Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Ze Zien De 'Ware Ik' Niet...

Pagina's : [1] 2 3

Cina
24-09-2002, 17:50

Iedereen ziet mij lopen Niemand ziet wat er in mij schuilt Ze zien mijn lippen lachen Maar zien niet dat mijn hart huilt Ze denken dat ze mij kennen Gezellig, lief, open, spontaan Van buiten ben ik de vrolijkheid zelve Van binnen ben ik één grote traan De mensen denken dat ze me zien Maar ze zien mijn 'neppe ik' alleen Ze kunnen mijn binnenste niet zien Maar kijken dwars langs me heen...

Cina
25-09-2002, 16:53
Voor mijn omgeving ben ik het zonnetje Vrolijk, vol humor en goed gebekt Niemand weet echter dat mijn hart Door een schaduw wordt bedekt Niemand bij wie het opkomt dat ik eenzaam zou zijn 'k heb altijd gezelschap, ben nooit alleen Maar diep in mijn hart verlang ik zo Naar een paar armen om mij heen Voor mijn vriendinnen ben ik een bloem Maar niemand ziet dat mijn steel is verdord Ik verlang naar ogen die niet alleen naar me kijken Maar door wie ik ook begrepen word

Cina
25-09-2002, 19:21
Origineel gepost door HoneyHnina Dit heb ik een tijdje geleden ook gevoeld. Dit was voor mij een super verwarrende tijd geweest. Mooi uitgedukt. Thalla 'f' rasek Thanx en ik zal uitkijken ;) Koeskoes, Cina

Uitgeblust
25-09-2002, 22:14
Meestal laat jij me lachen Cina Maar als ik nu jou woorden lees Waar komt dat verdriet vandaan, Waar vandaan komt toch die vrees? Jij die een plekje in mijn hartje heeft Laat mij nu zo vreselijk huilen Weet dat ik er altijd voor je ben Je in mijn lieve armen mag schuilen Nooit hoef jij toch alleen te zijn Bellen mag jij ook altijd doen Geef ik je nu vast als afscheid Een hele dikke ... maar troostende zoen :blauwkus: :Iluvu: Cina

yasmine85
25-09-2002, 23:54

lieve cina weet wel dat je altijd bij mij terecht kan ook als je midden in de nacht belt zal ik je troosten zodat je weer slapen zal iedereen heeft wel eens verdriet in zijn leven daar kan je niet omheen weet wel dat wij om je geven zo veel dat ik zelfs mijn hart aan jou uitleen lieverd, wat je ook doet ga je verdriet niet uit de weg zeg gewoon wat je voelt en misschien als het nodig is met wat uitleg je zal merken dat het helpt en je snel weer de oude cina bent misschien gaat je volgende gedicht dan over die o zo geweldige vent... :) kisses

Cina
27-09-2002, 19:43
Wat een boel vrienden Heb ik op deze site gevonden Vrienden van een zeldame soort Waarvan ik niet wist dat ze bestonden Ik wil jullie zo graag bedanken Voor jullie warmte en medeleven Persoonlijk kan ik jullie niets brengen Het zijn alleen woorden die ik jullie kan geven... Thank you!!! Veel liefs, Cina :)

Uitgeblust
27-09-2002, 20:48
Je geeft me al al jou liefde Ookal is het met een gedicht Vind jij het dan gek, lieve Cina Dat iedereen voor jou zwicht Je hebt het mooiste hartje Dat iemand maar kan wensen Jij bent mijn teddy beertje Behoort niet tot gewone mensen De man die ooit jou hartje wint WEL toestemming krijgt voor jou hand Hij mag mijn koningin dan brengen Elke dag naar dromenland Want dat heb jij verdient Cina Een droomprins van een man Vergeet jij al je woorden hier Zelfs wat jij was van plan Ja ik lees jou woorden trouw Geluk zul jij net als ons ook voelen Voor anderen spreek ik in raadsels Wij drie weten wat we bedoelen :Iluvu: CINA XXXX

Cina
27-09-2002, 23:43
Origineel gepost door Uitgeblust Je geeft me al al jou liefde Ookal is het met een gedicht Vind jij het dan gek, lieve Cina Dat iedereen voor jou zwicht Je hebt het mooiste hartje Dat iemand maar kan wensen Jij bent mijn teddy beertje Behoort niet tot gewone mensen De man die ooit jou hartje wint WEL toestemming krijgt voor jou hand Hij mag mijn koningin dan brengen Elke dag naar dromenland Want dat heb jij verdient Cina Een droomprins van een man Vergeet jij al je woorden hier Zelfs wat jij was van plan Ja ik lees jou woorden trouw Geluk zul jij net als ons ook voelen Voor anderen spreek ik in raadsels Wij drie weten wat we bedoelen :Iluvu: CINA XXXX Wederom een prachtgedicht :) XxX Cina

Uitgeblust
28-09-2002, 00:10
Origineel gepost door Cina Wederom een prachtgedicht :) XxX Cina Uit jou mond ... voor mij een grote eer, dank je XxXx

yasmine85
28-09-2002, 20:20
Origineel gepost door Cina Wat een boel vrienden Heb ik op deze site gevonden Vrienden van een zeldame soort Waarvan ik niet wist dat ze bestonden Ik wil jullie zo graag bedanken Voor jullie warmte en medeleven Persoonlijk kan ik jullie niets brengen Het zijn alleen woorden die ik jullie kan geven... Thank you!!! Veel liefs, Cina :) woorden van jou klinken als sprookjes in mijn oren ook al zeggen we soms niet de juiste woorden maar jij zegt precies de woorden die wij willen horen... meid, je weet dat we altijd voor je klaarstaan al zijn het alleen maar woorden, het doet je goed ook jouw woorden laten me weer leven niemand kan dat zoals jij dat doet... kiss

Cina
28-09-2002, 22:22
Origineel gepost door yasmine85 woorden van jou klinken als sprookjes in mijn oren ook al zeggen we soms niet de juiste woorden maar jij zegt precies de woorden die wij willen horen... meid, je weet dat we altijd voor je klaarstaan al zijn het alleen maar woorden, het doet je goed ook jouw woorden laten me weer leven niemand kan dat zoals jij dat doet... kiss Dank je wel.....:) Waar zouden wij zonder woorden zijn? Zouden alle gevoelens binnen blijven Waar zouden we zijn zonder pen en papier Niets van je af kunnen schrijven? Waar zouden we zijn zonder een plekje Waar je gedachten zich kunnen vestigen Waar zouden we zijn zonder de letters Die onze gevoelens bevestigen? Kusjes! Cina

yasmine85
28-09-2002, 22:36
Origineel gepost door Cina Dank je wel.....:) Waar zouden wij zonder woorden zijn? Zouden alle gevoelens binnen blijven Waar zouden we zijn zonder pen en papier Niets van je af kunnen schrijven? Waar zouden we zijn zonder een plekje Waar je gedachten zich kunnen vestigen Waar zouden we zijn zonder de letters Die onze gevoelens bevestigen? Kusjes! Cina door te schrijven over je gevoel vaag je de pijn een beetje weg mensen begrijpen niet wat ik ermee bedoel vaak vragen ze om uitleg... misschien moeten ze het zelf ook uitproberen maar hoe ze zich ook wenden of keren de pijn blijft wel hangen niemand kan dat lege plekje vervangen... een lege plek in je hart die leeg is, maar toch vol pijn het is alsof de koorts niet zakt waarom kan je nou niet gelukkig zijn?? kiss

Cina
29-09-2002, 20:26
Origineel gepost door yasmine85 door te schrijven over je gevoel vaag je de pijn een beetje weg mensen begrijpen niet wat ik ermee bedoel vaak vragen ze om uitleg... misschien moeten ze het zelf ook uitproberen maar hoe ze zich ook wenden of keren de pijn blijft wel hangen niemand kan dat lege plekje vervangen... een lege plek in je hart die leeg is, maar toch vol pijn het is alsof de koorts niet zakt waarom kan je nou niet gelukkig zijn?? kiss Ik kan met mijn woorden Gevoel overdragen Aan woorden en zinnen Maar het gevoel zal nooit vervagen Ik kan enkel met de letters Mijn emoties delen Maar ik kan niet aan het papier Al mijn gevoel ontlenen Woorden krijgen een lading Van liefde, geluk en pijnen Het gevoel zal lichter worden Maar nooit helemaal verwdijnen

Uitgeblust
01-10-2002, 16:28
Origineel gepost door Cina Ik kan met mijn woorden Gevoel overdragen Aan woorden en zinnen Maar het gevoel zal nooit vervagen Ik kan enkel met de letters Mijn emoties delen Maar ik kan niet aan het papier Al mijn gevoel ontlenen Woorden krijgen een lading Van liefde, geluk en pijnen Het gevoel zal lichter worden Maar nooit helemaal verwdijnen Wel kan een ander gevoel plaatsnemen Alle inmense pijnen je doen vergeten Daar moest ik op dit moment aan denken Maar dat kon jij natuurlijk niet weten Het is mijn namelijk pas overkomen Wist zelf ook niet dat dat bestaat Moet we alleen wel heel geduldig wezen Zoals in zovelen boeken staat Maar als je bereid bent Hem te vertrouwen Je toevlucht zoekt tot DE Heer Komt de mooiste liefde in je hart Ken jij die herinnering aan pijn niet meer :Iluvu:

Cina
04-10-2002, 14:59

Origineel gepost door Uitgeblust Wel kan een ander gevoel plaatsnemen Alle inmense pijnen je doen vergeten Daar moest ik op dit moment aan denken Maar dat kon jij natuurlijk niet weten Het is mijn namelijk pas overkomen Wist zelf ook niet dat dat bestaat Moet we alleen wel heel geduldig wezen Zoals in zovelen boeken staat Maar als je bereid bent Hem te vertrouwen Je toevlucht zoekt tot DE Heer Komt de mooiste liefde in je hart Ken jij die herinnering aan pijn niet meer :Iluvu: Insha Allah :)

Pagina's : [1] 2 3