Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : namenlijst consulaat

Pagina's : [1] 2

benichikar
02-06-2008, 21:05

hallo onspasgeboren zoontje hebben we benjamin genoemd. volgens de imams is dit een islamitische naam. alleen de marokaanse consulaat in amsterdam accepteert deze naam niet, terwijl ik weet dat er mensen in marokko en nederland zijn met deze naam. wie heeft of weet iemand met deze naam (marokaan) die is geaccepteerd in het consulaat, dan wil ik wel graag weten in welk consulaat deze geaccepteerd is omdat er nogal verschillen zit in de namenlijsten van de consulaten. allvast bedankt

MRKKN
03-06-2008, 09:08
lieverd, je woont in NL en noemt je kind benjamin??? Zou je niet liever voor een duidelijkere naam willen gaan? Een naam van de profeet bijvoorbeeld? :o Het is natuurlijk helemaal aan jou, maar benjamin.....sjah.... T zou misschien een islamitische naam kunnen zijn, maar tot nu toe ken ik alleen een aantal joden die benjamin heten (de welbekende Natanyahu is de eerste die me te binnen schiet :o ) , en naast de joodse Benjamins is er bij mij geen moslim bekend met de naam Benjamin.

benichikar
03-06-2008, 16:18
jammer dat er mensen zo over deze naam denken, zonder dat ze weten wie/of wat benjamin. benjamin is de broer van sidne youssef, en dit is niet alleen een joodse naam. wij hebben familie in marokko die ook deze naam gebruiken. alleen nu heeft het consulaat deze namen geschrapt, net zoals baghdad, mohand , hilal etc. en vergis je niet in islamitisch/joodse namen. zacaria is een echte joodse naam en jacob, iljas. dus mensen moeten niet te snel conclussies trekken. Mijn zoon heeft niks met netanjahu te maken, maar heel veel mensen die niet veel van de koran weten denken dat benjamin een joodse naam, maar vraag maar na, naar het verhaal van sidne youssef. ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen uitleggen.

misslatifa
03-06-2008, 16:28
jammer dat er mensen zo over deze naam denken, zonder dat ze weten wie/of wat benjamin. benjamin is de broer van sidne youssef, en dit is niet alleen een joodse naam. wij hebben familie in marokko die ook deze naam gebruiken. alleen nu heeft het consulaat deze namen geschrapt, net zoals baghdad, mohand , hilal etc. en vergis je niet in islamitisch/joodse namen. zacaria is een echte joodse naam en jacob, iljas. dus mensen moeten niet te snel conclussies trekken. Mijn zoon heeft niks met netanjahu te maken, maar heel veel mensen die niet veel van de koran weten denken dat benjamin een joodse naam, maar vraag maar na, naar het verhaal van sidne youssef. ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen uitleggen. Dit is heel toevallig. Een vriendin van mij haar oom heeft ook een zoontje gekregen en heet Benjamin.. de marokkaanse consulaat in amsterdam deed inderdaad ook moeilijk bij hun.. maar ze ghebben alles op alles gezet en het kind heet Benjamin. dus volgens mij zou het wel kunnen.. je moet niet naar anderen luisteren je moet doen wat jou hart zegt. ik heb altijd begrepen(gehoord) dat de engel aan je rechter kant fluistert aan de moeder of bij de vader het naam van het kindje.. en als het in dit geval Benjamin is(of wordt) dan moet je hem ook zo noemen.. groetjes en heel veel geluk met je baby

soumia85
03-06-2008, 17:44

Bel de verschillende consulaten en vraag of die naam gesccepteerd wordt. Het is belachelijk wat zij allemaal verbieden.

lina2003
03-06-2008, 18:49
Misschien ligt het aan de spelling??????, heb begrepen dat ze daar ook moeilijk over kunnen doen...Anders zou ik de Imam vragen op papier te zetten dat het een islamitisch naam is, en dat ze het op grond daarvan niet kunnen weigeren...

zahrae
03-06-2008, 19:00
Benyamin is een islamitisch naam, is idd de broer van Youssef 3alayhi salam. elisabet is ook een islamitisch naam...Als je veel weet over de islam.Net zo als LOUIe en Sam.... Dit zijn namen die nauwelijks mensen kennen

badjas18
03-06-2008, 21:06
hallo onspasgeboren zoontje hebben we benjamin genoemd. volgens de imams is dit een islamitische naam. alleen de marokaanse consulaat in amsterdam accepteert deze naam niet, terwijl ik weet dat er mensen in marokko en nederland zijn met deze naam. wie heeft of weet iemand met deze naam (marokaan) die is geaccepteerd in het consulaat, dan wil ik wel graag weten in welk consulaat deze geaccepteerd is omdat er nogal verschillen zit in de namenlijsten van de consulaten. allvast bedankt oompie lief van mij:love: wat doe jij op m.nl:eek: :hihi: mijn lieve kleine schattige benjamin:love:

badjas18
03-06-2008, 21:16
Uppieeee!!!!!!!!!!!!!!

misslatifa
03-06-2008, 21:22
Uppieeee!!!!!!!!!!!!!! ben jij mijn snolaapje.... n......... hou van jouw :p

badjas18
03-06-2008, 21:24
ben jij mijn snolaapje.... n......... hou van jouw :p jep jep dat ben ik de enige echte badjas:cool:

misslatifa
03-06-2008, 21:26
jep jep dat ben ik de enige echte badjas:cool: hoeso badjas :p haahaha :confused:

badjas18
03-06-2008, 21:37
hoeso badjas :p haahaha :confused: :lol: het wass in de ochtend ik zat in men badjas en ik dacht hoe zal ik nu weer gaan heten op m.nl:hihi: ik keek zo naar beneden en dacht HEEEEEEEEEEJ JAAA BADJAS :lol:

misslatifa
03-06-2008, 22:03
:lol: het wass in de ochtend ik zat in men badjas en ik dacht hoe zal ik nu weer gaan heten op m.nl:hihi: ik keek zo naar beneden en dacht HEEEEEEEEEEJ JAAA BADJAS :lol: hahaha:hihi: nerdje ino... gekkerd

badjas18
03-06-2008, 22:05

hahaha:hihi: nerdje ino... gekkerd zeg eerlijk hij is wel stoer:cool: mooier dan men andere nickname:ego:

Pagina's : [1] 2