij nks te klagen
LallaCasaouia
03-01-2004, 21:01
Origineel gepost door maghrebgirl20
ten eerste: als hij serieus met je is komt hij bij je ouders om je hand vragen.
of vind je dit een nutteloze reactie?
JA DAT WILT HIJ OOK DAT HEEFT IE TEGEN ME GEZEGD DAT ALS HIJ TERUGKOMT VAN MAROKKO ME HAND KOMT VRAGEN MAAR IK WIL HEM EERST GOED LEREN KENNEN IK KAN TOCH NIET ZOMAAR MET M IN T HUWELIJKSBOOTJE STAPPEN TERWIJL IK HEM MAAR EEN PAAR MAANDEN KEN BEDANKT VOOR JE REACTIE :zwaai:
LallaCasaouia
03-01-2004, 21:04
Origineel gepost door saidaoujdia
je kan gewoon gaan als je nog niet getrouwd ben met hem dan heeft hij nks te klagen
JA TOCH DAT ZEIDEN ME VRIENDINNEN OOK MAAR IK WIL HEM NIET KWIJTRAKEN DOOR EEN FEEST ZOVEEL IS T NIET WAARD IK VROEG HEM NAMELIJK EEN X WAT IE VAN DIE FEESTJES VIND TOEN GAF IE HEEL DOM ANTWOORD ECHT VAN ALLEEN BITCHES KOMEN DAAR :rolleyes: MAAR JA AAN DE ANDERE KANT IK HEB NOG ECHTER GEEN RING VAN HEM OM
Bent_Fes
03-01-2004, 21:06
Niet gaan! Hij heeft gelijk........en vertrouwen is alles, dus niet gaan liegen!!
LallaCasaouia
03-01-2004, 21:11
Origineel gepost door Bent_Fes
Niet gaan! Hij heeft gelijk........en vertrouwen is alles, dus niet gaan liegen!!
IK BEN OOK ABSOLUUT NIET VAN PLAN OM TE GAAN LIEGEN ALS IK GA WORDT IK TOCH WEL GEZIEN DOOR Z'N VRIENDEN EN DIE GEVEN HET OOK DOOR :rolleyes: DUS DAN ZEG IK T WEL EERLIJK BEN ALLEEN DAN BANG HOE HIJ REAGEERT K TWIJFEL ECHT HOOR OM TE GAAN
maghrebgirl20
03-01-2004, 21:20
Origineel gepost door LallaCasaouia
JA DAT WILT HIJ OOK DAT HEEFT IE TEGEN ME GEZEGD DAT ALS HIJ TERUGKOMT VAN MAROKKO ME HAND KOMT VRAGEN MAAR IK WIL HEM EERST GOED LEREN KENNEN IK KAN TOCH NIET ZOMAAR MET M IN T HUWELIJKSBOOTJE STAPPEN TERWIJL IK HEM MAAR EEN PAAR MAANDEN KEN BEDANKT VOOR JE REACTIE :zwaai:
ok, dan is hier mijn mening:
als je echt wil gaan, moet je t hem wel vertellen want als hij er via anderen achter komt vergeeft hij het je nooit. jullie kunnen er toch over praten.
maar aan de andere kant, ik kan me heel goed voostellen dat hij niet wil dat je naar zo'n feest gaat.
:zwaai:
LallaCasaouia
03-01-2004, 21:21
Origineel gepost door jihad17
Als ik jou was zou ik niet gaan, hij heeft gelijk een goeie meisje heeft daar niks te zoeken en ten tweede het is haram om naar zulke feestjes te gaan.
Sorry al hbiba maar op reacties van het is haram zit ik niet te wachten ik weet dat het haram is en als we zo om ons heen kijken is alles haram anyway toch bedankt voor je reactie :cool:
LallaCasaouia
03-01-2004, 21:24
Origineel gepost door maghrebgirl20
ok, dan is hier mijn mening:
als je echt wil gaan, moet je t hem wel vertellen want als hij er via anderen achter komt vergeeft hij het je nooit. jullie kunnen er toch over praten.
maar aan de andere kant, ik kan me heel goed voostellen dat hij niet wil dat je naar zo'n feest gaat.
:zwaai:
Dat is het probleem ook ik kan hem niet bereiken hij blijft tot de 15de daar z'n telefoon heeft ie niet meegenomen en ik begrijp best dat als een boy serieus is dat ie dat niet wilt maar ik doe toch nix verkeerds en hij moet me maar vertrouwen de enige reden dat ik ga is voor Jedwane :Iluvu: en om te chillen met vriendinnen heus niet voor die boys ofzo zijn toch van die lelijke illie's :rolleyes:
karimaah
03-01-2004, 21:28
salaam sister,
Je vraagt je af of je naar dat feest kan je bent bang voor je vriend tovh verbeter me als ik het verkeerd heb samengevat.
Ben je dan niet bang voor Allah swt die duidelijk heeft gemaakt dat muziek haram is. Allah zegt" En van de mensen zijn er die onzinnige praat kopen (bv. Muziek, zingen) om te doen afdwalen van de weg van Allah, zonder kennis en nemen het (de Islaam) als spotternij "(31:6)
Allah zegt tegen de Satan " En rui van hen op wie jij kan met jouw stem" (17:64)
De profeet (saas) heeft gezegd: " Er zullen mensen van mijn volk komen die overspel, zijde, alcohol en muziekinstrumenten toestaan''
Boechaarie en Aboe Dawoed
is dit niet genoeg reden om niet naar dat feestje te gaan,
Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt.
salaam alajkoem
karima
LallaCasaouia
03-01-2004, 21:36
Origineel gepost door karimaah
salaam sister,
Je vraagt je af of je naar dat feest kan je bent bang voor je vriend tovh verbeter me als ik het verkeerd heb samengevat.
Ben je dan niet bang voor Allah swt die duidelijk heeft gemaakt dat muziek haram is. Allah zegt" En van de mensen zijn er die onzinnige praat kopen (bv. Muziek, zingen) om te doen afdwalen van de weg van Allah, zonder kennis en nemen het (de Islaam) als spotternij "(31:6)
Allah zegt tegen de Satan " En rui van hen op wie jij kan met jouw stem" (17:64)
De profeet (saas) heeft gezegd: " Er zullen mensen van mijn volk komen die overspel, zijde, alcohol en muziekinstrumenten toestaan''
Bedankt Karima voor je reactie
salaam alajkoem
karima
LallaCasaouia
03-01-2004, 21:38
Origineel gepost door karimaah
salaam sister,
salaam alajkoem
karima
Bedankt voor je reactie
maghrebgirl20
03-01-2004, 21:41
Dat is het probleem ook ik kan hem niet bereiken hij blijft tot de 15de daar z'n telefoon heeft ie niet meegenomen en ik begrijp best dat als een boy serieus is dat ie dat niet wilt maar ik doe toch nix verkeerds en hij moet me maar vertrouwen de enige reden dat ik ga is voor Jedwane :Iluvu: en om te chillen met vriendinnen heus niet voor die boys ofzo zijn toch van die lelijke illie's :rolleyes:
hoe zou jij het vinden als hij alleen met zn vrienden naar zo'n feest zou gaan, ik zou het in ieder geval niet leuk vinden en ik zou het zelf ook niet doen.
ik hoop dat je de juiste beslissing neemt, succes meid :zwaai:
JA TOCH DAT ZEIDEN ME VRIENDINNEN OOK MAAR IK WIL HEM NIET KWIJTRAKEN DOOR EEN FEEST ZOVEEL IS T NIET WAARD IK VROEG HEM NAMELIJK EEN X WAT IE VAN DIE FEESTJES VIND TOEN GAF IE HEEL DOM ANTWOORD ECHT VAN ALLEEN BITCHES KOMEN DAAR :rolleyes: MAAR JA AAN DE ANDERE KANT IK HEB NOG ECHTER GEEN RING VAN HEM OM
als je hem egt leuk vindt en ook serieus bent dan moet je maar niet gaan.. feestjes zijn idd. niks ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.