Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Overstappen in Parijs-Charles de Gaulle ?

nediya
03-06-2008, 20:24

Is overstappen in Parijs te doen ofniet? Heb verhalen gehoord dat het niet allemaal goed is geregeld. Zoals baggage die niet mee gaat met goede vliegtuig, en qua terminals etc.? Nou ben benieuwd of iemand dat heeft gedaan, overstappen in Parijs? ;) :)

princess3
03-06-2008, 20:30
Hmm heb t zelf nooit gedaan, maar Charles de Gaulles is opzich een goed vliegveld en tja problemen met bagage enzo kun je overal hebben...

nediya
03-06-2008, 20:42
Hmm heb t zelf nooit gedaan, maar Charles de Gaulles is opzich een goed vliegveld en tja problemen met bagage enzo kun je overal hebben... Ja klopt, alleen heb ik gehoord dat het daar best vaak gebeurt. dus jah ik weet niet..

princess3
03-06-2008, 20:48
Ja klopt, alleen heb ik gehoord dat het daar best vaak gebeurt. dus jah ik weet niet.. Neuh denk dat dat onzin is eigenlijk. Maar is natuurlijk altijd goed opletten als je moet overstappen.

SebtaHilwa
03-06-2008, 21:02

ja ik ben daar geweest 2 jaar geleden het is een mooi vliegveld alleen af en toe veel lopen naar de andere gates stel dat je genoeg overstap tijd hebt dan is het wel te doen maar als je een korte tijd hebt dan moet je ff goed uitzoeken dat van die koffers hoef je geen zorgen te maken,de mijne kwamen toen bij eindbestemming als eerste aan je levert ze dus alleen in schiphol in en in frankrijk hoef je dus niet op je koffers te wachten de grondpersoneel vervoeren ze naar de andere vliegtuig

nediya
03-06-2008, 21:45
ja ik ben daar geweest 2 jaar geleden het is een mooi vliegveld alleen af en toe veel lopen naar de andere gates stel dat je genoeg overstap tijd hebt dan is het wel te doen maar als je een korte tijd hebt dan moet je ff goed uitzoeken dat van die koffers hoef je geen zorgen te maken,de mijne kwamen toen bij eindbestemming als eerste aan je levert ze dus alleen in schiphol in en in frankrijk hoef je dus niet op je koffers te wachten de grondpersoneel vervoeren ze naar de andere vliegtuig Ok thanks meid!,;) dus je heb wel genoeg overstaptijd nodig omdat het best groot is. Oke het moet te doen zijn . :nijn:

DMBC
04-06-2008, 09:48
Heb het vorig jaar gedaan. Het is idd even zoeken. Voor de rest niets mis mee! Mijn ouders hebben wel een tasje verloren. Deze hebben we de volgende in Casablanca opgehaald, met 400 dirham vergoeding. Netjes toch?

nediya
04-06-2008, 11:54
Heb het vorig jaar gedaan. Het is idd even zoeken. Voor de rest niets mis mee! Mijn ouders hebben wel een tasje verloren. Deze hebben we de volgende in Casablanca opgehaald, met 400 dirham vergoeding. Netjes toch? Ooh oke, jullie hebben meteen de volgende dag de tas gekregen, inderdaad netjes. Als zo iets gebeurt he, neem je dan meteen contact op met bijv. KLM (als je daar mee vliegt ) ? Die zoeken dan je bagage weer voor je op toch..

DMBC
04-06-2008, 12:36
Ja dat hebben we gedaan. KLM bellen/contacteren dus. Maar ook in de luchthaven. Als je aankomt, en komt erachter dat je spullen kwijt zijn, moet je het gelijk doorgeven. Ze noteren je adresgegevens en bellen ze z.s.m.

SebtaHilwa
04-06-2008, 21:20
1 keer nooit meer. Heen weg, uitstappen op platform, met bus naar douane gebouw, vervolgens hele end lopen in een bus stappen instappen in andere vliegtuig dat klaar stond op platform. (als je de groep mist of je bent alleen is het even zoeken waar je moet zijn, niet geschikt als je jonge kinderen bij je hebt die niet vast gebonden zitten, want die raak je kwijt). Bagage ging wel mee. Terug weg idem dito, echter vlucht naar Nederland moesten we een paar uur lang op wachten en je mag binnen niet roken. Als je wilt overstappen, denk dan aan Madrid, perfecte aansluitingen. (heen als terug) dit heb ik dus echt niet meegemaakt,alles verliep goed alhamdoelah weet je ik hoor zo vaak verhalen over dat overstappen of het nou in madrid,barcelona of frankrijk is HET BESTE is toch om in 1 vliegtuig te zitten en dan direkt naar marokko,want dat overstappen doe je ook niet voor je plezier.maar als je goed informeert en als het goed is zijn er meedere mensen in de vliegtuig die ook zo'n overstap hebben.moet er haast niks mis mee zijn insAllah klm levert gewoon perfecte service vindt ik..beter dan dat iberia of zo dus niet bang zijn en gewoon doen.