Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik zoek een islamitische "dj"

Pagina's : [1] 2

oem_ismael
03-01-2004, 12:07

Salaam aleykoem rachmatoellah wabarakatoe iedereen ik wist geen andere benaming voor wat ik zocht ..ik zoek een vrouw die op een bruiloft anasiet C.D kan draaien en er ook een leuke stemming ik kan brengen. ik wil wel dat ze haar eigen aperatuur heeft ik hoop dat er zo iemand is of dat iemand dit kent..ik heb het ooit mee gemaakt op een bruiloft en het was echt macha Allah..aangezien muziek haram is en ik toch een leuke sfeer wil lijkt me dit ideaal insha Allah kan iemand me helpen walikom salaam rachmatoellah wabarakatoe

Beni_Bouyachie17
03-01-2004, 12:34
ejj check islam en ik , ik geloof dat daar een topic was geopend over 2 vrouwelijke dj s die alleen anasheed draaiden... Zoek trouwens ook hier , ik geloof dat ze hier ook iets hadden geopend onder anasheed djs ofzo .. Suc6 meid,

oem_ismael
03-01-2004, 12:42
barke loufieq oegtie

ladyoumaima
03-01-2004, 21:16
hebbenn ze dat ook in Marokko tanger wantr daaar wil ik trouwen dat zou wel leuk zijn zo'n anasheed dj dus mensen als jullie er een kennen laat het WETEN

oem_ismael
04-01-2004, 19:55

iemand anders nog die iemand kent inscha Allah??

1_L_1_A_2_2
05-01-2004, 16:38
Ik heb helaas geen tip maar wat ik wel wil doen is m'n respect uitspreken voor iemand (Oem_Ismael) die liever anasheed op z'n bruiloft heeft dan "ga3 ga3 ya zoubida" of "youm wara youm". Masha'Allah, insha'Allah is het een bruiloft zonder fitna (patserigheid e.d.) en natuurlijk een gezegend huwelijk. Amien

oem_ismael
05-01-2004, 22:33
bedankt broeder Alhemdoelilah dat er nog mensen zijn die dat ook vinden moge allah swt ons alle bijstaan amien

oem_ismael
08-01-2004, 21:14
Origineel gepost door jEbLiA_18 ladyomaima in tanger zijn die er genoeg hoor hoor er veel over maar weet niet welke. dus als je daar familie of kennis heb vraag het aan hun. ken je iemand ook in nederland of andere broeders of zusters die dit kennen ik hoop het echt insch Allah!!

lellamusiqa
08-01-2004, 21:33
Salaam oem ismaíl Je kunt toch ook gewoon n normale dj nemen, maar die draait dan alleen islamistische, anasheed op die avond??

oem_ismael
08-01-2004, 21:35
hemm zou dat kunnen? maar zo ze dan geen muziek draaien ofzo en zou ze wel een beetje stemming erin brengen? maar eigenlijk een best goed idee oegtie hahah nogniet eens aangedacht

oem_ismael
08-01-2004, 21:42
kent jij of iemand anders dan misschien een vrouwelijke dj die annasheed draaid? voor te al te veel geld hoor nog van jullie inscha Allah

Beni_Bouyachie17
08-01-2004, 21:54
Hmm lijkt me kans dat je een doorsnee dj kan vragen voor een heel avond anasheed..... Hoe zouden in godsnaam een heel collectie aan anasheed muziek moeten komen ???? Ejj man misschien een tip , zorg gewoon dat je een goede installatie huurt , laat het bedienen door 1 bekende, en trommel je familie en vrienden op voor hun ansaheed muzika.... Dat creert denk ik ook wel sfeer, want je weet degene die uiteindelijk de sfeer creeren zijn de mensen die je uit genodigt hebt... Suc6 meid,

oem_ismael
08-01-2004, 21:55
oegtie mijn ouders zijn geen moslims dus dat gaat niet..en wil liever iemand hebben die dit al goed kan zeg maar..maar bedankt voor je tip..

Beni_Bouyachie17
08-01-2004, 22:08
Ja oke dan houdt et op , heb je die topic niet gevonden waar ik et over had, anders zoek ik et wel ffe voor je op ...

oem_ismael
08-01-2004, 22:11

hemmm nee

Pagina's : [1] 2