Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 1% van de arabieren gebruikt internet

LZN
03-01-2004, 18:15

slechts maar één procent van de inwoners van de arabische landen gebruiken internet, volgens statistieken gedaan in 2001 ondanks het aantal inwoners (170 miljoen of wel 5% van het totaal aantal mensen van de hele wereld!!) dit super lage percentage heeft voornamelijk te maken met de economische situatie in de arabische landen. ook omdat de meeste communicatienetwerken niet modern zijn en in bezit zijn van de overheden. 30 uur interneten in syrie kosten ong. 47 dollar, in saudie 41 en in egypte 10 dollar. ook heeft te maken met het geringe aanbod op internet in het arabisch. maar het percentage is niet even klein in alle arabische landen, in imarat is het 29.9% in Bahrayn 18.17% en in irak 0.08% en daarvoor Soudan met 0.10% , in saudie is het 2.68 % ondanks de relatieve 'welvaart'. marokko zit in de 11e plaats en dan egypte, algerije.... bron http://www.islammemo.cc/news/one_news.asp?IDNews=21637 best 'schandalig' vind ik..!.

AlHoceima_Leila
03-01-2004, 18:17
Origineel gepost door youssef85 best 'schandalig' vind ik..! Hoezo schandalig ? ik snap het niet echt

Norah
03-01-2004, 18:19
Origineel gepost door AlHoceima_Leila Hoezo schandalig ? ik snap het niet echt Me neither! De reden staat er toch ook bij vermeld het aanbod in Arabisch is op dit moment nog weinig, maar over een aantal jaren zal dat ongetwijfeld ook helemaal anders zijn. Ze komen nu eenmaal iets langzamer op gang dan de rest van de wereld.

AlHoceima_Leila
03-01-2004, 18:21
Origineel gepost door Norah Me neither! De reden staat er toch ook bij vermeld het aanbod in Arabisch is op dit moment nog weinig, maar over een aantal jaren zal dat ongetwijfeld ook helemaal anders zijn. Ze komen nu eenmaal iets langzamer op gang dan de rest van de wereld. Jah dT d8 ik ook al

Norah
03-01-2004, 18:53

Origineel gepost door AlHoceima_Leila Jah dT d8 ik ook al We zijn het wel erg eens met elkaar vandaag he.... :D :zwaai: :zwaai:

roebla
03-01-2004, 22:08
ahahah goddeloos By the way toch een markt om ff aan te boren als je goed Arabisch spreekt !

AlHoceima_Leila
03-01-2004, 22:16
Origineel gepost door Norah We zijn het wel erg eens met elkaar vandaag he.... :D :zwaai: :zwaai: hahahah die ged8e had ik ook al ! leuk toch :D :zwaai:

alhoceima_boy15
03-01-2004, 23:00
Origineel gepost door Feanor Nou ik zie die cafe's in Marokko vol mensen zijn gek op het internet daar ja ik zie ze ook, maar het kan zijn dat het jongeren zijn die op vakantie zijn gegaan naar marokko :)