Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden met een Niet-Marokkaanse vriend!
Eigenlijk moeten er een instantie komen van jonge Marokkaanse mannen die gelijk ingrijpen als een Marokkaans meisje met een Hollander heeft. (Ik heb het niet over Nederlanders die echt bekeerd zijn). Ze moeten dan een hartig woordje met de Nederlander gaan voeren en hem voorstellen dat hij het binnen 2 weken uit moet maken of er zullen gepaste middelen gebruikt worden om de relatie toch te verbreken. Ik denk dat deze methode zn vruchten zal afwerpen om die vieze smegmavoorhuidslurfjes van Marokkaanse vrouwen af te slaan..
Samara77
03-01-2004, 18:30
hahahhahaaaaaaa......
en die instantie moet zeker ook gesubsideerd worden door de overheid? :giechel:
Mijn broers doen dat al jaren..
misSanae
03-01-2004, 18:39
wat heeft dat voor nut, iedereen moet op zichzelf passen, ook al schrikt haar broer 1 af dan gaat ze naar de volgende. Met zo iemand moet gewoon goed gepraat worden en vertellen dat het verkeerd is waar ze mee bezig zijn. En dit geld trouwens niet alleen voor de meiden, want ik ken jongens genoeg die hetzelfde doen, hoe wil je dat dan gaan oplossen??
Samara77
03-01-2004, 18:40
Origineel gepost door Powermocro
Niet door de overheid, maar Marokkanen moeten met collectebussen langs Marokkanen gaan die het eens zijn met dit initiatief. We noemen het: HEB WAT OVER VOOR JE ZUSTERS!
dan lijkt het wel alsof je voor die zusters aan het bedelen bent omdat ze niet voor zichzelf kunnen zorgen ofzo iets
alhoceima_boy15
03-01-2004, 19:20
Origineel gepost door misSanae
wat heeft dat voor nut, iedereen moet op zichzelf passen, ook al schrikt haar broer 1 af dan gaat ze naar de volgende. Met zo iemand moet gewoon goed gepraat worden en vertellen dat het verkeerd is waar ze mee bezig zijn. En dit geld trouwens niet alleen voor de meiden, want ik ken jongens genoeg die hetzelfde doen, hoe wil je dat dan gaan oplossen?? ligt eraan hoe die broer haar aanpakt als ze met een kaaskop heeft.
Lady_moi
03-01-2004, 19:22
Ze weten zelf wel waarmee ze bezig zijn :jammer:
Chatefemqemamu
03-01-2004, 19:23
Origineel gepost door Powermocro
Eigenlijk moeten er een instantie komen van jonge Marokkaanse mannen die gelijk ingrijpen als een Marokkaans meisje met een Hollander heeft. (Ik heb het niet over Nederlanders die echt bekeerd zijn). Ze moeten dan een hartig woordje met de Nederlander gaan voeren en hem voorstellen dat hij het binnen 2 weken uit moet maken of er zullen gepaste middelen gebruikt worden om de relatie toch te verbreken. Ik denk dat deze methode zn vruchten zal afwerpen om die vieze smegmavoorhuidslurfjes van Marokkaanse vrouwen af te slaan.
gelukkig is er al een bestaande instantie voor mensen zoals jij waaraan de naam van Pieter Baan is verbonden :)
Miss_Honey
03-01-2004, 19:25
Origineel gepost door Chatefemqemamu
gelukkig is er al een bestaande instantie voor mensen zoals jij waaraan de naam van Pieter Baan is verbonden :)
Ik dacht precies hetzelfde...:goedzo:
NoordenWind
04-01-2004, 22:36
@Powermocro
1. Ik geloof niet dat jij een vrouw bent.
2. Ik geloof ook niet dat jij een Marokkaan bent.
3. Volgens mij zit je de boel te stangen.
Als de bovenstaande regels je niet passen, raad ik je sterk aan Nederland te verlaten of je eens na te laten kijken.
NoordenWind
04-01-2004, 22:38
Origineel gepost door Mouny
Mijn broers doen dat al jaren..
rot voor je.
powermocro is een denk ik een gozer!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.