Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : afvallen!!!!

indianagirl
03-06-2008, 16:55

Beste zusters,, Ik heb mezelf eindelijk voorgenomen om te gaan afvallen,, want ik zag dat me dijen begonnen te groeien,, ghair inshallaah Dus ben ik afgelopen Zondag 1 juni 2008 begonnen met een planning te maken waar ik me echt dit keer wel mee bezig ga houden inshallaah De dieetplanning: 3 x per week 2.5 uurtje sporten(vooral de buikoefeningen) 4 flesjes water per dag!!!!! Ochtend: - 1 sneetje bruin brood met een plakje kaas - 1 flesje water - jus d'orange of appelsap Middag: - 1 sneetje bruin brood met plakje kaas - 1 flesje water - 1 appel of banaan Avondeten: - groenten - aardappelen - vlees of - rijst met nasi - 1 flesje water Avond na 8 uur:(verder niks eten behalve dit): - 1 flesje water - 1 appel Ik hoop dat het inshallaah gaat werken!!!!

Lia__15
03-06-2008, 16:57
Succes meid! Hoeveel weeg je en hoeveel wil je afvallen:D:)

marocprinc6je
03-06-2008, 17:02
Suc6 sGat, het gaat je lukken! xx marocprinc6je:kus:

indianagirl
03-06-2008, 17:04
Succes meid! Hoeveel weeg je en hoeveel wil je afvallen:D:) djazakoe allahoe ghairan,, ik weeg 73 kilo en wil 8 kilo deraf inshallaah

indianagirl
03-06-2008, 17:05

Suc6 sGat, het gaat je lukken! xx marocprinc6je:kus: Dankjewel meid,, inshallaah moge allah swt je leiden inshallah

Lia__15
03-06-2008, 17:06
djazakoe allahoe ghairan,, ik weeg 73 kilo en wil 8 kilo deraf inshallaah Mashallah lengte:D.. maar ik denk toch dat je te weinig eet.. Probeer wat meer boterhammen of een beschuitje/knackerbrod/soep end bij te eten:goedzo:.. ook het avondeten varieren helpt:goedzo:! Waar zijn jouw tussendoorrtjes:hadj:.. dat is het belangrijkste meid.. (ontbijtkoek/soep/fruit/biscuitje end)

Strakkerlichaam
03-06-2008, 17:08
Hey lieverd, je gaat de goede kant op, ga zo door en je kunt het meid!

indianagirl
03-06-2008, 17:18
Mashallah lengte:D.. maar ik denk toch dat je te weinig eet.. Probeer wat meer boterhammen of een beschuitje/knackerbrod/soep end bij te eten:goedzo:.. ook het avondeten varieren helpt:goedzo:! Waar zijn jouw tussendoorrtjes:hadj:.. dat is het belangrijkste meid.. (ontbijtkoek/soep/fruit/biscuitje end) \ dankjewel voor de tips,, ik zal het proberen inshallah