Bekijk originele versie : Abonnement?
princess3
03-06-2008, 12:15
Ik wil dus graag een abbo nemen voor mn mobiel.. maar welke moet k nemen..? Ik d8 aan T-Mobile maar is die wel goed?
En heb ook zoiets gehoord dat je alleen abbo kunt nemen voor sim en dan dus geen mobiel erbij krijgt.. Is dit voordeliger!?
Princess3,
princess3
03-06-2008, 12:48
Ja thnx!:D
Up!!:D
Ummu-Shaheedah
03-06-2008, 14:05
Ik wil dus graag een abbo nemen voor mn mobiel.. maar welke moet k nemen..? Ik d8 aan T-Mobile maar is die wel goed?
En heb ook zoiets gehoord dat je alleen abbo kunt nemen voor sim en dan dus geen mobiel erbij krijgt.. Is dit voordeliger!?
Princess3,
Asalaam aleikoem warachmatoe Allaahi wabarakatoe sis,
Ik heb alleen maar problemen gehad, twee jaar lang, met T-Mobile. Ik kreeg iedere keer facturen die niet klopte. Heb in al die tijd slechts twee facturen gehad die wél klopte en de rest was onzin wat erop stond. Betaalde elke maand veel te veel aan ze. Als ik ze belde om te vragen hoe of wat hingen ze een vaag verhaal op. Me contract laten ontbinden kon ook al niet meer, dus zat er toch echt twee jaar aan vast. Moet nu nog een maandje met ze en dan is het klaar Insha'Allaah. Ik heb hele goede ervaringen gehad met HI, alles gaat uit één bundel en dat vind ik persoonlijk fijner. Je kan ook altijd een smsje sturen om te kijken wat je beltegoed is, je krijg dan gelijk een smsje terug waarin staat hoeveel je nog over hebt (en tot wanneer als ik me goed herinner, maar dit weet ik niet zeker).
En betreft het nemen van een sim-only, ik weet niet of dat voordeliger is. Misschien weet iemand anders daar meer over.
Fi Amaanillaah,
Wa aleikoem salaam warachmatoe Allaahi wabarakatoe,
Vodafone moet je nooit nemen,hun klantenservice is 3x niks,en je bent altijd buiten je bundel ook al breek je het simkaartje en bel je niet,fucking oplichters
hassans85
03-06-2008, 15:48
t mobile is kei goed als je je eigen aan de bel bundel houdt bel je meer minutten dan je bundel dan pas wordt her duurder vodafone is inderdaad een slechte provider een sim onley abbo is altijd goedkoper dan de normale abbo's op de volgende sites kun je een normale of een sim only abbo bestellen verder
www.gsm.nl
www.gsmweb.nl
www.belnu.nl
princess3
03-06-2008, 16:05
@ [OumShaheedah]:
Thnx voor je reactie! Maar hoezo te veel betaald als ik vragen mag..? Als je je aan de belminuten houdt is het bedrag toch elke maand hetzelfde..? Jammer dat ze je teveel hebben laten betalen, en Insha'Allah ben je er gelukkig bijna vanaf:D
Maar HI is van KPN toch.. of heb ik t fout..? Want ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met KPN dus die neem ik liever niet:hihi:
@ Maysam: Vodafone is niks dus :hihi:
@ hassans85: Ok, geen Vodafone dus:hihi: . Maar ik wil eigenlijk ook een nieuwe mobiel.. dus dan zou een abbo mét mobiel handiger zijn. Maar als SimOnly goedkoper is neem ik dat!:hihi: Thnx voor de sites!! Zal gelijk ff een kijkje nemen!:hihi:
(Btw, SimOnly.. hoelang zit je ongeveer aan zo'n abbo vast..?):eek:
Abonnement is lekker, rekening is huilen, betalen is flauwvallen...
princess3
03-06-2008, 16:24
Abonnement is lekker, rekening is huilen, betalen is flauwvallen...
:hihi:
princess3
03-06-2008, 16:28
Maar kijk, als ik dan zoiets zie:
Bedrag per maand € 6.00
Contractduur 1 jaar
Aansluitkosten € 0.00
Tegoed 150 min
Dan denk ik kan toch niet waar zijn zo goedkoop, ze flashen me dan zeker:hihi:
princess3
03-06-2008, 16:29
Oja er staat ook nog dit onder:
Overzicht van gebruikskosten
Bellen naar vast (piek) buiten de bundel € 0.25 p/min
Bellen naar vast (dal) buiten de bundel € 0.25 p/min
Bellen naar mobiel (piek) buiten de bundel € 0.25 p/min
Bellen naar mobiel (dal) buiten de bundel € 0.25 p/min
SMS per bericht buiten de bundel € 0.25
Wat bedoelen ze hiermee:confused:
hassans85
03-06-2008, 16:55
Oja er staat ook nog dit onder:
Overzicht van gebruikskosten
SMS per bericht buiten de bundel € 0.25
Wat bedoelen ze hiermee:confused:
deze bedragen gelden als je je belminuten op hebt gemaakt
en dit betaal je per sms die je verstuurt ook binnen je bundel
SMS per bericht buiten de bundel € 0.25[/I]
princess3
03-06-2008, 17:10
deze bedragen gelden als je je belminuten op hebt gemaakt
en dit betaal je per sms die je verstuurt ook binnen je bundel
SMS per bericht buiten de bundel € 0.25[/I]
Dus als je zo'n bundel hebt moet je alsnog 0.25 betalen per smsje? Dat is best veel:jammer: Ik d8 dat je gewoon een vast bedrag betaald en er dan een vast aantal belminuten voor kreeg en een vast aantal smsjes...
hassans85
03-06-2008, 17:23
Dus als je zo'n bundel hebt moet je alsnog 0.25 betalen per smsje? Dat is best veel:jammer: Ik d8 dat je gewoon een vast bedrag betaald en er dan een vast aantal belminuten voor kreeg en een vast aantal smsjes...
je hebt wel sim only abbo's met gratis smsen kijk op deze site
daar staat jou abbo van 150min met gratis 100 smsjes per maand voor de zelfde prijs 6 euro
http://www.simstunts.nl/sim-only/t-mobile-relax/tid16/index.html
princess3
03-06-2008, 17:27
je hebt wel sim only abbo's met gratis smsen kijk op deze site
daar staat jou abbo van 150min met gratis 100 smsjes per maand voor de zelfde prijs 6 euro
http://www.simstunts.nl/sim-only/t-mobile-relax/tid16/index.html
Hmmm thnQ! Maar daar staat weer dat het geldig is tot 30 juni.. dat is bijna..
Sry ik ben lastig hè:hihi:
hassans85
03-06-2008, 17:33
Hmmm thnQ! Maar daar staat weer dat het geldig is tot 30 juni.. dat is bijna..
Sry ik ben lastig hè:hihi:
je bedoelt dat de actie tot 30juni geldig is wil je dan na 30 juni een abbo nemen dat kan gewoon gsm sites in de gaten houden tot ze een actie hebben met gratis smsen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.