Bekijk originele versie : Liefde
SSJchabab
03-01-2004, 02:17
mensen moeten niet meer hun gevoel volgens maar ook hun verstand
tegenwoordig bestaat directe liefde bijna niet meer :)
met directe liefde bedoel ik, je ziet een meisje en gaat naar haar huis.
Dit geld voor jongens en voor meisjes.
Maar Ware Liefde bestaat wel, maar je moet er wel open voorstaan...
Ware liefde = bla
Zodra je iemand vertrouwen geeft, schaadt diegene dat vertrouwen en speelt diegene met je gevoelens, Het enige resultaat van vertrouwen geven is Pijn!
SSJchabab
03-01-2004, 02:31
Origineel gepost door BabyBoo
Ware liefde = bla
Zodra je iemand vertrouwen geeft, schaadt diegene dat vertrouwen en speelt diegene met je gevoelens, Het enige resultaat van vertrouwen geven is Pijn!
Hoe kan je met zo'n gedachte ooit iemand vertrouwen? Als je vanaf het begin al denkt dat hij/zij zal me gebruiken of kwetsen.
ik moet toegeven dat mijn vertrouwen vaak is geschonden, maar je kan niet iedereen met elkaar vergelijken. Er zijn een paar die eerlijk zijn
Die moet je gewoon kunnen onderscheiden...
Origineel gepost door SSJchabab
Hoe kan je met zo'n gedachte ooit iemand vertrouwen? Als je vanaf het begin al denkt dat hij/zij zal me gebruiken of kwetsen.
ik moet toegeven dat mijn vertrouwen vaak is geschonden, maar je kan niet iedereen met elkaar vergelijken. Er zijn een paar die eerlijk zijn
Die moet je gewoon kunnen onderscheiden...
Wanneer iemand in het begin beweert, dat die je niet zal kwetsen, en dat diegene te vertrouwen is, maar uiteindelijk toch je vertrouwen schaadt, en je ongeloofelijk veel pijn doet
Hoe kun je dan ooit weer, iemand anders vetrouwen?
SSJchabab
03-01-2004, 02:45
Origineel gepost door BabyBoo
Wanneer iemand in het begin beweert, dat die je niet zal kwetsen, en dat diegene te vertrouwen is, maar uiteindelijk toch je vertrouwen schaadt, en je ongeloofelijk veel pijn doet
Mijn Vraag is aan jouw
ben jij te vertrouwen?
Als iemand tegen jouw zegt kan ik jouw vertrouwen wat zou jij antwoorden?
Meeste Jongens zijn gewoon players, maar er zijn ook een paar goeie tussen die begrijpen dat je niet met iemand gevoel kan spelen en dat als iemand je in vertrouwen neemt dat het meer dan goud is.
En laat me ook duidelijk maken dat er ook WEinig goeie dames zijn!
Origineel gepost door SSJchabab
Mijn Vraag is aan jouw
ben jij te vertrouwen?
Als iemand tegen jouw zegt kan ik jouw vertrouwen wat zou jij antwoorden?
Meeste Jongens zijn gewoon players, maar er zijn ook een paar goeie tussen die begrijpen dat je niet met iemand gevoel kan spelen en dat als iemand je in vertrouwen neemt dat het meer dan goud is.
goede Vraag, maar zodra iemand in het begin al zegt, zonder dat je het hebt gevraagd, " ik ben te vertrouwen hoor.. echt waar " Dat zegt dan al genoeg, denk ik dan, of ik ben gewoon té achterdochtig
Best jammer eigenlijk, het kan gebeuren dat ik door die wantrouwigheid en achterdocht mensen wegjaag, zoals jij al zei, maar ja That's life
En die paar goede, waarvan jij zegt dat ze nog wel bestaan, haha nooit gezien
Chatefemqemamu
03-01-2004, 13:57
ik vertrouw niemand behalve m'n mama, mezelf meestal ook niet.
..vertrouw geen ene man totdat 'ie 't over eens is gekomen met m'n pa
tot die tijd "I don't see no ring on my finger moddafokker...get the fak out"
Diamonds
03-01-2004, 14:00
Wie is jouw rechter hand...
Jouw hart, of jouw verstand...
ik_oke_is
03-01-2004, 14:00
Origineel gepost door MifrouwTruus
je hebt gelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
100% ik vertrouw niemand ook al is ze mijn vrouw
dan vertrouw ik haar nog niet :hihi:
of overdrijf ik ... ?
:maf3:
ik_oke_is
03-01-2004, 14:02
Origineel gepost door Chatefemqemamu
ik vertrouw niemand behalve m'n mama, mezelf meestal ook niet.
..vertrouw geen ene man totdat 'ie 't over eens is gekomen met m'n pa
tot die tijd "I don't see no ring on my finger moddafokker...get the fak out"
that's the spirit
Chatefemqemamu
03-01-2004, 14:02
Origineel gepost door ik_oke_is
je hebt gelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
100% ik vertrouw niemand ook al is ze mijn vrouw
dan vertrouw ik haar nog niet :hihi:
of overdrijf ik ... ?
echtgenoten zijn volgens mij wel te vertrouwen...
tenminste ik ga ervan uit dat 'ie stupid dingen uit z'n bolle hoofd laat na een kennismaking met m'n familie :hihi:
ik_oke_is
03-01-2004, 14:04
echtgenoten zijn volgens mij wel te vertrouwen...
tenminste ik ga ervan uit dat 'ie stupid dingen uit z'n bolle hoofd laat na een kennismaking met m'n familie :hihi:
hmmm nu je het zegt :hihi:
Chatefemqemamu
03-01-2004, 14:06
yeah :maf3:
oem_ismael
03-01-2004, 14:07
ware liefde bestaat wel degelijk maar alleen tussen een man en een vrouw ik ben Alhemdoelilah gelukkig getrouw maar ik moet daar wel bijvermelden dat wij de islam op nummer 1 hebben staan en dan heb je ook een goede basis voor een gelukkig huwelijk
ik_oke_is
03-01-2004, 14:08
yeah :maf3:
:kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.