Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een verliefd meisje, die hijab draagt!!!!!!

Pagina's : [1] 2

salouatje_13
03-01-2004, 16:01

salaam oualikoem broeders en zusters ik zit met een klein probleem, ik draag sinds kort hijab en ben heel trots en insha allah hou ik het ook vol maar voordat ik hijab droeg was ik een een losgeslagen beest om het ff zo te noemen. want ik ging veeel met jongens om en had echt bijna alleen maar jongens o me msn lijst , ik heb ze gelukig allemaal verwijderd allleen maar 1 jongen niet want ik kon goed met hem praten en het is echt een hele goeie moslim iemand hij praat veel over de islam en had ook veel kennis dus ik d8 ik ga hem niet verwijden want mischien heb ik wel een vraag over de islam en dan kan ik bij hem het antwoord vinden, nou okay ik had hem dus verteld dat ik hijab draag en hij was echt heel trots op me en heel blij. en dagen gingen voorbij we praatte veel over alles en nog wat. en ik werd toen verliefd op hem , en dat vond ik echt erg want ik wou niets meer met jongens te maken hebben en alleen maar op de islam richten maar ik kon er niet meer tegen dus ik heb het hem verteld. en wat bleek nou hij was ook al een tijdje verliefd op me en hij zei nu ik weet dat je me ook leuk vind wil ik je niet meer los laten ik zei van nee het kan niet en ik wil niets met je beginnen nou ok , hij accepeerde mijn antwoord en later wou hij dat ik me foto maar ik zei neej want ik draag daar geen hijab ik laat hem wel heel ff zien maar ik ga hem niet naar je sturen. en dat accepeerde hij ook. maar ik ben zo bang dat hij later verder gaat kijken. want eiegnlijk wil ik hem ook als me man wnat hij is lief, en denkt veel aan de islam. maar ben zo bang dat hij me niet wilt omdat ik niets vanmelf aan hem wil geven. weten jullie mischien wat ik kan doen en plz alleen maar sirieuze reacties groetjes amina ahsous

saidaoujdia
03-01-2004, 16:10
JE BENT 15!!!!!!!! ewa ja meid je weet tog dat je op msn zo'n avatar heb? maak een mooie foto met webcam met hoofddoek en doe hem even op. Zo ziet hij je zonder je foto te ontvangen. snappie? :zwaai:

salouatje_13
03-01-2004, 16:25
hahahaha shokran zuster maar ja eert moet ik een nieuwe fototoestel kopen.!!!!!!!

ChOcOtOfFfF
03-01-2004, 17:49
Ik snap het ff niet: je zegt dat hij een goede moslim is, maar je bent bang dat hij verder kijkt als je hem iets niet geeft :confused: Meid het is maar internet hoor, wie zegt dat hij is wie hij is. Misschien zegt hij dat wel om jou in te palmen maar is hij een player ofzo Wa Allahu A`lem. Laat je ook niet verleiden door shaytan zodat de chats de verkeerde kant op gaan. Je bent zeg je zelf Alhamdoulilah veranderd en het zou jammer zijn als dat zou afglijden dmv een jongen van de chat. Je draagt een hijab om je schoonheid te bedekken dus laat nooit een foto van jezelf zien zonder hijab. Als je jezelf 1 keer laat zien, kun je dat ook 2 keer doen of 3 keer. Zo werkt dat natuurlijk niet dan is het hele doel van El Hijab weg. groetjes Sou :zwaai:

salouatje_13
03-01-2004, 21:34

salama oualikoem zuster, neje sgat zo is hij niet want voordat ik hijab droeg vertelde we elkaar alles(nu nog steds) en hij had al een keer een vriendin en toen zie hij van ik een een hele liever meisje ontmoet en hij begon over haar te vertellen en je mertke het ook aan hem dat hij het niet is, want we kennen elkaar heeel lang begrijp je , dus ik weer hoe hij in elkaar zit. (gelukig)

Amal112
03-01-2004, 22:21
maar het blijft chat...en mensen kunnen liegen en acteren. Laat je niet inpalmen door lieve woordjes en loze beloftes...je hebt de eerste stap gezet...je hebt je hijab op...iwa hou je dan ook niet bezig met jongens etc

salouatje_13
03-01-2004, 23:05
lieve mensen, geloof me ik weet wat je bedoelt, zoals ik al zei ik ging vroeger veel met jongens om , dus ik weet hoe de meeste jongens zijn echt waar, ik ben ook niet op zijn lieve woordjes gevallen nee maar gewoon hoe hij is ik ken hem heel lang en ik weet wat gewoon hij geen player is want anders had ik he allang al door maar hij heeft nooit ook toen we elkaar nog niet leuk vonden gezegd van ja meisjes kan je makkelijk gebruiken en al die dingen, hij heeft alltijd respect voor meisjes en hij heeft een klasgenoot die is een goeie vriendin van me geworden en ze heeft me ook gezegd dat hij veel voor me voelt , en ze zei hij praat vaak over mij positieve dingen. dan zou een player tog nooit doen. en geloof me ook al weet ik dat hij geen player is ik ben alltijd voorzichtig ik heb nooit iets liefs teruggezegd als hij iets liefs zei echt nooit. en dat ben ik ook niet van plan. maar goed mensen ik ga nu thallan

alhoceima_boy15
03-01-2004, 23:57
Origineel gepost door salouatje_13 hahahaha shokran zuster maar ja eert moet ik een nieuwe fototoestel kopen.!!!!!!! dat moet je er zoiezo voor over hebben ;)

salouatje_13
04-01-2004, 13:12
hahaha ja dat weet ik , ik denk ook dat ik dat ga doen shokran broeder

Hbiebtie
04-01-2004, 14:57
ik snap het hele verhaal niet,het is allemaal zo vaag,en zoals iemand al eerder zei het is maar msn en daar ga je heus je toekomstige man niet uithalen,sorry hoor maar ik vind het de grootste onzin en waarom zou een meisje met een hoofddoek niet verliefd mogen zijn???

IBTISSAM3
04-01-2004, 17:01
nou meid ik zou hem geen foto sturen want je weet maar nooit je kan mannen nooit vertrouwen al ben je verliefd kijk het eerst aan hoe lang hij het volhoud en dan weet je het zeker veel sterkte en blijf stevig in je schoenen staan

Salamat7
04-01-2004, 18:09
Origineel gepost door salouatje_13 salaam oualikoem broeders en zusters ik zit met een klein probleem, ik draag sinds kort hijab en ben heel trots en insha allah hou ik het ook vol maar voordat ik hijab droeg was ik een een losgeslagen beest om het ff zo te noemen. want ik ging veeel met jongens om en had echt bijna alleen maar jongens o me msn lijst , ik heb ze gelukig allemaal verwijderd allleen maar 1 jongen niet want ik kon goed met hem praten en het is echt een hele goeie moslim iemand hij praat veel over de islam en had ook veel kennis dus ik d8 ik ga hem niet verwijden want mischien heb ik wel een vraag over de islam en dan kan ik bij hem het antwoord vinden, nou okay ik had hem dus verteld dat ik hijab draag en hij was echt heel trots op me en heel blij. en dagen gingen voorbij we praatte veel over alles en nog wat. en ik werd toen verliefd op hem , en dat vond ik echt erg want ik wou niets meer met jongens te maken hebben en alleen maar op de islam richten maar ik kon er niet meer tegen dus ik heb het hem verteld. en wat bleek nou hij was ook al een tijdje verliefd op me en hij zei nu ik weet dat je me ook leuk vind wil ik je niet meer los laten ik zei van nee het kan niet en ik wil niets met je beginnen nou ok , hij accepeerde mijn antwoord en later wou hij dat ik me foto maar ik zei neej want ik draag daar geen hijab ik laat hem wel heel ff zien maar ik ga hem niet naar je sturen. en dat accepeerde hij ook. maar ik ben zo bang dat hij later verder gaat kijken. want eiegnlijk wil ik hem ook als me man wnat hij is lief, en denkt veel aan de islam. maar ben zo bang dat hij me niet wilt omdat ik niets vanmelf aan hem wil geven. weten jullie mischien wat ik kan doen en plz alleen maar sirieuze reacties groetjes amina ahsous Assalaam ou 3alaikoum, Zuster, dat je alleen maar foto's hebt zonder hijaab is niet het probleem! Alleen al het opsturen van jouw foto (MET OF ZONDER hijaab) is haram!! Stuur hem dus niets, dat hij jou zoiets vraagt getuigt al van onraad. Je stelt jezelf véél te afhankelijk op. Je zegt dat je bang bent dat hij je niet meer 'wilt', omdat jij niets van jezelf naar hem wilt versturen. Als hij zo'n goede moslim is zoals jij hem doet voorkomen, zou hij jou die vraag nooit gesteld hebben. Laat hem jou dus niet beledigen en imponeren, hij zou (als hij echt in jou geinteresseerd is) moeten weten welke stappen hij moet nemen om de geldige weg te bewandelen. Je hebt al een stap gezet door het aannemen van de hijaab. Insha Allah zal Allah (swt) jou leiding geven op weg naar de waarheid. Assalaam ou 3alaikoum wa r.t.w.b. :zwaai:

salouatje_13
04-01-2004, 20:32
shokran zusters , je hebt gelijk ik ga geen foto sturen bedankt voor jullie tip. ik ga denk ik ook wat afstand houden, niet dat we zo close waren ofso maar ik heb veel aan jullie tips gehad, als er nog meer zijn laat het me weten. shokran zusters en broeders.

salouatje_13
04-01-2004, 21:06
lieve zuster , je hebt gelijk maar weet wat het is ik ben een mens en geloof me meestal als we met elkaar praten gaat het over de islam, door hem heb ik nu meer kennis over de islam , en ik weet wat ik moet doen nu , ik ga hem gewoon duidelijk maken dat er niets kan komen tussen ons en als we met elkaar gaan praten dat we dan over de islam gaan praten zoals vroeger. shokran zuster ben je heel dankbaar en ook al die ander zusters en broeders ik hoop dat er meer tips binnen komenvoor me. na3a salama en bedankt allemaal.

zomerbriesje
05-01-2004, 13:20

As selamaleikom wr wb. lieve beste meid. Je bent 15 jaar. En het is niet erg om verliefd te worden op iemand, dat is menselijk. Maar ben je niet nog een beetje te jong voor een huwlijk en een relatie. Meid hou je bezig met school en de islam. Maar goed. zomerbriesje

Pagina's : [1] 2