Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : depri

missholland
03-01-2004, 16:45

:rolleyes: wie heeft ook weleens van die momenten dat je heel gevoelig en dat je omalles huilt . ik heb dat heel vaak dat ik mijzelf haat dat ik mij heel alleen voel ondanks dat ik gelukkig getrouwd ben . ik heb ook geen zelftrouwen ik denk weeens dat het doormijn jeugd komt mijn ouders hadden heel weinig aandacht voormij omdat we ook een groot gezin hadden 7 kinderen en mijn ouders hadden ook best wel veel ruzie . ik wil mijn kinderen nooit zo opvoeden ik zal altijd hoe fantastishe ze zijn en veel voor hun zijn en altijd naar hun verhalen luisteren. groetjes

MoEtJe_MoEtJe
03-01-2004, 22:49
Iemand die er op zijn vijftigste dezelfde ideeën op nahoudt als op zijn twintigste heeft dertig jaar van zijn leven verspild wat wil je nou zeggen. meisje ( dat jij een super lief moeder bent met problemen ( ga eens naar palistina) weeeees blij met wat je hebt!!!

missholland
04-01-2004, 17:19
jullie mannen zijn allemaal het zelfde wie zegt dat ik niet blij ben met wat ik heb . ik zeg wat ik voel of mag dat niet . maarja jullie mannen hebben het niet zo moeilijk als vrouwen.

lella_najlae
04-01-2004, 20:55
daar heb je wel gelijk in ik ben nog jong en ik krijg wel de aandacht die ik nodig heb maar ik ben op school helamaal mijzelf niet ik praat niet want ik ben bang dat ik iets verkeerds zeg geloof ik x lella najlae

Beni_Bouyachie17
07-01-2004, 22:23

Ja precies sbar is idd een schone zaak... Weet je miss holland ik denk zelf dat het el wes wes is , ik heb daar zelf heel lang last van gehad, en mijn ma ook ... ik zal vragen wat ze dr aan heeft gedaan volgens mij moet je soerat el jessin regelmatig zeggen maar ik zal het echt voor je navragen.. Suc6 meid,

maghrebgirl20
12-01-2004, 01:42
ik ken het sterkte

moeder4
12-01-2004, 07:32
toch zou ik zeggen praten ja je moet je kunnen uiten en het niet opkroppen je moet kijken bij wie je terecht kan en die jou ook serieus neemt ik heb ook een moeilijke jeugd gehad ik heb mijn moeder op heel jonge leeftijd verloren nou ik moet je zeggen dat is pas moeilijk ik zit er nu nog mee ik zou zeggen je moet er nu aan werken voordat je kinderen krijgt anders is het dubbel zo moeilijk want dan voel je je schuldig tegenover je kinderen echt meid je moet je echt uiten en al je frustratie uithuilen en uitpraten want nu huil je wel maar je weet niet precies waarom en daar moet je proberen achter te komen ik hoop dat je mijn raad opvolgt ik wens je veel sterkte groetjes moeder4

sweet_nadoria
12-01-2004, 11:13
Als ik achterover lig op mijn bed en dan terugdenk aan alle mooie momenten in mijn leven dan ben ik echt gevoelig en begin dan spontaan te huilen. Waar ik helemaal om moet huilen is als ik ruzie heb met mijn vriend en terugdenk aan hoe erg ik hem mis. Die mooie relaxte tijden die we hadden in de zomer. Wallah dat is echt pijnlijk. Soms is het zo erg dat ik niet eens in de gaten heb dat ik de hele nacht heb zitten huilen en als ik dan op mijn wekker kijk is het al 6.55 .... Tijd om op te staan !! Gelukkig heb ik dan een beste vriendin en een zusje waar ik dit allemaal aan kwijt kan en dat helpt echt !!! Liefs, S. Nadoria