Bekijk originele versie : moeders zijn nooit tevreden
waarom is het al draag je haar op handen en voeten.. doe je lettelrlijk alles voor haar en dan nog.. altijd commentaar/// ik hou zielsveel van mij mama.. maar het enige wat ze vaak zegt is... ben heeeel erg blij met je en alhamdoelilah heb je de weg na Allah gevonden. Maar ik zou het gewoon geweldig vinden als je getrouwd bent en je eigen huissie hebt,, zodat ik mehenja kan zijn!!! Zijn alle moeders zo?
Chatefemqemamu
03-01-2004, 20:12
nee absoluut niet!!!
Als je een moeder hebt die niet klaagt is dat echt niet leuk! :D Mijn mama is super grappig als ze klaagt. :hihi:
mocromagic
03-01-2004, 20:14
lieverd, je moeder wil alleen t beste voor haar kinderen!! ze wil de zekerheid dat als zij er niet meer is dat je toch in goede handen bent achtergebleven(t klinkt heel hard, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik ermee bedoel)
ik heb trouwens Alhamdoulah een top moeder :goedzo: ze zegt altijd waar t op staat en doet dat alleen voor onze bestwil!!
je wil niet weten hoe cool mijnmoeder is.. en haar humor is helemaaaal droog... alleen is het soms is het frustrerend
sweet_nadoria
03-01-2004, 20:16
Neeee joh ....
Mijn moeder abslouut niet !!!
Zij wil me maar al te graag bij haar houden ...
Ze kan er niet tegen als mijn vader dan wel eens tegen me zegt, als je later je eigen huis hebt, met je liefhebbende man en je kinders dan onderbreekt zij hem altijd met ze is nog klein, dus vergeet dat maar even ... :p
Mijn vader kan ons abslouut niet loslaten en mijn moeder al helemaal niet ;)
Liefs,
S. Nadoria
salimaforever
03-01-2004, 20:40
Origineel gepost door Mouny
waarom is het al draag je haar op handen en voeten.. doe je lettelrlijk alles voor haar en dan nog.. altijd commentaar/// ik hou zielsveel van mij mama.. maar het enige wat ze vaak zegt is... ben heeeel erg blij met je en alhamdoelilah heb je de weg na Allah gevonden. Maar ik zou het gewoon geweldig vinden als je getrouwd bent en je eigen huissie hebt,, zodat ik mehenja kan zijn!!! Zijn alle moeders zo?
mijn moeder kan soms wel moeilijk doen, maar gaat nooit zeggen liever mij uit het huis wil zoal jij ongeveer schrijft, men moeder kan ni zonder mij!!!! en ik ook niet zonder mijn moeder!!!! :Iluvu: :Iluvu:
i love you mum :Iluvu:
Origineel gepost door sweet_nadoria
Neeee joh ....
Mijn moeder abslouut niet !!!
Zij wil me maar al te graag bij haar houden ...
Ze kan er niet tegen als mijn vader dan wel eens tegen me zegt, als je later je eigen huis hebt, met je liefhebbende man en je kinders dan onderbreekt zij hem altijd met ze is nog klein, dus vergeet dat maar even ... :p
Mijn vader kan ons abslouut niet loslaten en mijn moeder al helemaal niet ;)
Liefs,
Maar dat is het ook... ze is bang dat ze te gehecht raakt aan me. Want als ik het huis uitga is er helemaal niemand meer thuis.. dan is ze helemaal alleen ... daarom zegt ze ook altijd.. khad je op je 16e moeten uithuwelijken.. dan had je nu al dochters geahd die me konden vergezellen.. dus
S. Nadoria
Origineel gepost door salimaforever
mijn moeder kan soms wel moeilijk doen, maar gaat nooit zeggen liever mij uit het huis wil zoal jij ongeveer schrijft, men moeder kan ni zonder mij!!!! en ik ook niet zonder mijn moeder!!!! :Iluvu: :Iluvu:
i love you mum :Iluvu:
meissie niemand kan zonder zn moeder... kben 5maanden verloofd geweest en elke dag huilde ik mezelf in slaap omdat ik wist dat de dagen voorbij tikten tot de dag dat ik afscheid van haar zou moeten nemen... Juist omdat ik weet dat ze helemaal alleen achter zal blijven
sweet_nadoria
03-01-2004, 20:45
Maar dat is het ook... ze is bang dat ze te gehecht raakt aan me. Want als ik het huis uitga is er helemaal niemand meer thuis.. dan is ze helemaal alleen ... daarom zegt ze ook altijd.. khad je op je 16e moeten uithuwelijken.. dan had je nu al dochters geahd die me konden vergezellen.. dus
Wat een lieverds zijn het ook hé ;)
Die moeders ook !!
:blauwkus:
Liefs,
S. Nadoria
Geloof me.. mijn ma is erger :(
Origineel gepost door SaMiax
Geloof me.. mijn ma is erger :(
sbar el hbieba.. mijn moeder en ik zijn ook niet altijd even goede vrienden geweest.. de titel van deze topic doet mss anders denken maar ik zou mijn leven geven voor haar. sinds de dood van mijn papa 10 gel zjin we gewoon heeeel erg na elkaar toe gegroeid.. wat wil jeook als ik sinds die dag langs mijn moeder geslapen heb.. el mouhiem meissie na regen komt zonneschijn.
salimaforever
03-01-2004, 20:58
meissie niemand kan zonder zn moeder... kben 5maanden verloofd geweest en elke dag huilde ik mezelf in slaap omdat ik wist dat de dagen voorbij tikten tot de dag dat ik afscheid van haar zou moeten nemen... Juist omdat ik weet dat ze helemaal alleen achter zal blijven
ooh vind ik erg van je, maar ja je blijft niet heel je leven thuis hé
dus je moeder altijd opzoeken, en jou ma op bezoek bij jou laten komen!!! klaar is salima!!! :zwaai: :zwaai:
sbar el hbieba.. mijn moeder en ik zijn ook niet altijd even goede vrienden geweest.. de titel van deze topic doet mss anders denken maar ik zou mijn leven geven voor haar. sinds de dood van mijn papa 10 gel zjin we gewoon heeeel erg na elkaar toe gegroeid.. wat wil jeook als ik sinds die dag langs mijn moeder geslapen heb.. el mouhiem meissie na regen komt zonneschijn.
Me ma en ik zijn ook niet altijd goeie vriendinnen en de laatste tijd lijkt het ook zo te zijn.. ze kan alleen maar zeuren over dat ik zo gauw mogelijk moet gaan trouwen en weet ik et allemaal.. een xtje zei ze tege me oma : ja ze is nu 20 en moet nu maar een eige huis hebben en mannetje, ookal kunnen ze het niet zo goed met elkaar vinden.. tenminste ik kan zeggen mijn dochter is getrouwt.. wallah deed pijn.. nog steeds :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.